We moeten dit resoluut een halt toeroepen om te voorkomen dat Tante Nonneke de volgende keer experimenteert met de gevreesde LSD hosties.
Maar Broeder Perlut, toch.
Dat was toch niet die doos die hier op de gang geplaatst was door Zuster Portasia ?
Ik dacht al, dat lijkt wat op die dingen waar die Spaanse acteur die het in de Verenigde Staten van Amerika zo goed doet, allez, hoe heet die weer ? Armando, neen, die ene waar Madonna zo zot van was in haar film over haar eigen, maar toen vaststelde dat hij al getrouwd was ?
Diene gast die Zorro speelde in die film met dat meisje en dat paard ?
Allez, met die chips met die mediterrane smaak ?
Waar hij dan rondloopt in zogezegd zijn geboortedorp-waar-iedereen-elkaar-bij-de-voornaam-aanspreekt, en hij dan een pakske chips gaat stelen bij de kruidenier die hij dan achterlaat met het Teken Van Zorro op zijn buik?
Allez, diene knappe gast die nog door Eric Van Looy belachelijk gemaakt werd in DLS, maar die maakt iedereen wel belachelijk, want Roel Van Bambost zei ook dat hij dat nooit zou durven, want dan worden ze kwaad als ze dat in Hollywood zouden weten, dat hij eigenlijk geen interviews doet, maar met hun sjokkedijzen aan 't spelen is, maar alleen als het in het zevenurenjournaal is mag het.
Allez, hoe heet die nu weer ?
Het begint met een A. Alejandro ? Neen, dat is die sympathieke garçon van de Tapabar in de Koekestad.
Banderas. Dat is het. Antonio Banderas.
Welnu, ik heb die doos opengedaan, en van die chipjes geproefd. En ik merk daar nix van.