Auteur Topic: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!  (gelezen 124903 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2015, 17:03:07 »
Weet niet of dit al was besproken, maar een eventuele afvallerstheorie zou kunnen zijn:

-Evelien was in afl. 1 gespiegeld bij de laptop, in afl. 2 lag ze eruit.
-Niemand had een gespiegelde laptop, in afl. 3 valt niemand af?

Daarnaast is dus misschien van Pieter een bekendmakingsfilmpje gemaakt, om daar een gespiegeld beeld in te stoppen?  ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2015, 17:21:30 »
En ik werd afgemaakt omdat de volgorde niet belangrijk kon zijn omdat dat altijd zo is en omdat de kandidaten zelf een programma mochten kiezen, en sommige programma;s zelfs 1 of meerdere kandidaten...

Ik vindt mijn theorie toch eigenlijk aannemelijker, met name ook omdat ie iets makkelijker is...en niet afhankelijk is van een tijdstip van 2 verschillende servers en een internet verbindinkje.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2015, 17:23:12 door SomeOne_01 »

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2015, 17:40:00 »
En ik werd afgemaakt omdat de volgorde niet belangrijk kon zijn omdat dat altijd zo is en omdat de kandidaten zelf een programma mochten kiezen, en sommige programma;s zelfs 1 of meerdere kandidaten...

Ik vindt mijn theorie toch eigenlijk aannemelijker, met name ook omdat ie iets makkelijker is...en niet afhankelijk is van een tijdstip van 2 verschillende servers en een internet verbindinkje.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja omdat Rik de enige kandidaat is met een naam van 3 letters... En het is niet eens de eerste letter of iets dergelijk, je neemt een willekeurige letter van elke naam.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2015, 18:54:45 »
Ja omdat Rik de enige kandidaat is met een naam van 3 letters... En het is niet eens de eerste letter of iets dergelijk, je neemt een willekeurige letter van elke naam.
vind ik beter dan hoge wiskunde met een telefoonnummer en een tijdstip die je 3 finalisten oplevert waarbij pieter lijkt terug te komen omdat ie nog eens afvalt...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #64 Gepost op: 11-01-2015, 19:13:55 »
Weet niet of dit al was besproken, maar een eventuele afvallerstheorie zou kunnen zijn:

-Evelien was in afl. 1 gespiegeld bij de laptop, in afl. 2 lag ze eruit.
-Niemand had een gespiegelde laptop, in afl. 3 valt niemand af?

Daarnaast is dus misschien van Pieter een bekendmakingsfilmpje gemaakt, om daar een gespiegeld beeld in te stoppen?  ::vergroot::

Niet gespiegeld, maar bij Marlijn is wel een soort rode gloed over dat scherm te zien. Zal ze dan toch de volgende afvaller zijn?



(het is moeilijk om op een screenshot te krijgen omdat het heeeel snel gaat maar op bewegend beeld is het duidelijker.

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2015, 21:03:12 »
Niet gespiegeld, maar bij Marlijn is wel een soort rode gloed over dat scherm te zien. Zal ze dan toch de volgende afvaller zijn?



(het is moeilijk om op een screenshot te krijgen omdat het heeeel snel gaat maar op bewegend beeld is het duidelijker.


Ik dacht dat rode scherm  ook bij Rik te zien,  maar lijkt eerder de weerschijn van de houten tafel te zijn.
Maar...... Niets is wat het lijkt en bij widm is toeval vaak geen toeval.
 ::tandpastasmiley::

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2015, 21:47:12 »
vind ik beter dan hoge wiskunde met een telefoonnummer en een tijdstip die je 3 finalisten oplevert waarbij pieter lijkt terug te komen omdat ie nog eens afvalt...
je interpreteert het verkeerd, en ten tweede je zit totaal in het verkeerde topic.

en ik ben het niet met je eens, maar ik zal er over ophouden

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #67 Gepost op: 12-01-2015, 13:29:02 »
@Tomahawk, nee hoor, dit is het juiste topic ;) de afvallerstheorie levert je toch 2 of 3 finalisten op na dat je weet wie alle afvallers zijn? ;) overigens, op je reactie daar voor: ik schreef toch, mogelijkheden tot marlijnmol of victormols, beetje creatief zijn zolang er (een deel van) een naam in zit EN het woordje mol (of juist niet) zou het moeten kunnen, dat het nu toevallig Rik is de mol staat...tsja... we zullen zien welke theorie klopt :)

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #68 Gepost op: 12-01-2015, 20:03:15 »
Uiteraard zit ook dit jaar weer een afvallerstheorie in de serie verstopt zodat we in ieder geval weten welke kandidaten niet de Mol zullen zijn..

Dit is een boeddhistisch gebruik om het geboorte getal uit te rekenen en zo iemand te kunnen karakteriseren). In ons geval is het dus het "afval-getal".

Als je het telefoonnummer 'optelt' dan komt er 3 uit.
Viktor is als 3e voorgesteld, misschien een verwijzing naar de mol?

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #69 Gepost op: 15-01-2015, 18:54:05 »
Zal de afvallerstheorie ook na vanavond nog up- and running blijven?!
Even ter herinnering voor hen die hem niet meer weten:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


En dan nu de "afvallers" van aflevering 9 en 10, in welke volgorde precies is niet af te leiden (gelukkig):
               
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2015, 19:31:54 door MHMol »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2015, 19:29:17 »
Overigens....afvallerstheorie..dat zou gaan om de afvallers. zowel de verliezer, de winnaar EN de mol zijn geen van drieeen afvallers. ok, de verliezer, hangt er vanaf, maar vorig jaar stonden er gewoon 3 bij de ontknoping. de winnaar valt iig niet af, want die wint het spel, en de mol hoeft nooit naar huis. kortom, 3 mannen in de finale dit keer, als deze theorie klopt. dan kan "Rik is de mol" dus ook nog steeds.

trouwens...de mol verzond net +1....heeft dat hier mee te maken?

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2015, 19:32:25 »
trouwens...de mol verzond net +1....heeft dat hier mee te maken?

Zou goed kunnen slaan op het feit dat je bij deze aflevering 1 moet op tellen waardoor je niet op 2 (Marlijn), maar 3 (Caroline) uitkomt. We weten het na deze aflevering!

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2015, 19:37:02 »
Zou goed kunnen slaan op het feit dat je bij deze aflevering 1 moet op tellen waardoor je niet op 2 (Marlijn), maar 3 (Caroline) uitkomt. We weten het na deze aflevering!

3 zou overigens Viktor betekenen ;) We zullen zien inderdaad, al maakt het de theorie er niet sterker op..

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2015, 19:39:05 »
De +1 kan onder andere het volgende betekenen:
- Je moet 1 getal optellen bij het getal van aflevering 3. Het was een 2 dus wordt nu een 3. Dan zou Viktor afvallen.
- Als je de getallen optelt van de tweet die net geplaatst is, kom je uit 8. Dan zou Ajouad afvallen.
- +1 betekent dat Pieter terugkomt.
- Het betekent niets.

Als het wel wat betekent waardoor het bijvoorbeeld Viktor wordt, dan zou dat betekenen dat voor de volgende afleveringen ook nog steeds tweets kunnen komen en dat de afvaller steeds veranderd wordt en we nu dus niets weten.

Na de aflevering weten we meer. :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #74 Gepost op: 15-01-2015, 19:47:22 »
Na de aflevering weten we meer. :)
@bobW of niet... :P

Heb even naar die afvaller theorieën van vorig jaar zitten neuzelen. volgens mij klopten die toen ook niet. toch?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #75 Gepost op: 15-01-2015, 21:27:59 »
Helaas, de theorie valt in het water!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #76 Gepost op: 15-01-2015, 21:30:42 »
Helaas, de theorie valt in het water!

Gelukkig  ::zweet::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2015, 21:33:14 »
Mooi ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2015, 21:34:29 »
Oh ja, door mijn "helaas" lijkt het alsof ik het jammer vind, maar ik ben er heel blij mee juist haha!

Was meer voor MHMol die heel veel berekeningen voor niks heeft gedaan ;)

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2015, 21:35:49 »
Maar valt theorie wel in het water? Wat is die +1 van @ikbendemol? Schuift alles een weekje op?