Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
De makers hadden ingeschat dat de groep Ruth had laten terugkeren. Dit blijkt uit een interview met de makers dat morgen in HUMO verschijnt. De bewuste passage:HUMO Ruth was uiteindelijk de eerste die naar huis moest. Een pijnlijk moment, en het werd alleen maar pijnlijker toen duidelijk werd dat de groep haar kon terughalen, maar dat weigerde. Ruth kreeg af te rekenen met een verfbom en moest alsnog naar huis. Hoe makkelijk was het om daarna in slaap te geraken?Creylman «Dat was nu een proef waarvan we de uitkomst níét goed hadden ingeschat. Wij gingen ervan uit dat Ruth door de groep weer binnengehaald zou worden. Niet zonder discussie allicht, maar toch: we hielden er rekening mee dat de eerste afvaller niet écht naar huis zou moeten. Maar daar heeft de groep anders over beslist. Toen dachten wij ook even: ‘Ocharme Ruth!’ Maar het blijft een spel, en je weet dat zoiets kan gebeuren.»Cuypers «We hebben daarna nog een gesprek gehad met Ruth, waarin ze zei dat ze ermee kon leven – zij had net hetzelfde gedaan, beweerde ze. Dat was wel belangrijk voor ons, want als makers voelden we ons toch wel een beetje onbehaaglijk toen die verfbom afging: ‘Oei, sturen we die nu echt op die manier naar huis?’»Ik vond dit wel opmerkelijk: is de Mol dan gebriefd om ja te stemmen?
ik vond dit één van de weinige opdrachten die niet kon. In deze tijd is een 'bom', al is het in dit geval slechts een verfbom, een zeer beladen onderwerp.. Ik vond het moment van de explosie heel naar.
Oh, dit is wel heel interessant om te lezen nu ik net voorzichtig Hanne begin te verdenken.
Ook Gilles en Bruno (en Issa) stemden ja. En Bruno verdiende iets teveel geld voor een Mol in aflevering 5. Dus vergeet Gilles niet.
een verfbom is kwaadaardig. Naar. Daarom vind ik dat het te ver gaat. Je ziet het zelfs aan de reactie van de andere kandidaten. Paintballen is een algemeen aanvaard spel en wordt ook als zodanig gepropageerd.Ik lees overal hoe leuk de Vlaamse mol opdrachten zijn. Voor mij vormt de verfbom een uitzondering. Die vind ik niet leuk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1033 gasten en 9 vaste bezoekers