Auteur Topic: Aflevering 1 (08-01-2009)  (gelezen 131621 keer)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2009, 21:27:35 »
Apart begin. Dit kan van alles betekenen toch?
Er was toch al een mol en die kan zowel ja als nee hebben gezegd.
Of ze hebben toch een mol gekozen, maar dat kan nog steeds een van de twee nee-zeggers zijn.

Ik vond Dennis wel heel overdreven "niet de mol" zijn. Maar dan zal inderdaad de mol niet zijn, want anders is het weer te opvallend.

Die Anniek doet heel onschuldig en oprecht... dus dat is wel een goede mol kanshebber...

Altijd wel jammer dat na 1 aflevering er al iemand uit moet, die heeft dan maar zo kort mee kunnen doen.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2009, 21:28:37 »
waarom zetten ze dat er al op?

sukkels

leuke aflevering trouwens

opmerking van Sebastiaan  ;D

Dennis tegen Hans dat het hem net iets te lang duurde, Hans dat hij niet zo gewend is aan deze gebouwen..
Sebastiaan: 'Ja wij wel.. we komen er dagelijks. Tis net onze woonplek.'  ;D ::)
Triomf!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2009, 21:30:39 »
Ik vind het maar een matige eerste aflevering. Het begin was leuk bedacht zo zonder Mol, maar het maakte ook dat het wat langzaam op gang kwam. De opdracht in de loods was wel erg leuk, maar dat gedoe met die topitos vond ik ook niet denderend. Ik heb het idee dat het volgende week pas echt gaat beginnen. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2009, 21:31:46 »
wat lijkt hans trouwens veel op PJ! ongelooflijk  :o het zou zo familie kunnen zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2009, 21:33:41 »
@mol Thessa: dat is er 1 voor het topic: "de leukste zin/grappigste citaat" of hoe heet dat topic nu ook al weer ;)

Tja, wat moet je er van denken. Acht zeggen ja, twee nee. Die laatste kunnen we dus doorstrepen? Dacht het niet, dat is te gemakkelijk. Vera iig al wel. Jon en Dennis deden trouwens wel erg hun best om alles in goede banen te leiden bij dat scheepswerfgebouw. En dat de pot in de min kan, heerlijk  ;D

Dan hebben ze een extra prikkel om geld te winnen. Want wie wil nu winnaar/winnares zijn en een pot meekrijgen van -1000 euro? :P Moeten ze dat zeker uit eigen zak betalen  ::rofl:: Enfin, zoals vanouds  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2009, 21:34:57 »
Op de een of andere manier vond ik het 'er is nog geen mol' begin van deze aflevering super irritant, aan de andere kant ook wel weer super spannend en het was erg cool om de 4 oud-mollen zo op een rijtje te zien. Bijna Idols!

Ik vond de loods opdracht ook erg spannend en had meteen het Mol gevoel te pakken. Inderdaad de topito opdracht was erg suf, ik hoop dat de topito meteen zijn beste tijd heeft gehad in deze serie. Maar ik ben klaar voor de speurtocht!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2009, 21:35:43 »
Ik geloof er niets van dat er nog geen mol was bij t begin. Natuurlijk was die er wel anders hadden we nu sowieso al 2 mensen gehad die niet meer verdacht konden worden. Wat me opviel was dat PJ bij Froukje duidelijk NIET gezegd heeft dat haar antwoord 500 euro ging kosten. Ik vond Hans te knullerig overkomen hij wil te graag. Jon wist wel veel camera's te vinden maar of hem dat verdacht maakt? Ik hoop niet dat Paula de mol is en dat ze snel weg zal zijn, ik vind haar niet bij deze groep passen. Jammer dat Vera weg is ik had haar graag wat beter leren kennen lijkt me een tof mens.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #67 Gepost op: 8-01-2009, 21:36:01 »

opmerking van Sebastiaan  ;D

Dennis tegen Hans dat het hem net iets te lang duurde, Hans dat hij niet zo gewend is aan deze gebouwen..
Sebastiaan: 'Ja wij wel.. we komen er dagelijks. Tis net onze woonplek.'  ;D ::)

Dat is er een voor de lachwekkende quote's topic.   ::rofl::

Goed begin, begint meteen de mindfuck.
Was er echt nog niet een mol, hebben de nee zeggers echt nee gezegd, deed Hans idd net of ie doof was in de fabriek.
Genoeg stof tot nadenken weer.

Wat is die avro ontzettend dom bezig zeg, enorme contracten allemaal geheimzinnigheid en dan zetten ze doodleuk voor de uitzending de afvaller erop. treurig......
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #68 Gepost op: 8-01-2009, 21:38:04 »
   Het spel is begonnen! Wat een opmerkelijke start. Vooral misleiding want een mol moet zich toch echt wel voorbereiden lijkt mij. Daarom geloof ik ook niet dat Dennis en/of Anniek/Hans de mol niet zouden kunnen zijn. Stel je voor dat er 5 mensen nee hadden gezegd!  -2000 in de pot dat heeft vast niemand goed in de pool.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 21:41:49 door Lonneke40 »

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #69 Gepost op: 8-01-2009, 21:40:14 »
Ik geloof er niets van dat er nog geen mol was bij t begin. Natuurlijk was die er wel anders hadden we nu sowieso al 2 mensen gehad die niet meer verdacht konden worden. Wat me opviel was dat PJ bij Froukje duidelijk NIET gezegd heeft dat haar antwoord 500 euro ging kosten. Ik vond Hans te knullerig overkomen hij wil te graag. Jon wist wel veel camera's te vinden maar of hem dat verdacht maakt? Ik hoop niet dat Paula de mol is en dat ze snel weg zal zijn, ik vind haar niet bij deze groep passen. Jammer dat Vera weg is ik had haar graag wat beter leren kennen lijkt me een tof mens.
Hij zal het bij Froukje best hebben gezegd er zijn ook mensen bij wie het antwoord op de vraag niet wordt getoond. Gewoon een creatieve edit methinks.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #70 Gepost op: 8-01-2009, 21:40:40 »
En we zijn weer begonnen!! : whiej :

Ik vond het eigenlijk wel jammer dat ze nog geen mol hadden (als dat waar is....)

Een deel van het mol-mysterie was voor mij toch het idee dat de mol zich al maanden van te voren lekker aan het voorbereiden was en allemaal sluwe plannetjes aan het uitdenken was. En niet een mol die 2 tellen van te voren uit de groep gekozen wordt.
Ik geloof er dus niets van.  :-X

En ik had helemaal uit het intro filmpje geanalyseerd dat Vera er als eerste uit lag, blijkt dat ook al op de .nl site te staan?
(daar kijk ik eigenlijk nooit, ik zit alleen hier...)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #71 Gepost op: 8-01-2009, 21:41:00 »
Ik vond Jon redelijk verd8 in de fabriek, ik denk dat hij anderen wou helpen en dan zelf te laat komen, maar hij werd door iemand naar zijn camera gebr8. En in de tweede opdracht zorgde Jon er natuurlijk voor dat de deal niet door ging.

Maar ik ga voor tunnelvisie Jon  :D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #72 Gepost op: 8-01-2009, 21:43:45 »
 :-X
« Laatst bewerkt op: 2-03-2009, 17:06:38 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #73 Gepost op: 8-01-2009, 21:43:53 »
Ik vond Jon redelijk verd8 in de fabriek, ik denk dat hij anderen wou helpen en dan zelf te laat komen, maar hij werd door iemand naar zijn camera gebr8. En in de tweede opdracht zorgde Jon er natuurlijk voor dat de deal niet door ging.

Maar ik ga voor tunnelvisie Jon  :D
Als we voor tunnelvisie gaan maakt hans ook een goede kans. Die figuur was oostindisch doof wanneer het zijn camera betrof. Alsof ie probeerde te laat te komen. Het was nog bijna gelukt ook. Of misschien was Sebastiaan's molpoging een echte. Het was tenslotte de productie die hem de sleutelpositie bij de televisies gaf... De ideale spot.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #74 Gepost op: 8-01-2009, 21:44:15 »
Mijn winnaar er al weer uit. ::ohno::

Wat ik wel grappig vond is dat er gesugereerd word er echt geen mol is gekozen. Paula (mijn mol voor afl 1) regeerde wel iets van hier sta ik dan op die vraag en viel voor de rest niet echt op.

De opdracht in de loods met Froukje die opeens zowat naast Labrie stond,maar wel goed stond op het scherm.  ???

De opmerking over Dennis en die andere naam werd me wel iets te veel herhaald,maar ik zelf dacht er ook aan,maar je eerder verwachten dat iedereen een groen of rood scherm gezien heeft. Daarnaast was er iets met een 2de helm camera en een bus dat net als bij Froukje te snel werd weg gemolt (> gemoffeld)  ???

Dat met die vrijstelling daar begreep niks van en eigenlijk liever een andere opdracht gezien.

Tot een zo'n 2-3 weken terug wist ik nog niet in welk land het was en dacht ik dat het Italie zou zijn omdat Rtl Boulevard een I had weg gegeven. Maar ik vind het heel leuk dat er voor Ierland is gekozen,leuk weer is een kouder land en..  ::jaja:: Pierce Brosnan zijn geboren land.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 21:47:57 door Pierce_Brosnan »

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #75 Gepost op: 8-01-2009, 21:45:54 »
Ik vond Jon ook verdacht doen in die loods.
Zg. niet goed horen en dan anderen niet al te snel 'helpen".

Maar ja.. hij is mijn eerste verdachte, dus dan ga je de dingen vaak anders zien he?

Vonden jullie Anniek niet té onschuldig???

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #76 Gepost op: 8-01-2009, 21:46:33 »
Zouden die Topito's nu nog in het spel zitten?
The sun came up and reality set in.

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #77 Gepost op: 8-01-2009, 21:48:15 »
Aaah we zijn weer begonnen. Ik vond het begin merkwaardig en niet eens zo heel erg leuk. Maar goed..

ik irriteerde me aan het feit dat Hans z'n zonnebril binnen in een loods droeg. Dennis deed te overdreven. En Vivienne heeft ook iets mollerigs. ::)

Offline sander1984

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #78 Gepost op: 8-01-2009, 21:49:33 »
Ik vind Paula redelijk verdacht. Heb de beelden bij binnenkomst van de fabriek nog even terug gekeken... Als de mol echt maar zo kort van tevoren is gekozen lijkt het me dat deze zich even afzijdig houdt van de tv schermen om zo te bedenken hoe hij of zij kan mollen. Paula en Jon waren degene die zich buiten de kring bij de tv's hielden. Verder zag ik dat Dennis op de laptop in het begin 3 letters intypte. Als hij de waarheid spreekt heeft hij dus Jon ingetypt en is deze dus niet de mol. Dan kan hij bij het topito-spel natuurlijk ook makkelijk zeggen dat hij aan Jon wel zegt wie hij heeft ingetypt. Ben benieuwd naar volgende week!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #79 Gepost op: 8-01-2009, 21:49:53 »
Toch geen 2 Dennissen de Mol achter elkaar ::)

Ik vond Hans op zich niet heel erg verdacht, maar door wat de kandidaten bij de test zeiden vind ik hem eigenlijk toch wel verdacht, daar zit wel een kern van waarheid in.

Hmm, weer een interessante puzzeltocht! :D

leuke opdracht trouwens. Maar wel vaag dat Sebas en Hans buitengesloten werden van topito opdracht? Wat is daar de gedachte achter? Hadden ze ook kunnen doen als er nog 8 kandi's over waren geweest, waarom hebben ze dat niet gedaan?
Molloot sinds seizoen 4