Als je niet kunt golfen is 180 meter in 10 slagen best lastig .
Maar in de oefenslagen , zie ik toch zowel pedro als michele best oke slaan. En er wordt veel aandacht gegeven aan het opvallend missen van pedro in de echte match, maar michele slaat vooral schuin.
De voorlaatste slag vanaf de green naar de hole lijkt me zo niet mols, want voor hetzelfde geld maakt een kandidaat toevallig zon putt van 3 keer een klein beetje .
Wel hebben de golfers hier invloed op 2 oodrachten en zou ik als mol daar willen zitten
Ik ben best een goede golfer, zelf de pro's slaan wel eens een kemel naar links of rechts. Rechtdoor spelen is bijzonder moeilijk. Mij viel dus op dat Nimrod dit wel had, dus vond ik Nimrod de beste golfer van de 3.
Op de green wordt er altijd kemels van missers gemaakt door start-to-golfers, dus Michéle is hier niet mols ofzo.
Ik vind niet dat de mol per se in 2 opdrachten moet zitten, omdat hoe meer handicaps de golfer heeft, hoe beter. Een gemiddelde goede golfer doet slechts 3 slagen over een par 3, door extra handicaps heeft die 11 slagen gedaan.
Als er maar 1 handicap was, waren er mogelijks maar 5 of 6 slagen ofzo. Dan zou het onmogelijk zijn om dit te winnen.
Dus ten eerste is Nimrod verdacht hier, maar door ervoor te zorgen dat er weinig handicaps wordt gewonnen heb je al een grote invloed. Sarah of Alexy kunnen perfect aan de zijlijn staan, zitten lachen dat ze maximum 1 of 2 handicaps hebben en zien hoe moeilijk het wel is om dit te winnen.