Thibaud zat in de eerste aflevering op Ruth, maar aan het begin van de tweede aflevering zegt hij dat hij de kaarten opnieuw moet leggen. Daarna zegt hij herhaaldelijk dat hij weet wie het is, maar pas in de laatste afleverin durft hij alle vragen op één persoon te beantwoorden, daarvoor heeft hij nog wat gespreid. Het zou dus best kunnen dat hij nog voor Bruno heeft gekozen in afleberingen 2 tot 4, maar ik ben er redelijk zeker van dat hij dat in de laatste aflevering niet meer heeft gedaan en voluit voor Gilles is gedaan.
Wouterv, hij gaat toch het risico niet nemen dat er zoveel geld uit de pot verdwijnt, gewoon om Bruno te testen? Dat kan hij ook doen zonder geld verloren te laten gaan, bv. door hem eerst wat te laten doen en zien wat hij aangeeft, maar uiteindelijk resoluut voor iets anders te kiezen. Je moet die proeven die hij samen met Bruno doet in de laatste aflevering eens herbekijken: hij houdt Bruno absoluut niet inde gaten! Hij is met de proef bezig, en met zichzelf, maar niet met wat Bruno doet. Als hij hem wantrouwde, had dit andere taferelen opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.
Voor mij is het Gills dus zeker niet, en Bruno blijft met stip bovenaan de verdachtenlijst staan ...