Ik zwaai nog wel eens als ik iemand bij het raam zie staan.
Het probleem is Pino, om het in klare taal te zeggen, dat we hier een beetje een valse start genomen hebben en dat de Moderatie hier een fors stuk strenger is dan wij in het verleden gewend waren. Ons taalgebruik werd ons in de andere topics in dit VRT-forum niet in dank afgenomen en heeft een flinke discussie aka geruzie veroorzaakt.
Dankzij bemiddeling van Mollemans en goede wil aan beide kanten hebben we kunnen bekomen dat we terug 1 eigen topic mochten openen in het VRT forum,genaamd Onze zoektocht naar de Mol. Enkel in dit topic kunnen onze zielsverwanten terecht met hun diepste zieleroerselen,want Mollemans heeft carte blanche gekregen om ons hier ons ding te laten doen.
Zaken ivm privacy vallen hier uiteraard buiten,dat zijn punten van algemene orde en die gelden uiteraard voor iedereen, van newbie tot administrator.
Als jij echt Jef heet en niet graag hebt dat dat hier bekend bekendgemaakt wordt en iemand die je kent repliceert op je eerste post met de laconieke melding " Natuurlijk Jef !", tja dan ben je wel niet echt gelukkig,vrees ik.
Daarom ook die reactie van Mollemans,om je er op te wijzen dat je beter die beleefdheidsregels even volgt.
Maar dat betekent niet dat je hier niet meer welkom bent, integendeel en dat van de Glazen Bol van Madame Soleil was maar een grap. Hij heeft je die jeugdzonde al lang vergeven.
Om nog even terug te komen op de vraag van MichaelV: Je bent uiteraard als persoon welkom op de andere topics,maar dan wel op voorwaarde dat je daar een algemeen aanvaard taalgebruik hanteert en je niet laat gaan zoals je hier wel kan
Dat is zo overeengekomen met de Administrator,kwestie van geen oude koeien uit de gracht te halen met mensen die onze stijl en humor niet kunnen waarderen, waarvoor ik alle respect heb.Laat ons het maar een cohabitation pacifiste noemen.
Deze overeenkomst is trouwens opgenomen in onze kloosterannalen onder de veelzeggende naam: Het Verdrag van Het Kleine Kerkje boven de Vele Bomen.
Mochten jullie echter vinden dat de regels hier toch nog te beperkend zijn voor jullie creativiteit, laat het dan maar weten en dan kunnen we eventueel terugkeren naar de offtopic area in de Huiskamer, daar zijn wij dan wel offtopic maar dan kunnen we ons volledig laten gaan, want daar zijn geen regels ( buiten de algemeen geldende dan)...