Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 148976 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #440 Gepost op: 19-02-2011, 14:39:46 »


PS
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #441 Gepost op: 19-02-2011, 15:03:40 »
Hoe kom je daar bij? Er volgt een hele brei.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #442 Gepost op: 19-02-2011, 15:21:04 »
Na 2 juni twittert ie niet meer tot 2 juli. ;) Op 2 juli twittert ie 'En daar ben ik weer na een maand zonder twitter. Heb ik nog iets gemist?!' ofzo.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #443 Gepost op: 19-02-2011, 19:39:19 »
Na 2 juni twittert ie niet meer tot 2 juli. ;) Op 2 juli twittert ie 'En daar ben ik weer na een maand zonder twitter. Heb ik nog iets gemist?!' ofzo.

Misschien probeerde hij af te kickken van zijn twitterverslaving en was hij opgenomen in een kliniek  ???  ;)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #444 Gepost op: 19-02-2011, 19:52:25 »
Wel grappig: ook dit verhaal (Art had dus moeten afvallen, maar dat gebeurde niet), kan in de mollenprullenmand gedeponeerd worden.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #445 Gepost op: 19-02-2011, 20:04:40 »
Nee, hij kan volgende aflevering ook nog afvallen, dan is hij ook nog op tijd thuis geweest voor de theorie zeg maar.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #446 Gepost op: 19-02-2011, 20:08:26 »
ik heb hem al 3x als afvaller (ook als eerste afvaller) hij moet nu wel eens gaan hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #447 Gepost op: 19-02-2011, 21:14:16 »
Maar de kans is dus groot dat het pas afl. 10 bekend wordt dat hij afvalt. Net zoals ze elk jaar rekken tot begin van de slotaflevering wie de mol is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #448 Gepost op: 20-02-2011, 09:48:45 »
Maar de kans is dus groot dat het pas afl. 10 bekend wordt dat hij afvalt. Net zoals ze elk jaar rekken tot begin van de slotaflevering wie de mol is.

aflevering 11, in dit geval.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #449 Gepost op: 20-02-2011, 10:45:40 »
Nee aflevering 10. Immers afl. 11 wordt de mol bekend gemaakt en gaan we alle mollenacties zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #450 Gepost op: 20-02-2011, 13:51:21 »
Na 2 juni twittert ie niet meer tot 2 juli. ;) Op 2 juli twittert ie 'En daar ben ik weer na een maand zonder twitter. Heb ik nog iets gemist?!' ofzo.
Op de twitter van Art zie je een hele brij voor 13 mei, drie tweets op 2 juni en weer een hele brij na 2 juli.
<-- Klik voor grote versie

De tweets op 2 juni zouden ook getweet kunnen zijn tijdens de opnames. Op aflevering 5 rond de 50'ste minuut zie je Soundos met een iPad (of een andere tablet):
<-- Klik voor grote versie

Als ze daar internet heeft heeft Art misschien op haar tablet een tweet geplaatst (of misschien is de tablet wel van iemand anders...)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2011, 13:56:25 door bartjel »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #451 Gepost op: 20-02-2011, 14:12:15 »
De aardigheid van WIDM is toch dat je als groep afgezonderd wordt van de wereld? Volgens mij is het al niet de bedoeling dat je er kranten gaat lezen, laat staan het internet op ::ohno::. Je moet vol in het spel zitten en elk moment op jacht zijn naar de mol ::vergroot::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #452 Gepost op: 20-02-2011, 14:17:28 »
De aardigheid van WIDM is toch dat je als groep afgezonderd wordt van de wereld? Volgens mij is het al niet de bedoeling dat je er kranten gaat lezen, laat staan het internet op ::ohno::. Je moet vol in het spel zitten en elk moment op jacht zijn naar de mol ::vergroot::.
Ja, dat dacht ik ook al. Maar er is dit jaar zo veel veranderd: de kandidaten weten van tevoren wie de andere kandidaten zijn, naar welk land ze gaan, en nu zie ik Soundos zitten met een tablet op haar schoot. Tsja...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #453 Gepost op: 20-02-2011, 14:27:32 »
Maar er is dit jaar zo veel veranderd: de kandidaten weten van tevoren wie de andere kandidaten zijn, naar welk land ze gaan,

Volgens mij kregen ze dat vorig jaar ook al te horen hoor..

Maar wie zegt dat ze op die Ipad Internet hebben? Notitie's, spelletjes en andere apps kunnen makkelijk gespeeld worden zonder internet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #454 Gepost op: 20-02-2011, 18:32:54 »
Art is de volgende afvaller, omdat ik hem steeds vervelender begin te vinden. Begon al in afl 1 waarin hij Soundos ervan betichtte niet te luisteren, terwijl hij zelf niet goed had opgelet (hij begon over een blind date met de mol, terwijl PJ hier niks over had gezegd, alleen dat de mol contact zou opnemen) en nu weer met z'n onzin dat hij PJ in het jokerspel 'verslagen' zou hebben. Man, doe normaal, er viel niks te verslaan in dit spel, zolang Karin maar ja of nee knikte zat je goed.
The British are not impressed.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #455 Gepost op: 20-02-2011, 18:35:32 »
Art is de volgende afvaller, omdat ik hem steeds vervelender begin te vinden. Begon al in afl 1 waarin hij Soundos ervan betichtte niet te luisteren, terwijl hij zelf niet goed had opgelet (hij begon over een blind date met de mol, terwijl PJ hier niks over had gezegd, alleen dat de mol contact zou opnemen) en nu weer met z'n onzin dat hij PJ in het jokerspel 'verslagen' zou hebben. Man, doe normaal, er viel niks te verslaan in dit spel, zolang Karin maar ja of nee knikte zat je goed.
idd, maar ik ben benieuwd op wie hij nou zit, want ik geloof er niks van dat hij op anna zit
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #456 Gepost op: 20-02-2011, 18:40:04 »
Als ik op die manier zou denken, dan hoop ik werkelijk dat Soundos eruitvliegt, aangezien ik haar reacties zo overacted en irritant vind... Maar ja, ik denk dat ze finale gaat halen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #457 Gepost op: 20-02-2011, 18:41:33 »
Als ik op die manier zou denken, dan hoop ik werkelijk dat Soundos eruitvliegt, aangezien ik haar reacties zo overacted en irritant vind... Maar ja, ik denk dat ze finale gaat halen...

Soundos haalt op haar gemak de finale ze zit op Patrick die de mol is, ;D en word dus winnaar helaas zie ik liever iemand anders haha, Art valt deze week zeker af dat kan niet anders en die week erop is helaas Anna aan de beurt en zo halen Soundos Patrick en Karin de finale!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #458 Gepost op: 20-02-2011, 18:42:09 »
Jij bent wel heel erg zeker van jou zaak!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #459 Gepost op: 20-02-2011, 18:43:23 »
Jij bent wel heel erg zeker van jou zaak!

In de pool is dat niet terug te vinden haha ik sta ergens op de 300e plek ofzo maar ik denk gewoon zeker te weten dat Patrick de mol is en dat Soundos gaat winnen. ::jaja::