Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192123 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #380 Gepost op: 14-02-2009, 01:57:26 »
Ik ben het helemaal met Injetta eens  ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #381 Gepost op: 14-02-2009, 02:09:48 »
Het komt op mij dus niet over als een allervriendelijkst verzoek namens de AVRO. Ik ga niet herhalen wat verder allemaal al is gezegd, daar lees je dit topic nog maar voor terug.
Krachten bundelen ben ik ook voor op zich (lees ook mijn eerdere reactie hieromtrent), echter het wordt zo gebracht dat de AVRO helemaal niks wil bundelen en alleen even mededeelt "wij doen het dit jaar, 12 of 15 maart, jullie mogen het zeggen, maar of we ook naar jullie luisteren is een tweede."
The British are not impressed.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #382 Gepost op: 14-02-2009, 02:30:23 »
Ik denk dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Het gaat er helemaal niet om of de AVRO de molfandag beter of slechter kan organiseren dan WIDM.com.

Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen. ::niet-ok::

Ik vind hierin toch iets tegenstrijdigs zitten. Aan de ene kant lijkt het alsof er zonder de AVRO geen molfandag georganiseerd kan worden, want dan komen er geen kandidaten en is er geen veiling. En aan de andere kant heeft de AVRO nooit omgekeken naar die fandag....
Blijkbaar hebben ze dan toch wel medewerking verleend wat betreft de veiling en ze hebben ook meegewerkt om de kandidaten te benaderen....

Maar goed... als je niet samen met de AVRO wil organiseren, dan doe je dat niet.... Dan benader je zelf die kandidaten en dan maar geen veiling. Bedenk je iets anders..... Of je vraagt de kandidaten iets uit hun Moltijd beschikbaar te stellen of wat dan ook.
Als de AVRO nooit omkeek naar die dag, waarom kun je dan nu niet zonder ze??

Het is mij nog steeds niet helder waar die dwang en afpakkerij nu precies in zit.. Dat wordt niet duidelijk in dit topic.
Er wordt gezegd dat er geen keus was...... maar waarom dan niet???

Is de crew bedreigd of zo?

Als je het gevoel hebt dat de AVRO iets van je afpakt, dan ga je niet met ze in zee.
Maar..... klopt dat gevoel wel?
As je met zo'n gevoel en idee met ze gaat overleggen, dan is er geen sprake van een samenwerking. Dat kan niet slagen.
Als je met ze in zee gaat, moet je insteek zijn om er samen iets moois van te maken met zoveel mogelijk kandidaten en zoveel mogelijk leuke onderdelen.
Heb je het idee dat dat niet mogelijk is, dan doe je het niet.

Of je doet het samen met ze en doet dan nog een "besloten" molfandag voor een beperkt aantal forumleden. BIjvoorbeeld een groep van hooguit 100 of 150 man. Dan komt de focus ook te liggen op het contact tussen forummers en kleedt je de meet en greet met de kandidaten anders in.
Desnoods tracteer je hen op een lekkere maaltijd in ruil voor de meet en greet of wat dan ook. Dan maak je het speciaal voor de forummers.
En voor de grote groep doe je dan samen iets met de AVRO....

Er zijn veel mogelijkheden. Als je blijft hangen in het negatieve gevoel, zal er niet veel van die dag terecht komen en verpest je je eigen plezier en dat van anderen.
De AVRO opent mogelijkheden die je als vrijwilliger niet hebt.... dus profiteer daarvan en doe daarnaast je eigen ding.


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #383 Gepost op: 14-02-2009, 07:21:57 »
Maar als de avro er niks mee te maken heeft gehad, dan snap ik de commotie al helemaal niet  ::) Als de AVRO nooit iets te maken heeft gehad met RN, waarom zouden ze dan naar jullie mening nu wel opeens moeten aankloppen bij RN?  ???

Omdat ik weet dat er in het verleden wel gesprekken zijn geweest waarin de Avro heeft aangegeven geen medewerking te willen verlenen aan de fandag, is het nu extra zuur dat ze dit jaar ineens wel de fandag willen organiseren. Vorig jaar heeft de Avro zich min of meer opgedrongen aan de organisatie en kwamen ze met het verzoek of ze een kleinste stand mochten opbouwen. De RN-crew heeft dit toen goedgevonden, maar bij ons was klein geen grote Avro vlaggen, t-shirt en slipperverkoop. Dat voelde voor mij persoonlijk toen al heel zuur aan.
Overigens zijn die gesprekken aangevraagd door RN.

Luc ik ben het met je eens dat het vorig jaar te druk was voor de locatie in Amersfoort...daar hebben we van geleerd, maar die drukte werd ook mede veroorzaakt doordat de Avro ineens met veel meer mensen op kwamen dagen dan afgesproken....en ook daar is dus wederom geen overleg over geweest....kortom de Avro is in dit geheel niet altijd eerlijk geweest en daar zit het hem nou in volgens mijn bescheiden mening.
Inmiddels ben ik geen actief lid meer vanwege familieomstandigheden en weet ik niet wat er nu allemaal besproken is, vandaar dat ik dit post met voorgaande jaren in gedachten waarin contact met de Avro altijd moeizaam verliep.

Maar goed dit topic gaat er dus eigenlijk over wanneer de fandag moet plaatsvinden en de locatie staat gewoon al vast. ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #384 Gepost op: 14-02-2009, 08:29:57 »
Waarom zouden ze dan overleg moeten plegen?
omdat het wel heel erg netjes was geweest om vantevoren te  gaan zeggen: jullie hebben dit tot nu toe gedaan, en we hebben daar veel respect en waardering voor, maar we hebben dit jaar andere plannen, en willen dit niet doen zonder jullie daar vooraf van in kennis te stellen.

Zoiets, misschien, dat was wel netjes geweest.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #385 Gepost op: 14-02-2009, 10:19:20 »
ik begrijp alle commotie wel hoor maar toch...

word het nu niet stil aan tijd om de acceptatiefase in te gaan en te stoppen met chagerijnen?? het gaan ons toch allemaal om het programma...het programma is van de avro...dus dat zij een vinger in de pap willen lijkt me niet meer dan logisch...zij zijn er toch ook alle jaren bijgeweest, de pennen voor de quiz waren van de avro toch? en was het niet dankzij de avro dat de kandidaten er waren?? en denk je dat angela, karel en pj er bij zouden zijn als de avrocrew niet meeging? ze kunnen toch niet zomaar naar elk vrijwillig georganiseerd fanfeestje gaan...we moeten wel rieel blijven met z`n allen! en mij maakt het echt niet uit of er een fandag komt van rn of van de avro als er maar 1 komt, als er maar een dag is waarop ik mijn mol en molkandidaten kan zien en mijn liefde voor het programma kan uiten....want daar gaat het toch om?? het komt nu over als de avro een persoonlijke aanval op de hardwerkende vrijwilligers van rn pleegt...maar het gaat ze ook maar om 1 ding..iets moois maken van de fandag..zij hebben dit gave programma gemaakt en willen nu ook graag een bijdrage leveren aan de dag waarop dit programma in het zonnetje staat...en geef toe het was vorig jaar bizar vol in (het altijd gezellige) observant..ik denk als je het aan de kandidaten zou vragen dan waren zij ook gek geworden van het gedrang in de minieme ruimte..dus het kan altijd beter, ik zou vereerd zijn als ik als vrijwillger werd gevraagd samen te werken met de Avro, dan kan je het nog grootser maken, dan word de widm-fandag echt een feest voor alle fans en niet alleen voor mensen die lid zijn van rn....want dan stralen jullie nu uit....ik kwam toevallig achter deze site en dus achter de fandag...ik ben echt een superfan van het programma maar eigenlijk mag ik er dus volgens jullie niet heen omdat ik geen realitynetaanhanger ben??? belachelijk!!! ik vind het super dat jullie je zo inzetten voor de fandag maar zie niet in waarom er geen samenwerking met avro mogelijk is.....

sorry dat et zo`n lange reactie is geworden maar ik moest et even kwijt hoor!!

ps: en nee ik ben geen nieuw lid...al anderhalf jaar lid!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #386 Gepost op: 14-02-2009, 11:07:21 »
Zo'n dag organiseren zal ongetwijfeld veel werk zijn en het is geweldig dat en stel fans dit doet........
Maar dat neemt niet weg dat het in ieder geval vorig jaar erg rommelig en chaotisch was.

Verder werd op de podcast gezegd dat de AVRO de organisatoren heeft benaderd en gevraagd om het dit jaar samen te doen.
Klopt dat niet?
Er wordt nl. gedaan alsof de AVRO het "overneemt", "afpakt", de mensen "passeert", etc.....
Ik zie die boze opzet niet als de AVRO dat heeft voorgesteld. Op zo'n voorstel kun je toch nee zeggen???
Dan organiseer je het gewoon zoals je het zelf wilt. Waar heb je de AVRO voor nodig dan?

De indruk werd gewekt dat het gewoon een verzoek was, dat de organisatoren er wel op in wilden gaan en nu 2 mogelijkheden aan het forum wilden voorleggen.
Dus... waar komt die rare gekwetstheid vandaan?
En waarom die enorme angst en rotsvaste overtuiging dat het alleen maar negatief zal uitpakken en dat de AVRO het uit kwade bedoelingen doet?

De omroep kan geen mens in dit land verbieden om een fandag te organiseren hoor!!!
Zowel de omroep als het forum is volledig vrij om iets te organiseren, dus als het forum niet samen wil met de AVRO dan doen ze het niet. Heel simpel en de AVRO kan dat niet tegenhouden.
De kandidaten zijn na het programma vrij om te gaan en te staan waar ze willen en als zij op een zondag naar een molfandag willen, dan kan dat gewoon.

Kortom: ik blijf die commotie totale onzin vinden.

Krachten bundelen kan iets goeds opleveren. Samen kan er een sterk programma worden in elkaar worden gezet. Er lijkt me meer mogelijk doordat je met professionals samenwerkt.
En als de organisatoren het niet willen, doen ze het niet en maken er gewoon weer hun eigen fandag van....


Het probleem Injetta is dat mensen heel slecht lezen. Ook jij. Alle vragen die je in je reactie hierboven hebt zijn terug te vinden in dit topic. Ik zou zeggen lees het topic nog eens goed door en je krijgt antwoord op al je vragen. ;)

Wat die negativiteit betreft, daar blijf ik zeker niet in hangen. Maar ik ben wel allergisch voor reacties van mensen die hier komen zeggen dat ze niets van de commotie begrijpen en vervolgens met niet relevante redenen komen waarom ze dat vinden. Dan denk ik, stel je eerst eens goed op de hoogte hoe de vork in de steel zit, voor je allerlei dingen gaat zeggen, die misschien wel eens kwetsend zouden kunnen zijn.

Wat betreft de drukte van vorig jaar. Tja, het was misschien druk. Maar je hebt natuurlijk altijd een afweging. Als je minder mensen binnen laat, zal je meer mensen moeten teleurstellen en hen de toegang moeten ontzeggen. Wat heb je liever: dat je er niet inkomt of dat je er wel inkomt maar daardoor wordt het drukker?

Ik heb het al erder gezegd. Ongetwijfeld zal de AVRO een goede fandag kunnen organisren. Daar twijfel ik geen moment aan. Maar hoe dingen gegaan zijn, is voor (oud-)orginisatoren een bittere pil en als je een beetje gevoel in je lijf hebt, lijkt het me helemaal niet teveel moeite om daar een beetje rekening mee te houden.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2009, 11:09:12 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #387 Gepost op: 14-02-2009, 11:40:33 »
Citaat van: test
Ik denk dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Het gaat er helemaal niet om of de AVRO de molfandag beter of slechter kan organiseren dan WIDM.com.

Het gaat erom dat de Molfandag een intiatief is van WIDM.com en dat de AVRO dit nu van ons afpakt. Of zich zouden we natuurlijk nog wel en Molfandag kunnen organiseren, maar dan helaas zonder kandidaten en zonder veilingitems. En dan wordt zo'n dag een stuk minder interessant voor een een hoop mensen. Een aantal jaar heeft de AVRO totaal niet omgekeken naar de Molfandag ondanks uitnodigingen van onze kant.

De AVRO is een publieke omroep die voor een groot deel uit publieke gelden wordt betaald. Helaas gaan ze mi zich steeds meer als commerciële omroepen gedragen.

Doordat het nu uit publieke gelden georganiseerd en bekostigd wordt ben ik, en zijn een aantal anderen weer welkom.

Daarmee is het weer een feestje voor widm-fans geworden, en niet een feestje voor RN-leden. Want jullie bepaalden altijd wie er mochten komen en ook wie er vooral niet mochten komen.
 
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #388 Gepost op: 14-02-2009, 11:47:42 »
Doordat het nu uit publieke gelden georganiseerd en bekostigd wordt ben ik, en zijn een aantal anderen weer welkom.

Daarmee is het weer een feestje voor widm-fans geworden, en niet een feestje voor RN-leden. Want jullie bepaalden altijd wie er mochten komen en ook wie er vooral niet mochten komen.
 
Daar ben ik het TOTAAL niet mee eens ,en weet niet waar je die info vandaan haalt..
Iedereen mocht komen op de fandag. Jong of oud, dik of dun. of je nou lid was of geen lid was. Om je aantemelden voor de fandag moest wel ff kijken op de site ja. jeetje mina..
« Laatst bewerkt op: 14-02-2009, 11:53:30 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #389 Gepost op: 14-02-2009, 11:53:50 »
Daar ben ik het TOTAAL niet mee eens ,en weet niet waar je die info vandaan haalt..
Iedereen mocht komen op de fandag. Jong of oud, dik of dun. of je nou lid was of geen lid was. Om je aantemelden voor de fandag moest wel ff kijken op de site ja. jeetje mina.. Wat een flauwe opmerking!!

Tommie op zich heeft Gerard gelijk dat een aantal mensen de toegang is geweigerd maar daar kun jij niets van afweten... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #390 Gepost op: 14-02-2009, 11:57:13 »
Tommie op zich heeft Gerard gelijk dat een aantal mensen de toegang is geweigerd maar daar kun jij niets van afweten... :)

Ooh oke, maar dan zal er wel een goeie reden zijn om de toegang te weigeren toch?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #391 Gepost op: 14-02-2009, 11:59:28 »
Ik heb het hele topic nu drie keer gelezen. Met name de stukjes van de crew en actief lid...
Wellicht hebben jullie het idee dat je helder vertelt wat er aan de hand is, maar het is vooral emotie en beleving.

Er is nergens een helder verslag van wat er nu feitelijk is gebeurd.
Er staat ook nergens waarom jullie geen keuze zouden hebben.

Als je je opstelt als gekwetste, verongelijkte underdog van wie iets wordt afgenomen, dan wordt er dus inderdaad over je heengewalst.
Als je jezelf serieus neemt en vindt dat je iets in te brengen hebt, dan laat je dat niet gebeuren.
Dan houd je je zelf de touwtjes in handen.
Nogmaals.... je bent in dit land vrij om los van een omroep iets te organiseren als je dat wilt.

Als je denkt dat je zonder de AVRO het beter kan regelen voor de fans, dan doe je dat.
Denk je dat er een win win situatie van te maken is, dan stel je je op als een gelijkwaardige gesprekspartner en dan moet je dat ook uitstralen.

Het kan zijn  dat ze 2 data hebben voorgesteld... Hoe is dat gegaan?
Je kunt daar toch ook weer op een bepaalde manier mee omgaan? Als het was van take it of leave it, dan creeer je tijd door niet meteen ja of nee te zeggen, maar door een gesprek erover af te dwingen en dan met goede argumenten te komen.

Mijn beeld van de reacties van de crew zijn dat ze een negatief beeld hebben van de AVRO die vanuit een bepaalde air handelt. Zelfs als dat beeld klopt en de AVRO zich zo gedraagt en opstelt, wil dat nog steeds niet zeggen dat je ze die rol moet laten houden.
Je moet je juist heel onafhankelijk opstellen en je niet laten intimideren.

Ik begrijp die slachtofferige houding gewoon niet. En wat je ook niet zou moeten doen als je veel tijd/energie vrijwillig in iets steekt, bij alles wat naar kritiek ruikt je persoonlijk aantrekken alsof je mes in je rug krijgt.
Als je het organiseert om daarna alleen maar bejubeld te willen worden en alleen maar complimenten wil horen over hoe geweldig iedereen het vindt, dan ben je veel te kwetsbaar en wordt het op den duur een last en een teleurstellend iets.
Je bent je eigen maatstaf wat dat soort dingen betreft. Je hebt iets in je hoofd als je dat doet en het is geslaagd als het daaraan voldoet en als dan de meerderheid tevreden is, dan kan je een gelukkig mens zijn.
De kritiek die je altijd ook krijgt te horen beoordeel je ook naar je eigen maatstaf. Zitten daar verbeterpunten in, dan neem je die mee. Verder moet dat je niet kwetsen, want je kunt nooit iedereen tevreden stellen en je zal het nooit perfect kunnen doen.

Ik zou zeggen, vinger voor de AVRO en neem het heft zoveel mogelijk in eigen handen en stel ook je eisen en stel je overduidelijk op dat je het ziet als een gezamenlijkheid op basis van gelijkwaardigheid. Geen strijd en wie krijgt het meest zijn zin? Maar samen gaan voor de meest optimale dag.
Je hebt nl. hetzelfde doel: een geslaagde fandag!


Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #392 Gepost op: 14-02-2009, 12:05:37 »
Ooh oke, maar dan zal er wel een goeie reden zijn om de toegang te weigeren toch?
Hangt ervan af van wiens kant je het bekijkt...  ::ohno::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #393 Gepost op: 14-02-2009, 12:17:38 »
Op zich wil ik ook een leuke dag hoor, en op zich geloof ik net als Test dat het best een leuke dag KAN worden. Ik ben te groot molfan om te zeggen: nu de RN-crew dit niet doet, kom ik niet. Ik laat de dag niet aan mijn neus voorbij gaan.

Maar er bestaat ook nog zoiets als erkentelijkheid jegens de RN-organisatie. Uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat het leuk is om als vrijwilliger met die dag bezig te zijn. Iets op te bouwen, en dan de gezelligheid te ervaren van de bezoekers, de tevredenheid van mensen die erin slagen een handtekening te bemachtigen van hun favoriet.

Ook al krijg je als vrijwilliger de dag op een heel andere manier mee dan als 'gewone'' bezoeker, toch kijk ik met meer dan tevredenheid terug op die dag dat ook ik deel uitmaakte van het groepje vrijwillgers achter de fandag. Juist dat geeft voor die mensen iets extra's.

Wie weet, komt er wel iets waarvan iedereen zegt: dit of dat hadden we veel eerder moeten doen. Maar dat is nou net iets wat niemand op dit moment nog weet.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #394 Gepost op: 14-02-2009, 12:49:43 »
Ik ben benieuwd, ik ben nu op 2 fandagen geweest en heb het beide keren naar mijn zin gehad. Nu afwachten hoe het is als de avro het organiseert en daarna kun je pas beoordelen hoe dat is. En als de entreeprijzen echt 20 euro gaan kosten, kun je er iig vanuit gaan dat er geen 500 man gaan komen, maar alleen de "echte die-hard kern" :D  Ik vind het idee van de donderdag ook echt heel leuk! Alleen jammer dat ik moet stagelopen tot 6 uur, maar het idee is wel heel leuk om de finale zo te houden! En natuurlijk is die dag niet handig, maar het idee is wel heel leuk van een gezamenlijke finale en die kun je niet anders houden dan op donderdag toch....
I'm a real big goblin..

WorldExpress

  • Gast
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #395 Gepost op: 14-02-2009, 12:52:48 »
sorry dat et zo`n lange reactie is geworden maar ik moest et even kwijt hoor!!
gebruik alsjeblieft hoofdletters en af en toe een entertje ofzo

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #396 Gepost op: 14-02-2009, 12:57:34 »
gebruik alsjeblieft hoofdletters en af en toe een entertje ofzo
niet teveel commentaar leveren he, ze is al 1,5 jaar lid!!! ;D
I'm a real big goblin..

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #397 Gepost op: 14-02-2009, 13:08:47 »
Maar als ik het dan goed begrijp zorgt IDTV dus voor de veilingitems & de kandidaten die komen.

Ik neem aan dat IDTV volkomen los staat van de AVRO.

De AVRO heeft jullie dus voorstel gedaan waarmee ze jullie voor het blok zetten, namelijk: wij gaan dit jaar de mol fandag regelen, op die en die locatie (AKN gebouw Hilversum) en we hebben twee scenario's, de donderdag en de zondag. Zouden jullie ons daarbij willen helpen ja de nee? Is het min of meer zo gegaan dan?

Maar als je dan dus nee zegt als RN crew, dan zou het toch mogelijk moeten kunnen zijn in de Observant zelf iets te organiseren terwijl je IDTV benadert omwille van de kandidaten & veilingitems? Tis toch niet dat IDTV vastgeklonken zit aan de AVRO?

Of zie ik dit verkeerd? Dus alle meningen terzijde geschoven, dit zijn dan toch min of meer de feiten?

En los van hetgeen wat ik hierboven geschreven heb kan ik goed begrijpen dat je als RN crew niet bepaald blij wordt wanneer de AVRO met zo'n houding op je af komt. Want als ik alle berichten in dit topic zo lees was 't dus meer een: take it or leave it / slikken of stikken deal. Verder heeft de AVRO al kennelijk besloten wanneer de MFD te houden, namelijk zondag 15 maart. Dat kun je namelijk afleiden uit 1 van de molmails waarin staat dat je op zondag 15 maart de kans krijgt met je favoriete WIDM kandidaat op de foto te gaan en die foto als canvas mee te krijgen. Ik vind het dan wel apart dat de AVRO dat niet heeft doorgeseind aan jullie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #398 Gepost op: 14-02-2009, 13:21:10 »
Maar als je dan dus nee zegt als RN crew, dan zou het toch mogelijk moeten kunnen zijn in de Observant zelf iets te organiseren terwijl je IDTV benadert omwille van de kandidaten & veilingitems? Tis toch niet dat IDTV vastgeklonken zit aan de AVRO?

Helaas heeft IdtV de zijde van de AVRO gekozen. Dat kan ik wel begrijpen aangezien de AVRO de opdrachtgever is van IdtV wat betreft WIDM. Daar spelen bepaalde belangen. Wel jammer want in eerste instantie leek IdtV aan onze kant te staan.

Een uitgeklede RN-fandag zonder kandidaten en veilingtitems is natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk. :-\\
Geniet nooit met mate...

WorldExpress

  • Gast
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #399 Gepost op: 14-02-2009, 13:26:14 »
Dat is niet elitair, de fandag is altijd voor iedereen toegankelijk geweest.
Dat klopt dus niet he  :-X