Ik val waarschijnlijk in herhaling, excuses.
Geeft helemaal niets, dat is logisch als je dingen terugkijkt. Met nog maar 3 kandidaten over is duidelijk wat kandidatengedrag was en wordt iedereen gesterkt in zijn eigen tunnel. Wat het voor mij weer lastiger maakt, omdat er zoveel goede argumenten zijn voor elke tunnel

.
Ik neig naar Sarah doordat ik haar niet natuurlijk vindt reageren, onder andere bij de arena, als ze de lift uitgaat bij het trappenhuis, bij de handschriften en onderaan de trap met de foto. Ik kan haar acties voor mijzelf verklaren en vind haar niet zo opvallend mollen. Michèle doet mij meer aan Roos denken.
Net geprobeerd om terug te lezen of het volgende al is genoemd, ik kan het niet vinden.
Hilde vertelt in een Humo-filmpje dat zij vanaf dag 1 op mol X zat, een paar dagen voor de eliminatie heeft ze de piste wat breder gemaakt. Mogelijk zat zij in aflevering 1 op Sarah, die zat in de helikopter, verdiende geen geld in het trappenhuis (Els ook niet, maar Els koos goed bij de liftvraag), pakte maar 1 lintje in de arena en heeft daar niets geraden, in tegenstelling tot Alexy, Nimrod en Pedro.
Mogelijk is zij in aflevering 5 overgestapt op Michèle. Bij het tankstation zag zij Michele met kleine gebaartjes hints spelen en tobben met de kaarten. Bij de fruitopdracht ging Michèle makkelijk mee met het laten mislukken van de opdracht, maar wie kwam op het idee van niets goed raden? Bij de bom was het Michèle die zei ‘niet twijfelen Nimrod’ waardoor 5000 uit de pot ging.