Auteur Topic: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!  (gelezen 124877 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #220 Gepost op: 15-02-2015, 23:13:59 »
Volgens de afvallers theorie valt Rik als laatste af. Als nu alles opschuift, dan valt marlijn komende donderdag af en staat Rik in de finale. Kijk anders eens naar de theorie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #221 Gepost op: 15-02-2015, 23:20:27 »
Volgens de afvallers theorie valt Rik als laatste af. Als nu alles opschuift, dan valt marlijn komende donderdag af en staat Rik in de finale. Kijk anders eens naar de theorie.

Ik heb de afvallerstheorie uitvoerig bekeken al hoor. Ik snap hem volledig, maar ik snapte niet wat Hellevuur bedoelde met haar post.

Beetje raar moment om dan een tweethint te geven dat Rik in de finale staat.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #222 Gepost op: 16-02-2015, 00:50:50 »
ik snap jou denk ik ook niet? er staan normaal 3 mensen in de finale, nu dus vier, net als vorig jaar, alleen, de laatste afvaller valt in afl9 uit in een eerste test, waarna de rest de allerlaatste test maken...

daarnaast...puzzelstukjes...in een moordonderzoek kom je ook puzzelstukjes tegen die je eerst niet begrijpt en later als er een ander puzzelstukje bij komt ineens wel ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #223 Gepost op: 16-02-2015, 01:01:42 »
ik snap jou denk ik ook niet? er staan normaal 3 mensen in de finale, nu dus vier, net als vorig jaar, alleen, de laatste afvaller valt in afl9 uit in een eerste test, waarna de rest de allerlaatste test maken...

daarnaast...puzzelstukjes...in een moordonderzoek kom je ook puzzelstukjes tegen die je eerst niet begrijpt en later als er een ander puzzelstukje bij komt ineens wel ;)

Ja, klopt. Ik ben daar helemaal met mee.

Maar Hellevuur zegt

Ik denk eindelijk te weten wat de +1 betekend die de Mol tweette. Zou het kunnen dat die 1 voor Rik staat en dat hij ook in de finale staat?

Dus ik dacht: Ok, Rik is kandidaat 1 (zoals ik hierboven al beschreef), maar waarom zou die +1 (die voor aflevering 3 getweet werd) daar op slaan? Lijkt me raar om in aflevering 3 iets te tweeten dat betrekking heeft op Rik die in de finale staat.

Jouw theorie is glashelder en als hij klopt, dan is Rik inderdaad diegene die begin aflevering 9 naar huis zal moeten.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #224 Gepost op: 16-02-2015, 08:41:17 »
tsja, euh, waarom weten we aan het begin van de detective aflevering dat een van de verdachten iets met hoertjes had, en komen we er aan het eind achter dat de huishoudster van een van die andere verdachte de vriendin is van een hoertje die door die laatst genoemde verdachte is vermoord om haar bloed (adrenochrome, google maar, weet je ook misschien over welke detective ik het heb).

clues heet dat. je hebt eerst een clue: +1, maar je weet niet wat je er mee moet doen. tsja, 20 + 1 vraag is makkelijk. maar dan zie je in aflevering 7 de groepsvrijstelling. dat betekent dat er dus, als er in aflevering 8 gewoon iemand afvalt, er 4 in de finale staan. 3 mensen staan er normaal in de finale aflevering. +1 = 4. Dat het in aflevering 3 getweet is is dus ook begrijpelijk. 3. 3 in de finale +1, 4 in de finale.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #225 Gepost op: 16-02-2015, 13:46:18 »
Ik weet niet of het al eens is gezegd.

Maar volgens deze 'nieuwe' afvallerstheorie zou margriet dus nooit kunnen afvallen. Betekent het dan dat zij de mol is? Hoewel Chris en Martine beide ook niet kunnen afvallen, zouden ze wel kunnen afvallen, mocht je de theorie op een andere manier interpreteren of aanpakken (ik weet niet hoe, maar zo'n mogelijkheid zal er altijd wel zijn denk ik). Margriet zou nooit kunnen omdat zij nr. 10 is. Met alles wat je van 10 afhaalt kom je nooit meer op 10 uit.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #226 Gepost op: 16-02-2015, 14:02:23 »
tsja, euh, waarom weten we aan het begin van de detective aflevering dat een van de verdachten iets met hoertjes had, en komen we er aan het eind achter dat de huishoudster van een van die andere verdachte de vriendin is van een hoertje die door die laatst genoemde verdachte is vermoord om haar bloed (adrenochrome, google maar, weet je ook misschien over welke detective ik het heb).
::ok:: Die heb ik pas nog gezien!

edit: sorry, offtopic...
Tell me what your telescope says

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #227 Gepost op: 19-02-2015, 21:27:13 »
nou...afvallerstheorie is gesneuveld...

Als je gaat tellen zie je trouwens 6 afvallers die kloppen, een aflevering waarin niemand afvalt en dan Rik. Dan zou hij samen vallen met Rik is de Mol in een andere hint die ik kon vinden.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 21:44:19 door SomeOne_01 »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #228 Gepost op: 19-02-2015, 22:14:49 »
nou...afvallerstheorie is gesneuveld...

Als je gaat tellen zie je trouwens 6 afvallers die kloppen, een aflevering waarin niemand afvalt en dan Rik. Dan zou hij samen vallen met Rik is de Mol in een andere hint die ik kon vinden.




Ja jammer! Was toch leuk om volgen.....

Offline noukjuuh

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #229 Gepost op: 20-02-2015, 19:27:12 »
In aflevering 6 viel me iets op wat misschien een hint kan zijn naar de afvallers. Tijdens de executie in aflevering 6 faden de kandidaten een voor een in. Dit wijkt af van de andere afleveringen. De volgorde is chris, marlijn, rik, margriet, martine, carolina. Dit zou de volgorde van de afvallers kunnen zijn (omgekeerd dan). Het kan toeval zijn dat het nu 2 keer achter elkaar klopt, maar wel iets om in de gaten te houden. In dat geval zou margriet dd volgende afvaller zijn. En dan zijn de laatste drie op verschillende manieren uit te leggen. Ik denk dan rik als verliezend finalist en chris/marlijn als winnaar/mol. Heb deze mogelijke hint nog nergens gezien, dus daarom toch maar geplaatst.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #230 Gepost op: 20-02-2015, 19:39:42 »
In aflevering 6 viel me iets op wat misschien een hint kan zijn naar de afvallers. Tijdens de executie in aflevering 6 faden de kandidaten een voor een in. Dit wijkt af van de andere afleveringen. De volgorde is chris, marlijn, rik, margriet, martine, carolina. Dit zou de volgorde van de afvallers kunnen zijn (omgekeerd dan). Het kan toeval zijn dat het nu 2 keer achter elkaar klopt, maar wel iets om in de gaten te houden. In dat geval zou margriet dd volgende afvaller zijn. En dan zijn de laatste drie op verschillende manieren uit te leggen. Ik denk dan rik als verliezend finalist en chris/marlijn als winnaar/mol. Heb deze mogelijke hint nog nergens gezien, dus daarom toch maar geplaatst.

Dit zou voor mij heel goed uitkomen ;D Ben benieuwd.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #231 Gepost op: 20-02-2015, 20:18:27 »
In aflevering 6 viel me iets op wat misschien een hint kan zijn naar de afvallers. Tijdens de executie in aflevering 6 faden de kandidaten een voor een in. Dit wijkt af van de andere afleveringen. De volgorde is chris, marlijn, rik, margriet, martine, carolina. Dit zou de volgorde van de afvallers kunnen zijn (omgekeerd dan). Het kan toeval zijn dat het nu 2 keer achter elkaar klopt, maar wel iets om in de gaten te houden. In dat geval zou margriet dd volgende afvaller zijn. En dan zijn de laatste drie op verschillende manieren uit te leggen. Ik denk dan rik als verliezend finalist en chris/marlijn als winnaar/mol. Heb deze mogelijke hint nog nergens gezien, dus daarom toch maar geplaatst.

In aflevering 6 weten ze natuurlijk niet wie er nog gaan afvallen. Het is dus toeval.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #232 Gepost op: 20-02-2015, 20:20:19 »
Hoewel ik er ook niet in geloof, het kan wel.
Tijdens aflevering zes weten ze idd niet wie er nog gaan aanvallen, tijdens het monteren van aflevering zes wel en kan er wel een hint naar gegeven worden.

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #233 Gepost op: 20-02-2015, 20:25:12 »
Hoewel ik er ook niet in geloof, het kan wel.
Tijdens aflevering zes weten ze idd niet wie er nog gaan aanvallen, tijdens het monteren van aflevering zes wel en kan er wel een hint naar gegeven worden.

Het probleem is dat het faden gaat om de volgorde waarop ze gaan zitten, m.a.w. de vorige kandidaten zitten al bij het infaden van de volgende kandidaat. Lijk mij dus helemaal niks in te zitten.

TENZIJ: Ze flink wat opnames hebben gemaakt met verschillende volgordes OF ze flink aan de slag zijn gegaan met de bewerkingen en beelden over elkaar hebben gemonteerd.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #234 Gepost op: 20-02-2015, 20:26:38 »
Klopt, het zou ontzettend veel werk zijn. Ik geloof er ook niet in.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #235 Gepost op: 21-02-2015, 16:29:53 »
Het is vast en zeker weten erg wanhopig om deze theorie kloppend te maken, maar ik deel het toch maar.

de laatste kloppende deelnemer was Carolina, in de aflevering 6: kantelen. Als we dan de namenlijst moeten kantelen, waardoor niet Rik op 1 staat, maar Margriet, en dan de volgende rekensom nemen, dan klopt hij weer wel.

2+2=4 had geen beschikbare cijfers, maar als je dus de namenlijst gekanteld hebt, is 4 ineens weer beschikbaar. Chris valt dan af in de laatste normale executie?
dat betekent ook dat in, 2+1=3, 1 is weer beschikbaar, valt Margriet af (verliezer?). blijft getal 10 en 9 nog steeds over. Rik en Marlijn.

Ter illustratie

« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 17:25:36 door SomeOne_01 »

Offline siz

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #236 Gepost op: 21-02-2015, 17:51:58 »
 ::rofl:: compliment voor je creativiteit!

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #237 Gepost op: 22-02-2015, 00:28:48 »
Als "kantelen" zou betekenen dat de kandidaten van volgorde veranderen, zou de titel "onderaan" dan ook niet kunnen wijzen naar Rik die nu onderaan jou lijst staat? :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #238 Gepost op: 26-02-2015, 20:56:29 »
Ik wist het....ik wist het.....

kantelen is de sleutel!! het slot ontsluit zich.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 21:09:26 door SomeOne_01 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Afvallerstheorie] Bevat spoilers!!!
« Reactie #239 Gepost op: 26-02-2015, 21:10:08 »
Dus... Rik is de mol?  :o