Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 260075 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #740 Gepost op: 27-02-2015, 22:26:45 »
Black Sabbath - Iron Man
De plaat gaat over een man die op reis was naar de toekomst, onderweg naar morgen, daar speelde Chris in

Grappig dat we die uitleg niet ontdekt hadden. En opmerkelijk dat de hint niet in het regeltje zat maar in het hele verhaaltje van het liedje.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #741 Gepost op: 27-02-2015, 23:38:17 »
Marlijn is sowieso de verliezer (stukje uit het molboekje is precies wat ze in het filmpje bij moltalk heeft gezegd over dat ze er sterker uit is gekomen blabla) dus Margriet is de winnaar.

Toch Rik de mol!

Grappig dat we die uitleg niet ontdekt hadden. En opmerkelijk dat de hint niet in het regeltje zat maar in het hele verhaaltje van het liedje.

Er is wel iemand die is begonnen over dat stukje reizen en dat Chris 3 op reis presenteert! Maar onderweg naar morgen is niet ontdekt inderdaad

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #742 Gepost op: 28-02-2015, 00:21:35 »
Marlijn is sowieso de verliezer (stukje uit het molboekje is precies wat ze in het filmpje bij moltalk heeft gezegd over dat ze er sterker uit is gekomen blabla) dus Margriet is de winnaar.

Toch Rik de mol!


Over Marlijn kan ik je volgen, maar dat zegt eigenlijk niets over de andere 2 hun positie, want beide uitkomsten zijn dan nog mogelijk.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #743 Gepost op: 28-02-2015, 01:23:18 »
Er is wel iemand die is begonnen over dat stukje reizen en dat Chris 3 op reis presenteert! Maar onderweg naar morgen is niet ontdekt inderdaad
ONM niet nee, maar ik had wel het tijdreizigerverhaal genoemd. Ik vind dan ook mijn uitleg beter :P
The British are not impressed.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #744 Gepost op: 28-02-2015, 09:17:09 »
Marlijn is sowieso de verliezer (stukje uit het molboekje is precies wat ze in het filmpje bij moltalk heeft gezegd over dat ze er sterker uit is gekomen blabla) dus Margriet is de winnaar.

Toch Rik de mol!


Ik denk ook dat Marlijn de verliezer. De vraag alleen is hoe? Ik hoop ergens nog wel op een Freekmomentje, maar ik denk dat deze hint op Rik slaat. En dan verliest Marlijn dus evengoed. ;)


Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #745 Gepost op: 28-02-2015, 10:03:04 »
Vind het wel moeilijk op te maken op wie deze hint kan slaan.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #746 Gepost op: 28-02-2015, 10:26:38 »
Over Marlijn kan ik je volgen, maar dat zegt eigenlijk niets over de andere 2 hun positie, want beide uitkomsten zijn dan nog mogelijk.

Ik ga er vanuit dat woman of the hills betekent dat de winnaar een vrouw is, dus vandaar ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #747 Gepost op: 28-02-2015, 10:54:37 »
Chris had de enveloppe bij Bentota echt niet gezien


Thanks Chris..... :-\\

Ik denk toch dat Rik de winnaar wordt gezien de beelden hoe ze bij elkaar staan. Rik vlakbij Art. De glimlach van Rik tegenover de strakke koppies van Margriet en Marlijn. Denk niet dat ze ons expres nog op het verkeerde been willen zetten. Dan ga ik dus voor de initialenhint ondanks de woman of the hills..

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #748 Gepost op: 28-02-2015, 11:03:39 »
Ik ga er vanuit dat woman of the hills betekent dat de winnaar een vrouw is, dus vandaar ;D

Ik ook, de winnaar is een vrouw. Sowieso als je de tekst bekijkt lijkt het me duidelijk.

Ik denk toch dat Rik de winnaar wordt gezien de beelden hoe ze bij elkaar staan. Rik vlakbij Art. De glimlach van Rik tegenover de strakke koppies van Margriet en Marlijn. Denk niet dat ze ons expres nog op het verkeerde been willen zetten. Dan ga ik dus voor de initialenhint ondanks de woman of the hills..

En hierbij ga ik ervan uit dat de Mol naast Art staat. Eerder in de uitzending had hij het al over Marlijn, Margriet & Rik 2 kandidaten en 1 Mol. Nu staat Rik naast Art en Marlijn & Margriet samen tegenover Rik, dan zeg ik ook hier weer 2 kandidaten en 1 Mol ::vergroot::

Daarbij een kandidaat die oprechte spanning heeft (zal ik de winnaar of verliezer zijn?) staat toch niet de hele tijd met zo'n grijns te kijken? Ik heb totaal niet het idee dat Rik het spannend vind als je dan kijkt naar Marlijn en Margriet dat is spanning.

We weten het bijna ;D
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 11:06:11 door Molletjuh »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #749 Gepost op: 28-02-2015, 11:25:28 »
Ik ga er vanuit dat woman of the hills betekent dat de winnaar een vrouw is, dus vandaar ;D

De hint zit niet altijd in de tekst. Dit seizoen zat de hint 3 keer in de tekst (Ajouad, Viktor en Chris). De andere keren moest je toch op zoek naar iets anders. ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #750 Gepost op: 28-02-2015, 12:57:08 »
De hint zit niet altijd in de tekst. Dit seizoen zat de hint 3 keer in de tekst (Ajouad, Viktor en Chris). De andere keren moest je toch op zoek naar iets anders. ;)

Hoeft niet, maar het kan wel. Vorig jaar was de aanwijzing naar de mol "you don't have to put on the red light", wat precies op Susan sloeg. Dus de tekst die we horen kan prima de aanwijzing zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #751 Gepost op: 28-02-2015, 13:34:59 »
Hoeft niet, maar het kan wel. Vorig jaar was de aanwijzing naar de mol "you don't have to put on the red light", wat precies op Susan sloeg. Dus de tekst die we horen kan prima de aanwijzing zijn.

Ontken ik ook niet. Maar het is geen 100% zekerheid dat de Mol een vrouw is met dit liedje.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #752 Gepost op: 28-02-2015, 13:35:14 »
Het lidje "The Wind" duurt 4:01

Winnaar Marlijn die op 1 april jarig is??



In mijn molboekjes app hahhaa wat een woord, staat dat marlijn geboren is op 1 februari 1983 in Schiedam, leeftijd nu 32, beroep actrice.. Dus niet op 1 april  ???

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #753 Gepost op: 28-02-2015, 13:43:40 »
@Mollige ehm...foutje zeker? op de wiki staat gewoon 1 april....of het is een 1 april grap van dr...kan natuurlijk ook ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #754 Gepost op: 28-02-2015, 13:44:28 »
In mijn molboekjes app hahhaa wat een woord, staat dat marlijn geboren is op 1 februari 1983 in Schiedam, leeftijd nu 32, beroep actrice.. Dus niet op 1 april  ???
Wiki staat inderdaad 1 april en op haar eigen website staat alleen 1983.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #755 Gepost op: 28-02-2015, 13:54:26 »
@Mollige ehm...foutje zeker? op de wiki staat gewoon 1 april....of het is een 1 april grap van dr...kan natuurlijk ook ::rofl::

Ik heb ff scherm print toegevoegd van de app.. klopt verder bij de andere kandidaten..

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #756 Gepost op: 28-02-2015, 13:55:40 »
@Mollige ehm...foutje zeker? op de wiki staat gewoon 1 april....of het is een 1 april grap van dr...kan natuurlijk ook ::rofl::

Dat is pas een goede Molactie hahahaha  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #757 Gepost op: 28-02-2015, 14:00:10 »
Hier zie je ook dat iedereen haar op 2 april feliciteert..
Niet februari dus

https://www.facebook.com/MarlijnWeerdenburg/photos/a.617224908304886.1073741828.616867788340598/805431572817551/

Dagje te laat?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #758 Gepost op: 28-02-2015, 14:00:43 »
Das inderdaad een molactie  ::rofl::

Kan iemand Marlijn tweeten wat nu daadwerkelijk haar verjaardag is  ::jarig:: ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #759 Gepost op: 28-02-2015, 14:03:13 »
Hier zie je ook dat iedereen haar op 2 april feliciteert..
Niet februari dus

https://www.facebook.com/MarlijnWeerdenburg/photos/a.617224908304886.1073741828.616867788340598/805431572817551/

Dagje te laat?

 ???  ::vergroot:: asjemenou