De executie is wel mindert gedaan, ze tonen echt meteen het scherm. Daar moet veel meer tijd en dus spanning tussen zoals in NL.
De bedragen in de opdrachten vind ik idioot. Sorry maar met deze bedragen gaan er komende jaren gewoon keiveel mensen inschrijven die niet van de Mol of het spel houden maar gewoon gaan inschrijven omdat ze snel veel geld willen verdienen. Het moet een programma zijn waar mensen aan meedoen omdat ze het spel willen spelen en van het spel houden, en niet omdat ze geld willen verdienen. Dat moet bijzaak zijn. En dat moet echt de bedoeling niet zijn, toch? Ik wil hierover graag jullie mening eens horen!
NysFan, wees nu eens niet altijd negatief zullen jullie denken. Dus hier: ik vond het wel erg goed dat er 3 opdrachten waren die dan nog eens erg goed zijn, de kandidaten zijn zeer leuk en zeer divers, hoogstaande camerabeelden, ook met die drones enzo, en Gilles doet het (veel) beter dan ik had verwacht. Zeer blij dat het terug is, maar die bedragen, tja.. Top gedaan Woestijnvis!
--------
Dan even iets over de eerste opdracht met die twee groepen (voorafgaand met de selectie-interviews die we mogen zien hebben). Kunnen we dus gewoon simpelweg 5 van de 10 al afstrepen als Mol? Ze gaan toch echt niemand selecteren als Mol die de Mol niet wil zijn? Dat doen ze echt nooit, dat kan niet goedkomen.
Ik ga nog eens herbekijken van wie we in dat interviewdeeltje echt horen wie NEE heeft gezegd (zijn er wel een aantal van de 5), die kunnen we dan toch meteen afstrepen? Van diegene die dat niet zeggen of van wie we het niet zien kan het Bvb dat er 4 in de auto zitten die effectief nee zeiden, en 1 iemand die wel JA zei maar ze dan als Mol kozen en dan bij de nee-groep gezet hebben.