@Joost2:
die Darth Vader op die monocycle is een van de symbolen in Portland, evenals de paraplu-meneer. Ik vond het erg goed doordacht om die laatste een plekje in het geheel te geven. Maar die Darth Vader stond in januari ook op de vakantiebeurs in Utrecht. Niet diezelfde persoon, maar wel het personage Darth Vader.
Ik heb me prima vermaakt. Van drie opdrachten heb ik items te pakken gekregen, ik heb weer vele vrienden teruggezien, naderhand lekker gegeten, waarbij we een stoelendans hebben gedaan in 't Pandje, het kleine restaurant even buiten het hek bij het Avrotros-gebouw.
Ik zei al: de Meet&Greet vond ik dit keer relaxed, ik had niet zoveel problemen met de afstand bij het vragenvuur, en bij de veiling had ik een uitstekende plaats.
Tja: regen, dat is net als zonneschijn en plus 20 graden moeilijk te voorspellen. Het weer heeft voor mijn gevoel (dat is dus zuiver persoonlijk) geen negatieve weerslag op de dag gehad.
@Rat: Haha, Tsubasa moet maar even uitleggen hoe dit zit. Maar het komt er op neer dat het erg gevaarlijk is om naar bekenden te zwaaien tijdens de veiling.
Het overkwam mij met een ander item, ik overbood me daardoor zelf, met een klein bedrag.