Thibaud zit of op een man. Dat is wel bekend, dat heeft hij immers zelf in de afleveringen gezegd. Hij zat deze aflevering echter vol op 1 man, en Stijn had hij intussen al een tijdje afgeschreven. Blijven Gilles en Bruno over.
Vorige week vulde Thibaud bij zijn test de vraag op Bruno in (daar zag je hem echt het aanklikken) en ook nu ging hij met de cursor op het scherm richting het antwoord dat bij Bruno paste, namelijk dat die als vierde het veld in ging bij het schieten.
Ik kan dus niet met 100% zekerheid zeggen zeggen dat Thibaud zijn test op Bruno heeft ingevuld, maar wel met 85% op zijn minst.
Kunnen we hiermee Bruno schrappen als Mol? Nuja, voor mij dus met 85% zekerheid dus.
Ik denk niet dat Thibaud in aflevering 5 naar iemand anders is overgestapt. Stel dat hij Bruno als hoofdverdachte had nadat Ruth was weggevallen en hij vragen moest beantwoorden welke proef de mol had meegedaan, dan zie je:
aflevering 2:
Ruth bevrijden: samen met Hanne en Gilles
Kapel-voetbal: samen met Cathy, Gilles
aflevering 3:
Schietproef of Dr. Bibber: samen met Cathy en Gilles
aflevering 4:
Muziekproef of ruiken: samen met Cathy, Hanne en Gilles bij de muziekproef
aflevering 5:
proeven of schilderen: met Thibaud bij het proeven
=> Als hij fout zit op Bruno dan heeft die keuze hem hier de das omgedaan. Daarvoor zit hij meestal wel juist omdat bijna bij elke opgesplitste proef Bruno of met Cathy & Gilles een proef deed. Als de mol Cathy of Gilles is dan is hij nu plots genekt door op Bruno te blijven zitten.