Poll

Wie is de volgende afvaller?

Jan Versteegh
4 (3.1%)
Olcay Gulsen
3 (2.3%)
Ruben Hein
91 (70.5%)
Simone Weimans
25 (19.4%)
Niemand
6 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 87313 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2018, 10:51:18 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.

Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot dit gedeelte van het forum als ik op die link klik. Kan iemand de foto zelf in een spoiler zetten wellicht?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 10-01-2018, 11:52:05 »
Dit klopt helemaal. We hebben zo vaak gepuzzeld op dit soort "hints" Dan kloppen er een paar en ineens houdt het op.
Ja precies. Of het loopt wat schots en scheef. Zoals nu ook, mijn laatste suggestie is dat ze beginnen in het theater, daar lukt het Ron niet om terug in het spel te komen dus ze nemen alsnog afscheid, en de dag erop nieuwe opdrachten en nog eens test en executie, dus we zien er dan 2 gaan zaterdag...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2018, 11:58:13 »
Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot dit gedeelte van het forum als ik op die link klik. Kan iemand de foto zelf in een spoiler zetten wellicht?

ik krijg dezelfde melding. Gisteren stond het nog niet in een spoiler. Begrijp sowieso niet waarom dat in een spoiler moet. Is gewoon een hint.. of misschien wel helemaal niet. Het is in ieder geval geen spoiler

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 10-01-2018, 12:38:39 »
Voor de eerste aflevering had ik, op basis van wat antwoorden naar de media, opgeschreven wie ik dacht dat er kort in zouden zitten: Ron, Bella en Ruben. Ron is er inmiddels al uit (dus dat klopte) dus nu ga ik voor Bella.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 10-01-2018, 16:00:25 »
wij hebben hem in spoiler gezet omdat wij dat de beste actie vonden om te doen. Ik heb het bericht van tunnelgraver dus verwijderd en ik ga hem hier plaatsen in spoilertags op een andere manier.
Beetje raar is het wel als een moderator het in spoilertags zet om het dan weer gewoon openbaar te plaatsen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2018, 16:23:18 »
Beetje raar is het wel als een moderator het in spoilertags zet om het dan weer gewoon openbaar te plaatsen.

Het plaatje was gewoon nergens meer te zien; we kregen allemaal die foutmelding te zien. Dus heb ik het als service even opnieuw geplaatst. Ik wist echt niet dat jij het in een spoiler had gezet.
Had ik dat opgemerkt dan, zou ik het plaatje natuurlijk niet plompverloren weer geplaatst hebben. Sorry dus voor het ongemak.

Maar wat is volgens jou nou het verschil tussen een spoiler en een hint? Velen zien dit namelijk toch echt als een hint.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 10-01-2018, 16:26:10 »
Ja, had ook al zoiets geknutseld.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
wordt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zeer goed gevonden (van Debbie, dacht ik) als het klopt :)
We zullen zien.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 10-01-2018, 16:28:04 »
we hebben daarover het volgende opgeschreven:
Berichten plaatsen


Hints!
Je hebt een hint gevonden, daar zijn we allemaal naar op zoek natuurlijk. We willen allemaal ontdekken wie de mol is. Toch kunnen hints zoals de priester hint of zoals de Klaas hint voor mensen het kijken ook verpesten. Er is nagedacht over een hint vrij topic en dat gaan we ook uitproberen. Of het werkt zullen we ondervinden.
Daarom een uitdrukkelijk verzoek om als je een hint vindt die er door de montage is ingestopt om die dan in spoilertags te zetten. Weet je niet hoe dat moet? Vraag het even na.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Waar nodig zullen berichten door de moderators worden ingekort, verwijderd, verplaatst of afgesloten.


het is soms lastig de grens te stellen. Wij doen ook maar ons best
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2018, 16:31:15 »
Zo’n hint als deze kan snel uitgroeien tot spoiler-hint. Als de eerste 3 namen kloppen ga ik er wel vanuit dat deze hint klopt en dan is het jammer voor sommigen als ze de namen al gezien hebben. (Ookal blijkt het uiteindelijk toch geen hint te zijn, dat weet je op dat moment niet).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2018, 16:43:44 »
Wij doen ook maar ons best

Maar dat wordt zeer gewaardeerd hoor! Dit forum geeft het WIDM-seizoen elk jaar weer extra glans!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2018, 15:34:11 »
1 Ron
2 Jean Marc
3 Bella
4 Simone/Ruben
5 Simone/Ruben
6 Loes
7 Olcay
Finale: Stine (mol), Jan (winnar) en Emilio (verliezer)

Nattevingerwerk natuurlijk. 3-6 waren het moeilijkst

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2018, 16:19:01 »
dit topic is geen spoilervrij topic, ik vind het ook lastig om te zeggen wat een hint is en wat een spoiler. Als mensen totaal geen spoilers willen, moeten ze ofwel naar het spoilervrije topic, ofwel totaal hier niet op de site zijn :P.
Verder goed werk van alle moderators, maar laten we niet aan alles zo zwaar trekken, als mensen niks willen zien, horen ze hier niet.
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 11-01-2018, 16:25:28 »
De hint toont misschien zelfs aan waar de aflevering zonder afvaller komt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Al ben ik nog niet helemaal overtuigd van de hint, want deze kandidaat is verre van mijn Mol op dit moment. ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2018, 17:05:26 »
De hint toont misschien zelfs aan waar de aflevering zonder afvaller komt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Al ben ik nog niet helemaal overtuigd van de hint, want deze kandidaat is verre van mijn Mol op dit moment. ;D
Hmmm... nu je het zegt. Interessant.

De drie finalisten staan misschien expres in de verkeerde volgorde, als de rest klopt ... wat ik niet hoop, maar wel een klein beetje vrees. dat is wel een extra manier om de echte (misschien nerveuze en/of slecht acterende) Mol nog een beetje uit de wind te zetten. Maar het gaat wel heel erg ver om dat op  deze manier te doen, dus ik ga er nog niet vanuit.


En/of gaat de persoon van wie we dus moeten denken dat die de Mol is heel veel "mollen" tijdens het seizoen. De promo van aflevering 2 zou daar al op kunnen wijzen.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #94 Gepost op: 11-01-2018, 18:03:36 »
Ik vind het idee dat de Mol een nepmol speelt tamelijk aannemelijk: de kandidaten zullen iemand die openlijk en vaak molt op een gegeven moment niet meer serieus nemen en denken dat die diegene alleen maar zo ver komt doordat die de echte Mol in de smiezen heeft. En vervolgens richten ze hun aandacht op anderen.

Als Margriet binnenkort bij MolTalk gaat roepen "XXXXX* kan het niet zijn, die is aan het nepmollen" dan weet ik genoeg. MolTalk is geen onafhankelijke recap, maar duidelijk gestuurd.





* Mag je zelf invullen, maar ik weet wel wie.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2018, 18:09:41 »
Ik vind het idee dat de Mol een nepmol speelt tamelijk aannemelijk: de kandidaten zullen iemand die openlijk en vaak molt op een gegeven moment niet meer serieus nemen en denken dat die diegene alleen maar zo ver komt doordat die de echte Mol in de smiezen heeft. En vervolgens richten ze hun aandacht op anderen.

Als Margriet binnenkort bij MolTalk gaat roepen "XXXXX* kan het niet zijn, die is aan het nepmollen" dan weet ik genoeg. MolTalk is geen onafhankelijke recap, maar duidelijk gestuurd.


* Mag je zelf invullen, maar ik weet wel wie.   8)
Chris en Margriet weten niet wie de mol is!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #96 Gepost op: 11-01-2018, 18:12:38 »
Ik dacht dat we die discussie ook wel genoeg hebben gehad de afgelopen jaren  :-X

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #97 Gepost op: 11-01-2018, 18:37:02 »
en weer terug naar de afvaller
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #98 Gepost op: 12-01-2018, 12:20:02 »
Bella

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #99 Gepost op: 12-01-2018, 13:04:21 »
Zijn jullie nou helemaal betoeterd? Bella blijft er nog een poosje in. ::jaja::