Poll

Wie is de Mol?

Alexy
9 (5.5%)
Michèle
92 (56.1%)
Sarah
63 (38.4%)

Totaal aantal stemmen: 164

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 39006 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #800 Gepost op: Vandaag om 00:12:04 »
Ja die Antwerpse taal he ::)...... Ik heb de uitzending net gezien.... we gaan eruit met een BOOM op dit forum :D! Ik heb het wel een voorrecht gevonden om in de Michèle tunnel te zitten. Ongelijk de tunnels van Els, Pedro, zelfs Hilde was dit een tunnel tot op het eind..... we hebben de hele serie lang in de veronderstelling mogen leven goed te hebben gezeten! Echt het mooiste wat je kan hebben in een seizoen ::bravo:: Ik dacht wel even, Mich'ke, waarom ga je nu net in deze finaleaflevering geld verdienen? 1000 euro in de pot, voor het eerst :o. Nog steeds vol goede moed dat ze er dan wel 6000 uit zou spelen op het eind maar ook daar deed ze het uiteindelijk wel goed. En ging Sarah trouwens ook wel heel erg snel mee met de goede koffer dus ik bleef tunnelen. Alle felicitaties dus voor diegenen die van begin af aan hetzelfde deden op Sarah..... zij was niet alleen Hintskoningin maar ook de echte ::jaja::. En nu ga ik mijn hoed opeten, zal dinsdag worden i.v.m. werk. Voor de hand liggende troost dat het TOCH de blondine was ::love::
De Blondine is de Mol :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #801 Gepost op: Vandaag om 00:14:23 »
Ook wel biezonder en hoopgevend met het oog op de toekomst: de AI-onderzoekers (in het Humo-artikel van deze week) met hun getraind taalmodel (obv het taalgebruik in het dagboek van de Mol en alles wat de kandidaten zeiden) zaten fout. En ook de methode van de statisticus faalde deze keer, ook de Baysian statistics kwamen uit bij Michèle als Mol.

Met gewoon ‘boerenverstand’ en het ‘juiste buikgevoel’ kwam je dit keer verder. Goed voor het televisieprogramma De Mol.

Of gewoon met ‘brute force’ een stopwoord als ‘zalig’ turven en zo bij Sarah uitkomen: blijkt dus deze keer veel beter te werken dan een AI-gestuurd taalmodel!  :)
En wees niet bang om plat op je bek te gaan. Als je de juiste motivatie hebt dan ben je goed bezig. Dit forum kan daar prima mee om gaan. Dus ja luister en wees aub stront eigenwijs. Daar kan geen De Mol tegenop!

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #802 Gepost op: Vandaag om 00:16:52 »
Ja, Sarah is zowel de AI als de wiskunde te slim af geweest.

En dat is niks tegen de bedenkers van deze modellen hoor, maar het maakt het nog wel net wat mooier.  :)
De leepste snor van het land

Offline Fernandel

• Forumlid
  • tutti insieme
« Reactie #803 Gepost op: Vandaag om 08:10:46 »
Of gewoon met ‘brute force’ een stopwoord als ‘zalig’ turven en zo bij Sarah uitkomen: blijkt dus deze keer veel beter te werken dan een AI-gestuurd taalmodel!  :)

Ja, dat is het.
Het ouderwetse speurwerk is helemaal niet afgeschreven  ::jaja::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #804 Gepost op: Vandaag om 09:28:20 »
Ik heb uiteraard zo vroeg in het spel nog geen sterke verdenking, maar als ik iemand moest kiezen, dan is het Sarah.

In de helikopter krijgen we maar weinig van de discussie te zien. Maar toch wordt er besloten voor het voordeel te gaan. Dat kan wel eens betekenen dat de mol toch en beetje heeft zitten pushen, en dus een beetje uit de wind gehouden wordt in de edit.

Ze haalt het net niet om op tijd boven te komen. Typisch voor een mol natuurlijk. Pedro haalt het juist wel, dus het was mogelijk. Hier wordt verder weer weinig aandacht aan besteed. Ik herinner me geen biecht van Sarah die zegt heel erg te balen, of dat ze helemaal uitgeput was, of iets in die richting.

Verder heeft ze nog niet overdreven kandidaatse dingen gedaan. 1 lintje pakken en redelijk uitbeelden, prima.

Hoe veel shots van die noedels hebben we wel niet gezien? Daar gaat de mol echt niet bij zitten. Els en Michèle vind ik daardoor juist helemaal niet zo verdacht nu.

Beetje confronterend om m'n eigen posts na aflevering 1 terug te lezen ::rofl::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #805 Gepost op: Vandaag om 09:36:04 »
1.000 is relatief niks.

Maar het was 3.000 euro voor een goed antwoord in de busjes richting molkoffer.
1.000 euro voor het op tijd in de helikopter zijn.
1.000 euro voor Thailand.
1.000 euro dansen.
6.000 euro als inzet voor de molkoffer en in die opdracht ook nog vanalles goed doen en met Alexy naar de juiste koffer wijzen terwijl Michèle nog twijfelt.

Ik reken haar die helikopter niet aan, daar zou altijd wel geld verdiend worden.

Dansen: ze zal vast niet heel best gedanst hebben, maar ja, die juryleden hadden er ook geen verstand van. Valt haar ook niet zo aan te rekenen.

Thailand was voor mij een trigger om haar vrijwel niet meer te verdenken. Niet door het geld per se, ik snap best dat je als mol verder wil komen. Maar doordat ik niet snapte waarom je dan niet meer landen noemt. Eigenlijk snap ik het nog steeds niet echt, maar ach.

Die 6000 is inderdaad wel een smetje, vooral omdat het zo'n hoog bedrag is. Als je als mol hoogmoedig gaat voor "laagste pot ooit" moet je ook accepteren dat het als kritiek wordt geuit op je molschap als het mislukt. Sterk gespeeld van Alexy.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
« Reactie #806 Gepost op: Vandaag om 11:31:09 »
En ging Sarah trouwens ook wel heel erg snel mee met de goede koffer dus ik bleef tunnelen.

Hierdoor ging ik enorm twijfelen aan Sarah, ze was volgens mij de eerste die de juiste koffer koos.

Toch spannend gebleven tot het einde, leuke finale, leuke mol! Benieuwd naar volgende week  ::bravo::

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #807 Gepost op: Vandaag om 14:52:36 »
Al met al een leuk seizoen. Hoe ik Sarah als mol zie, kan ik pas na volgende week zeggen, maar ik durf al te stellen dat ze mijn favoriete mol Lennart, de enige die ik in de afgelopen jaren echt niet doorhad, niet zal inhalen., maar ik laat me graag verrassen volgende week.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #808 Gepost op: Vandaag om 16:13:38 »
Ik ben, tot mijn eigen verbazing, ineens geswitcht naar Sarah.

Dit was heel grappig voor mezelf. Ik was vrij overtuigd van Michéle en ineens, 2 weken geleden, zag ik het. Sarah is de Mol. Vrij laat, maar beter laat dan nooit    ::jaja::
Ma how, zeg!

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #809 Gepost op: Vandaag om 17:29:49 »
Ik zie het nu ook.

Online ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #810 Gepost op: Vandaag om 18:38:53 »
Alle felicitaties dus voor diegenen die van begin af aan hetzelfde deden op Sarah..... zij was niet alleen Hintskoningin maar ook de echte ::jaja::. En nu ga ik mijn hoed opeten, zal dinsdag worden i.v.m. werk. Voor de hand liggende troost dat het TOCH de blondine was ::love::

Topreactie. Sportief! Enne... eet smakelijk!