Wie draait er nu Bohemian Rapsody? Dat nummer neemt 6 minuten in beslag. (Verder is Bohemian Rapsody natuurlijk een prima nummer )
Prima nummer, maar of je daar nu net de woorden
Galileo, Galileo uithaalt (en dan snapt wat je ermee moet). En inderdaad, het is bovendien een lang nummer. Ook Stairway To Heaven was niet echt een heel duidelijke keuze, ook omdat ie verkeerd opgevat kan worden. Vorige week nam ik me voor wat meer op Bruno te letten, en zie hier hoe hij hier het slimst molt van alle kandidaten.
Issabel en Gilles waren mijn hoofdverdachten tot vorige week.
Gilles staat nog steeds in de top 2, maar Issabel maakt noodgedwongen plaats voor Bruno.
Gilles vond ik na Bruno opnieuw het verdachtst in de taxi-opdracht. Het kwam op mij over alsof hij hier wel eens voorkennis gehad zou kunnen hebben, al kan ik niet echt hard maken waarom ik dat denk.
Edit/toevoeging: Wat een fantastische aflevering wederom. Met gave, goed bedachte opdrachten, vooral de taxi/radio-opdracht en de paardenraces/Maffiaspel. Zoveel interessanter dan alle flauwe varianten op eenzelfde 'zoek het geld' in Nederland. Het snuffelspel vond ik een tikkeltje genant ;-)