Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 113954 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #180 Gepost op: 4-02-2015, 18:44:51 »
Zal de Martine tunnel even meehelpen met wat cement

De honden die voorkomen steeds kunnen ook op Martine slaan... Martine is geboren in het jaar van de hond (1970) (Chinese astrologie)

Margriet is net voor de Chinese jaarwisseling jarig en is dus een Haan

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #181 Gepost op: 4-02-2015, 18:55:27 »
Bovendien heeft ze in aflevering 2 opdracht 2 er ook voor gezorgd dat Chris en Viktor pas na 7 minuten (van de 30) vertrokken. Het spreekt dan wel tegen haar als Mol dat ze plots 'The Lake House' vermeld. Misschien dacht ze dat Chris en Viktor ondertussen te ver weg waren om er nog op tijd te raken?
  ::ok::


Lijkt me bij Martine niet zo moeilijk, echt super forward. Idd bij Caro wel. Die is mij iets te 'subtiel' voor een aanvallende mol ::rofl::

 ::ok:: Helemaal mee eens. Ik vind Martine verre van onzichtbaar in tegenstelling tot Carolina.


Hoe bedoel je dat precies?
Beetje vergezocht misschien. Als de kandi's niet onder de paraplu's hadden gestaan hadden Chris & Rik ze gezien en waren ze niet verder gaan zoeken naar 'de andere kandidaten'.
(maar ja, ik moet toegeven: wie verzint zoiets??  ::))

Op zich ook een prima actie om te zeggen dat Margriet en Viktor zo snel mogelijk naar de vuurtoren moeten komen. Dat ze raar reageert als Chris "Kukelpapa" aanwijst vind ik wel verdacht, maar verder vind ik Martine niet zo mols deze opdracht.

Dat vind ik te sterk uitgedrukt. Martine laat voor haar doen wel duidelijk van zich horen, maar de enige die echt naar haar lijkt te luisteren (ze staat daar aan de zijkant ook niet heel handig) is Chris die vervolgens voor 50-75 stemt.
Maar toch 'molliger' dan voor 50-75 stemmen, zoals Margriet en Chris bijvoorbeeld.  ;) De rest van de kandidaten hoor je sowieso niet echt.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Janorator

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #182 Gepost op: 4-02-2015, 23:47:33 »
Wat moet je nou met twee kandidaten tegelijk, die weinig inbreng in het spel lijken te hebben? Subtiele acties daargelaten.....


Carolina en Martine zitten wel in het spel, maar beiden vallen me tot nu toe niet erg op. Dat is dus niet vervelend bedoeld, ten opzichte van de dames.

Wanneer een van beiden toch de mol zal blijken te zijn, zou ik weleens willen weten wat ze hebben uitgespookt, terwijl we als kijker ''er bovenop stonden''.

Dan kijk je toch niet heel goed imo... Martine zaait continu verwarring en laat zich echt wel horen bij groepsbeslissingen (zij het subtiel) terwijl idd Carolina erg observerend en passief is.



Bij de liegen en waarheid-opdracht blijkt dat : "heeft de mol de zwarte vrijstelling in het bezit bij aanvang van de test?" een vraag was in de test in afl.4

Voor de mol (Martine) is het dan handig om te zeggen dat je ze hebt terwijl je ze niet hebt. Zo markeren mensen die op Martine zitten het verkeerde antwoord en vice versa. Ze verhoogt zo de kans dat mensen die op haar zitten worden uitgeschakeld.

Was dit dus voorkennis en een subtiele molactie?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 07:05:00 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #183 Gepost op: 5-02-2015, 21:47:09 »
Ik vind de "één"-hint die ik eerder eens gepost heb twijfelachtig ("één" wordt in het Singalees uitgesproken als "ikke"), maar deze aflevering stapelen de "één"-s en "eerst"-s zich op bij Martine. Eerst met de versnellingsbak waarbij ze beide woorden noemt. Later nog eens. Dan klikt ze op 1 bij de test en als ze als eerste haar scherm krijgt wordt dat ook nog eens benoemd door een biecht van Chris.

Ik wordt er gek van. Ik vind het veel te ver gezocht, maar kan het toch niet loslaten.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #184 Gepost op: 5-02-2015, 21:48:58 »
Martine kreeg de auto niet gestart en toch denk ik dat dat niet met opzet was.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #185 Gepost op: 5-02-2015, 21:50:16 »
Wat is Martine toch legendarisch!  ::bravo:: Ze zou echt een geweldige Mol zijn, ook een geweldige kandidate, maar ik ga toch voor Martine als Mol!

Die actie met de zwarte vrijstelling, Marlijn en Rik weer even lekker bang maken, super! Wat is ze toch heerlijk.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #186 Gepost op: 5-02-2015, 21:52:34 »
Martine die geen auto aan de praat krijgt en weer 'de kluns' is ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 22:12:34 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #187 Gepost op: 5-02-2015, 21:52:49 »
Martine kreeg de auto niet gestart en toch denk ik dat dat niet met opzet was.

Ik dacht oh jee, als ze hiermee op een sleutelpositie komt (en van daaruit molt) is het wel duidelijk dat zij de Mol is. Gelukkig ging het om de "slechtste vier" waar de scheiding gemaakt werd en had het voor de Mol totaal geen zin om zo duidelijk klooiend de slechtste te zijn.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #188 Gepost op: 5-02-2015, 21:55:01 »
Ik dacht oh jee, als ze hiermee op een sleutelpositie komt (en van daaruit molt) is het wel duidelijk dat zij de Mol is. Gelukkig ging het om de "slechtste vier" waar de scheiding gemaakt werd en had het voor de Mol totaal geen zin om zo duidelijk klooiend de slechtste te zijn.
precies, het was te obvious.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #189 Gepost op: 5-02-2015, 21:55:15 »
Ik dacht oh jee, als ze hiermee op een sleutelpositie komt (en van daaruit molt) is het wel duidelijk dat zij de Mol is. Gelukkig ging het om de "slechtste vier" waar de scheiding gemaakt werd en had het voor de Mol totaal geen zin om zo duidelijk klooiend de slechtste te zijn.

Maar maakt haar ook niet minder verdacht. Ze kan ook gewoon echt niet handig zijn in autorijden. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #190 Gepost op: 5-02-2015, 21:55:20 »
Martine kreeg de auto niet gestart en toch denk ik dat dat niet met opzet was.

Volgens Marlijn zat ze wel aan allerlei knoppen van een auto die ze niet kende.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #191 Gepost op: 5-02-2015, 22:02:59 »
Margriet lijkt Martine nog steeds niet te verdenken en Carolina die naar huis is deed dit wel al een tijdje.

Conclusie? Niets is wat het lijkt. ;) Of toch wel? ::vergroot::

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #192 Gepost op: 5-02-2015, 22:03:55 »
Margriet lijkt Martine nog steeds niet te verdenken en Carolina die naar huis is deed dit wel al een tijdje.

Conclusie? Niets is wat het lijkt. ;) Of toch wel? ::vergroot::

Er werd volgens mij gezegd dat ze op het laatst nog had geswitcht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #193 Gepost op: 5-02-2015, 22:06:13 »
Er werd volgens mij gezegd dat ze op het laatst nog had geswitcht.

Klopt. En het is sowieso tricky om op biechts en dergelijke af te gaan. Toch schrijf Carolina wel in haar dagboek dat ze misschien te bang was voor tunnelvisie, wat je zou kunnen opvatten als dat ze wel gespreid heeft. (En dan zou je denken ook op Martine omdat ze die vaak als Mol genoemd heeft.)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #194 Gepost op: 5-02-2015, 22:08:19 »
Volgens Marlijn zat ze wel aan allerlei knoppen van een auto die ze niet kende.
Maar of dat waar is moet je je ook weer afvragen.

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #195 Gepost op: 5-02-2015, 22:20:38 »
Martine lijkt het niet al te erg vinden dat ze de auto twee keer niet aan de praat kreeg. En alwéér.. weer die emotieloze blik als er iemand afvalt. En correct me if I'm wrong (kan het nu niet nakijken): was Martine niet degene die redelijk 'losliep' tijdens de lijnen en getallen-opdracht?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #196 Gepost op: 5-02-2015, 22:22:45 »
Ja, nu zie ik dat Martine 21 wilde pakken en dat dat dus juist onmols is. Toch wel een "sterke aanwijzing". ::zweet::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #197 Gepost op: 5-02-2015, 22:31:19 »
Martine kreeg de auto niet gestart en toch denk ik dat dat niet met opzet was.

Dat was echt zo'n Jan-Willem/Freek flashback naar die buggies die ze molden op het strand.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #198 Gepost op: 6-02-2015, 00:37:56 »
op dit moment zou ik echt verbaasd zijn als zij het niet is  :D
ze gedraagt zich het minst natuurlijk heb ik het idee en maakt vandaag weer iets te handig gebruik van haar "onhandigheid"

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #199 Gepost op: 6-02-2015, 00:43:05 »
Mol of niet, ik vind het hilarisch hoe ze de rest zo in verwarring heeft gebracht met haar verzonnen zwarte vrijstelling.  ::rofl::