Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 383589 keer)

Offline DJHouss

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #340 Gepost op: 31-01-2003, 00:21:55 »
Xandraake, maak u niet al te veel zorgen, de orde gaat nu wat headbangen (in hun terminologie testa olscipare) op een nummertje van Death Row. Het nummer heet welgepast "What are we searching for". Zij weten dat ook niet en vertoeven maar al te graag in deze segregatie. Met de s van secreet, u weet wel wat ik bedoel.

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
« Reactie #341 Gepost op: 31-01-2003, 00:40:28 »
De bedrieglijke rust van de voorbije dagen heeft in dit gewijde oord plaats gemaakt voor minder dan gregoriaanse tonen. Bach en Buxtehude zijn verdreven, en hun plaats is ingenomen door de notenbalken die hier door Zuster La Rocca onder ons verspreid worden.
Ik begaf me even naar andere kloosters in de buurt.
Waar men zich hier overgeeft aan vleselijke geneugtes en de zonde van teveel pinkes, wordt daar nog echt aan de zoektocht naar de Mol gewerkt.
Schaam u niet al te zeer, en zet nog maar iets op, zuster. Ik breng wel verslag uit.
De meest recente trouvailles van de Tuin der kleine kinderen van het Klooster van het gekleurde vlindertje zijn de volgende :
- Bavo Claes is De Mol.
- Mijn papa is gendarm
- er is een fuif in ons jeugtklup
- ik weet het niet maar ik denk dat die sandria (sic) vies kijkt.
- walter is zo nen ouwe. Ik denkt dat ij de mol is
- wanneer doen ze eens ne mol voor kinderen ?
- tis coori, want als ge alle namen van de mensen naast mekaar ligt (weer sic) dan ziet ge dat. Ik heb dat gelezen ergens anders.
- ja, das just
Einde citaten.

Stop dus met zoeken, broeders en zusters.
Ook in Amsterdam hebben ze kerken omgetoverd tot danspaleizen. (Et in Paradisio ego sum).
Dat moet hier dan ook maar, nu we toch langs alle kanten voorbij gestoken zijn door de novicen van aan de andere kant.

Dat we dat zelf niet gezien hebben. Bavo Claes ! Natuurlijk. Of Sandria.

Georges Perec draait zich om, naast Bach en Buxtehude.
Hij dacht nog even aan een woordenboek, maar blies zijn laatste adem uit vooraleer Internet aan zijn opmars begon.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #342 Gepost op: 31-01-2003, 00:41:28 »
Aaargh...het lijkt wel krassen op een fonkelnieuwe bakelieten schijf zoals je mijn naam uitspreekt.

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #343 Gepost op: 31-01-2003, 00:42:53 »
Nog eentje vergeten :
- Christophe komt terug. Ik weet het echt waar zeker, want ik ken iemand die hem kent en die heeft dat gezegd.

Et in arcadia ego.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #344 Gepost op: 31-01-2003, 00:46:48 »
Xandragon was op de hoogte van die kinderlijke verbale uitingen van een bedenkelijk niveau. Onzer aller Gepluchte had mij er reeds attent op gemaakt tijdens de roemers wijn in de Tuin van de gebloemde Boom. En inderdaad, ik ben nog niets beters tegengekomen op Bill VanderPoorten zijn digitale stad der verpaupering. Burgerij troef. Dan verkies ik toch deze refuge om mijn instincten te verfijnen.

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 31-01-2003, 00:47:36 »
Mollewieist, of Mollehoofdvanditklooster, kom snel terug, het loopt slecht af, Sanda (sorry Xanda) en Teddybear zijn vervaarlijk aan het slowen op the Ship Song van Cave.

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 31-01-2003, 01:01:28 »
Xandra, dans mee en verfijn uw instincten met dit voor u speciaal gekozen nummer van The Shadows: "Shadows on your side". Dit nummer kan u ook bekend zijn van Duran Duran, maar de "D" telt niet mee. De dansvloer sluit donderdag om 1.30.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #347 Gepost op: 31-01-2003, 01:04:08 »
Beste DJ van dienst... ik sta er toch op dat u mijn Broeders, Zusters en mezelve eer aan doet met de juiste naam... Dan wil ik zeker met u mijn reflexen testen ofwel die meiden op de film zien...

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #348 Gepost op: 31-01-2003, 01:11:48 »
Broeder Pluche, alias Broeder Jacob, alias Teddybear is plots weer nuchter. Vrij woest (sorry Xandragon) heeft hij zijn partner van zich afgeschud. Die kan wat verderop staan gaan kijken naar de meiden op een film.
Hij denkt aan iets wat zuster bakelietenplaat straks zei, en waarop tot nog en heden toe niet is gereageerd.
De aartsengel himself en de Engelin der wrake Sandra samen in 1 Italiaanse herberg. Al goed natuurlijk dat het geen Spaanse Herberg is. Daar lijkt het hier nu eigenlijk toch wat op.
In Rome dan nog ???
Want dag 19, waar de aartsengel elke keer zijn parlee staat te doen speelt zich af in het genaamde Bracciano. En er wordt daadwerkelijk bijverteld dat dit dorp zich 50 km boven de Italiaanse hoofdstad bevindt.
De mol was dus ook een neoklassieker. Venetië - Rome. Vanaf 2004 ook op de UCI-kalender.
Wat doen wij daarmee ?
Het aan Michiel zijn vrouw vertellen ?

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #349 Gepost op: 31-01-2003, 01:14:00 »
Welke clown heeft die fokking smiley in mijn tekst geloodst ?

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #350 Gepost op: 31-01-2003, 01:16:46 »
Xandragon denkt dat de eega van de gevleugelde belange geen ingewijde is. Zij is zelve een verwoede talpavangster. En inderdaad het was in Bracciano. Was u ook al opgevallen hoe de namen van alle steden geschreven zijn en of daar geen achrosticon inzit eerwaarde Peluche entiteit ?

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 31-01-2003, 01:16:49 »
Haha, beste Xanadu, driemaal s van sorry!

U wil die meiden zien van sex, lies and videotape.(zonder S inderdaad) U bent in de juiste orde toegetreden.
Ik raad u de muziek aan van Senior Cliff Martinez.

U ziet DJHouss draait voor elks wat wils.

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #352 Gepost op: 31-01-2003, 01:17:13 »
Bill Vanderpoorten natuurlijk. Was op werkbezoek in België en kon weer met zijn poten niet van mijn klavensimpel blijven.
Broeders en zusters, ik trek naar mijn slaapcel.
Rust nu allen ook in vrede. Hasta zondagavond.
En ook nog La victoria siempre, voor de oudere nonnen onder ons.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #353 Gepost op: 31-01-2003, 01:21:20 »
Xandragon wenst Teddybear een goede Lierse nachtrust toe...

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #354 Gepost op: 31-01-2003, 01:21:34 »
Was u ook al opgevallen hoe de namen van alle steden geschreven zijn en of daar geen achrosticon inzit eerwaarde Peluche entiteit ?

1 : "Dag 19, ergens in Zuid Europa"
2 : "Dag 19, Bracciano, 50 kilometer ten noorden van Rome."

We hebben het.
Eerst een E
Dan een B

Het vervolg laat zich raden.
(En dat ze met ons klokkenspel aan 't rammelen zijn ook):
'Ebben olla vogalas nestas higunan, hinase ic anda tu'.
Voilà. Opgelost. Tot volgend jaar.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #355 Gepost op: 31-01-2003, 01:23:28 »
Ik bedoelde wel de steden en dorpjes van alle opdrachten hé...

Offline DJHouss

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 31-01-2003, 01:28:38 »
We gaan nog een Samba dansen op de laatste ontwikkelingen. De spots gaan uit. Zoals Broeder Teddy zegt wacht op sondag.

Eén malt voor de Pluche
Eén Gewurtztraminer voor Tante Nonneke
Een saltimbocca voor Xandragon
Een Drambuiteje voor mij
De Pierce moet nu wel iets laten weten of dit rondje gaat voorbij.

Laatste dans.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #357 Gepost op: 31-01-2003, 01:38:59 »
Xandragon blijft verdwaasd in een hoekje zitten na Zuster Alcoholica uitgedaagd te hebben. Ik denk dat ik nu mijn roes ga uitslapen. Tot ziens Promoliaten !

Offline Tante Nonneke

• Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
« Reactie #358 Gepost op: 31-01-2003, 02:02:51 »
Frère Jacques, ge weet toch dat Tante Nonneke alleen maar Hasseltse Koffie lust? Of hooguit een glaasje Blanquette de Limoux uit de Chardonnay wijngaarden van Château La Taupe.Dat dateert nog uit mijn vroeger leven,weet ge nog?
En tussen haakjes, de George P heeft nog gezegd dat de E disparu is. Dus blijft er nog enkel B.
Maar staat die B nu vooraan op het naamkaartje van Mr B of achteraan op die van de dames B ?
De volgende geografische videografiën zullen meer licht in dit duistere doolhof werpen hoop ik...

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #359 Gepost op: 31-01-2003, 10:42:33 »
Door de muziekdreunen een mindere nachtrust gehad en nou eens geen zin gehad in een schrijfselarijke  al dan niet van GP. Videotheca deed me  goed  maar dan niet  de girls on film  of aan sex lies and videotapes(dat zijn nl heel veel sen, maar aan meer klaSSiekerS als SpartacuS, ReServoir DogS, en laSt maar zeker niet laatSt the USual SuSpectS.

Vooral de laatste heeft een mooie link naar de Serie, niet da daardoor onze gedachten moeten worden afgeleid van de echte grijze pijdraagSter S.
Alleen hou ik het lekker bij de B, want die komt in dit stukske verder niet voor.

Ach ls ik die dan gewoon samen neem, kijken waar ik dan uitkom

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld