Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 316979 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1060 Gepost op: 5-03-2015, 16:39:48 »
Margriet!

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1061 Gepost op: 5-03-2015, 16:40:24 »
Daarom denk ik net niet dat Rik het is eigenlijk. Dan stuurt hij dus post naar zichzelf met de vraag of hij er aub geen 1500 euro wil uithalen. Marlijn en Margriet hebben ook post gekregen, maar dat ging om 100 en 200 euro. Dat vind ik nog aanvaardbaar. Maar een één-tweetje als Mol met jezelf over 1500 euro...

Dat was voor mij idd de reden om Rik definitief af te strepen destijds
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1062 Gepost op: 5-03-2015, 16:42:40 »
Afgelopen week echt 100% Rik, maar zo vlak voor de ontknoping begint echt alle twijfel weer toe te slaan (richting Margriet) :-X

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1063 Gepost op: 5-03-2015, 16:50:28 »
maar daar zat rik al eeuwen op te azen. hij moest en zou penningmeester worden

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1064 Gepost op: 5-03-2015, 16:51:30 »
Ik blijf bij Rik de mol. Blijkt het ook echt zo te zijn dan ben ik een gelukkig mens  ::tandpastasmiley::

Margriet wil ik desnoods, met wat moeite als mol ook nog wel accepteren haha. Is het marlijn, dan begrijp ik blijkbaar niets van dit spel en zou ik eigenlijk een andere hobby moeten zoeken.  ;D

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1065 Gepost op: 5-03-2015, 16:51:40 »
Rik de Mol stuurt post naar de nieuwe penningmeester. En Rik is verkozen tot nieuwe penningmeester door de groep.  

Was ook apart dat juist hij de pot wou bekijken nadat Margriet 200 had gestolen. mocht hij de mol toch zijn wat ik niet denk. Dan heeft hij het slim aangepakt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1066 Gepost op: 5-03-2015, 16:53:27 »
Rik de Mol stuurt post naar de nieuwe penningmeester. En Rik is verkozen tot nieuwe penningmeester door de groep.  

Ok, de eerste keer volledig te begrijpen. Maar waarom moest hij zich nog eens een 2e keer aanschrijven om geld in ruil voor die groepsvrijstelling te kiezen?

Ik zou daar van hem toch graag wat uitleg over hebben dan vanavond als ie het is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1067 Gepost op: 5-03-2015, 16:59:31 »
Dat heeft hij helemaal niet gedaan? ???
Die andere €750,- kwam door Art die kwam aanzetten met een groepsvrijstelling.

Ja goed, maar daar wist hij als Mol ook van he. Mijn vraag blijft waarom hij als Mol dan voor de openlijke aanpak zou kiezen en er in beeld 1500 euro uit haalde. Waarom zou je niet zoals Dennis of George wat geld weggooien?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1068 Gepost op: 5-03-2015, 17:01:16 »
Maar dan nog moet hij het merendeel van de groep aan zijn kant hebben staan. Hij kan wel willen maar als de groep iemand anders verkiest houd het op.
Met het vooruitzicht rond het penningmeesterschap wil Rik natuurlijk penningmeester worden, maar probeer het dan ook maar eens echt te worden ;)

Net zoals bij Kees.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1069 Gepost op: 5-03-2015, 17:08:39 »
Ik kom vanavond om ca. 20.45 uur uit de Marlijn tunnel  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1070 Gepost op: 5-03-2015, 17:10:19 »
Nou omdat iedereen op zijn of haar eigen manier speelt? Waarom moet Rik het doen zoals Dennis of George?
Daarbij hij werd toch bijna niet verdacht, dus waarom stiekem? Hij kon gewoon zijn gang gaan!


Tuurlijk speelt iedereen het op zijn eigen manier. Maar als hij de Mol is dan wil ik wel weten waarom hij op die manier de pot wou leeg halen, want het is natuurlijk de makkelijkste manier om geld uit de pot te krijgen, gewoon alle verantwoordelijkheid afschuiven op 'de Mol'.

Allez ja, ik kan dit eigenlijk veralgemenen naar zowel Margriet als Marlijn. Ik wil weten waarom de Mol (wie hij/zij dan ook is) koos voor molpost om de pot leeg te halen.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1071 Gepost op: 5-03-2015, 17:17:23 »
Ik vond het niet slim van Margriet om als eerste penningmeester te worden nadat het bekend was dat ze 200 euro had gestolen was ze gelijk verdachte nummer 1 bij de kandidaten en zaten er niet voor niks 4 kandidaten op haar. 

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1072 Gepost op: 5-03-2015, 17:20:00 »
Over een kleine 3,5 uur weten we het! Toch wel een emotioneel momentje ;)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1073 Gepost op: 5-03-2015, 17:26:20 »
Als Rik de mol is dan zou het wel voor het eerst zijn dat dit forum er flink naast zit?
Voorgaande jaren was de mol vrijwel altijd hoofdverdachte hier.
Vorig jaar Freek.

Ik vond het niet slim van Margriet om als eerste penningmeester te worden nadat het bekend was dat ze 200 euro had gestolen was ze gelijk verdachte nummer 1 bij de kandidaten en zaten er niet voor niks 4 kandidaten op haar. 
Dat klopt niet. Ze was al hoofdverdachte bij veel kandidaten voor dat gedoe met die 200 euro en omdat ze het briefje van de mol had bewaard, zijn de verdenkingen niet sterker geworden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1074 Gepost op: 5-03-2015, 17:27:46 »
Vorig jaar Freek.

Er waren vorig jaar flink wat Freek-verdenkers, maar volgens mij uiteindelijk toch meer Susan-verdenkers. Toch?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1075 Gepost op: 5-03-2015, 17:32:07 »
Er waren vorig jaar flink wat Freek-verdenkers, maar volgens mij uiteindelijk toch meer Susan-verdenkers. Toch?
In de poll stond hij vóór aflevering 9 op de eerste plek (totdat mensen vlak na aflevering 9 nog snel op Susan gingen stemmen zodat Susan bovenaan stond. Maar dat was wel een beetje valsspelen.  ;D ).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1076 Gepost op: 5-03-2015, 17:38:08 »
In de poll stond hij vóór aflevering 9 op de eerste plek (totdat mensen vlak na aflevering 9 nog snel op Susan gingen stemmen zodat Susan bovenaan stond. Maar dat was wel een beetje valsspelen.  ;D ).

Ooh zo, dan kunnen we zeggen dat we het vorig jaar hier fout hadden...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1077 Gepost op: 5-03-2015, 18:04:58 »
Nou ja in een eerder bericht haalde je zelf Dennis en George aan die geld weggooien wat dan blijkbaar wel ok is als Mol. Dat vind ik persoonlijk de meest bedroevende molsactie ooit om de pot zo laag megelijk te houden, hoe makkelijk kan je het jezelf maken? Rik geeft er de kandidaten in ieder geval nog iets voor terug (groepsvrijstelling). Maar toch doel bereikt voor de Mol want €750,- uit de pot. Vind ik persoonlijk minder "makkelijk" dat lukraak geld weggooien.
Maar waarschijnlijk zal de Mol dit vanavond echt wel uitleggen ;D


Ja, nu ik het even terug lees, blijk ik inderdaad 2 tegenstrijdige meningen te hebben. ::rofl::

Ik hoop vooral op die laatste zin in ieder geval. De molpost is toch een soort van rode draad in deze serie geweest en ik wil weten waarom de Mol dit initiatief nam.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1078 Gepost op: 5-03-2015, 18:18:48 »

Uhh ???

Nee hoor:

afl 6 Freek  51 Susan 100
afl 7 Freek  53 Susan 100
afl 8 Freek  59 Susan 116
afl 9 Freek  77 Susan 141
Ik meen me te herinneren dat Freek meerdere afleveringen lang hoger dan Susan stond in deze poll.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1079 Gepost op: 5-03-2015, 18:19:21 »
Heb deze keer toch maar op Margriet gestemd in de poll. Na vorige week geloof ik definitief niet meer dat Marlijn het is.

Ik hoop dan trouwens wel vanavond nog wat goede molacties te zien, en vooral ook een goede uitleg voor haar kandidaatse acties, die er in eerste instantie voor hebben gezorgd dat ik haar had afgeschreven. Maar die opdrachten zullen we waarschijnlijk gewoon niet terugzien... ik denk wel dat ze haar molacties heel grappig kan uitleggen, dus waarschijnlijk ga ik daarom achteraf wel het gevoel krijgen dat ze leuke molacties had :) Maar we zullen zien, ik ben benieuwd!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"