Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 49723 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #200 Gepost op: 28-03-2017, 08:24:48 »
 ::rofl::

Gefeliciteerd Davey! Een leuke speler, lekker fanatiek, dus ik gun t hem van harte. ::bravo::

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 28-03-2017, 08:32:05 »
Altijd klote als je de eindwinnaar van het begin verdenkt!
Mooie winnaar, maar heb toch mijn bedenkingen bij heel wat van zijn acties ook. Leek me nooit diegene die zichzelf verdacht wou maken, maar waarschijnlijk deed hij dit toch.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #202 Gepost op: 28-03-2017, 09:22:54 »
Ik had hem vanaf het begin als winnaar in gedachten. En dat kwam uit.  ::bravo:: Na Cathy mag Davey de terechte winnaar genoemd worden als je al zolang de mol in de smiezen hebt. Ik ben benieuwd wat ie voor persoonlijks voor iedereen zal kopen.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 28-03-2017, 10:17:59 »
Mijn mol is de winnaar ::rofl:: maar terechte winnaar. Speelde zeer fanatiek het spel. ::bravo::

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 28-03-2017, 11:00:34 »
Wekenlang was ik er van overtuigd dat hij de mol was! (die verdomde tunnelvisie he :P) Ik vind het best jammer dat hij het uiteindelijk toch niet is, maar wat een verdiende winnaar! Fantastisch gespeeld, Davey! ::bravo::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline m0lmuis

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 28-03-2017, 14:52:27 »
rood  ;)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #206 Gepost op: 28-03-2017, 15:24:44 »
Ik kan voorlopig geen rood meer zien ;D ::rofl::

Hahaha, ik voel me er ook flink ingetuimd, zoveel weergaloze 'rood'hints...  ::)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #207 Gepost op: 28-03-2017, 17:03:47 »
Zeker de terechte winnaar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #208 Gepost op: 28-03-2017, 19:37:37 »
 ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 28-03-2017, 22:29:33 »
Toffe kandidaat en verdiende winnaar ::joehoe:: (ik had het Annelies ook gegund).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #210 Gepost op: 28-03-2017, 22:44:10 »
Ik heb t nog een paar keer geprobeerd om te wijzen op de kleur rood in a red herring, maar helaas een tunnel bleek voor velen geluidsdicht te zijn  ::zwaai::

Mooi seizoen, prachtige winnaar. En een prima toevoeging door t forum hier. Soms op t scherpst vd snede de tunnel verdedigd maar dat mag ik wel  ::bravo::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 29-03-2017, 14:12:59 »
Fantastische winnaar!

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 29-03-2017, 21:02:53 »
Het was frappant dat velen op Davey bleven zitten na diverse onmolse acties (ik had hem ook verdacht maar na aflevering 4 zag ik hem niet meer als mol). In ieder geval een verdiende winnaar, niet alleen omdat hij de mol ontmaskerde maar omdat hij veel in de pot heeft gebracht.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 29-03-2017, 21:47:26 »
Eline werd door de productie inderdaad op de achtergrond gehouden, ze kwam nauwelijks in beeld. Davey daarentegen was sterk dominant in de opdrachten, hij deed veel goede dingen maar maakte daarnaast ook fouten en die werden door de productie uitvergroot.
De follow-the-money-methode blijkt uiteindelijk toch wel een goede methode: wie te veel in de pot brengt is niet de mol (en Davey bracht veel meer in de pot dan de twee dames).
« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 21:51:28 door Luc »

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 29-03-2017, 22:02:26 »
Eline werd door de productie inderdaad op de achtergrond gehouden, ze kwam nauwelijks in beeld. Davey daarentegen was sterk dominant in de opdrachten, hij deed veel goede dingen maar maakte daarnaast ook fouten en die werden door de productie uitvergroot.

Ik denk dat dat toch ook gewoon van kijker tot kijker afhangt.

Mensen hier en in mijn omgeving in de Davey-tunnel beweerden dat hij enorm verdacht in beeld kwam. Ik heb dat gevoel nooit zo gehad. Natuurlijk wil ik ook weten waar die kettingspanner is gebleven, maar als hij ondertussen zegt geen comfort te willen, maar wel geld dan gaat de balans bij mij over naar 'kandidaat'.

Dat is natuurlijk het mooie van dit programma: Iedereen ziet na enkele afleveringen zijn eigen werkelijkheid en kijkt anders naar iedere actie.

Ik wil dus nog niet echt beweren dat Eline bewust op de achtergrond werd gehouden en anderen bewust op de voorgrond (een praktijk die in WIDM volgens mij wel gebeurt).

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #215 Gepost op: 29-03-2017, 22:02:50 »
De follow-the-money-methode blijkt uiteindelijk toch wel een goede methode: wie te veel in de pot brengt is niet de mol (en Davey bracht veel meer in de pot dan de twee dames).
Ja, dat vond ik toch ook opvallend.
Via twee manieren van berekenen kwam Eline telkens als meest verdachte uit de rekensom.

Dus voor de volgende seizoenen: Als beide sommen hetzelfde resultaat opleveren, gaan we er rekening moeten mee houden dat dit wel dicht bij de waarheid kan liggen.  
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #216 Gepost op: 3-04-2017, 20:05:22 »
Ik ben het volmondig met jullie eens, Davey is een zeer terechte winnaar! Zaal 8 slaakte een kreet van oprechte blijdschap toen Davey's lichtje aanknipte. Iedereen leek oprecht blij, vorig jaar klonk het publiek iets meer verrast met Cathy als winnares, misschien dat velen haar toen nog wel verdachten.

Wat een mooie reactie van Davey ook, de ontlading van drie weken vol stress en onzekerheid, ook al was hij zeker van zijn zaak ... hij wist natuurlijk niet hoe de anderen de test invulden.

Ik vind hem persoonlijk een van de beste winnaars uit de molgeschiedenis, misschien wel de beste. Een portie geluk in dit spel kan nooit kwaad, maar hij haalde toch wel de jackpot binnen door als eerste contact met de Mol te kunnen maken. Daarmee is de cirkel rond. Dit doen ze wel nooit meer denk ik ... het bleek toch te riskant, dat eerste contact met De Mol. Winnaar en verliezer meteen op het juiste spoor.

Maar er lijkt geen twijfel over te bestaan, Davey is de perfecte winnaar van dit seizoen. 't Is hem van harte gegund, en hopelijk horen we nog iets over zijn plannen in de toekomst. Misschien toch maar een molhoekje inrichten in zijn kledingzaak? Tenminste als er nog geld over is want iedereen krijgt eerst nog een cadeautje! Klassewinnaar! 8)
« Laatst bewerkt op: 3-04-2017, 20:07:06 door FeniX-V »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #217 Gepost op: 3-04-2017, 22:58:53 »
Wat is het toch een goed mens ::bravo::

prachtig zoals hij met zijn prijzengeld omgaat ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 3-04-2017, 23:31:31 »
Amai, gewoon even Annelies en haar man zo'n reis gunnen. En haar een deel van zijn geld aan het goede doel bij die school laten overhandigen. Dat is zeer bewonderingswaardig!  ::bravo:: Ik wil graag wel weten wat ie voor de rest van de kandidaten in petto heeft ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 3-04-2017, 23:47:38 »
Wow wat een leuke lieverd is Davey toch  ::bravo:: ::bravo::