Aflevering 1: EE N VERHAAL APART
- De EE staat apart, wat slaat op de El Sky Bar (Logo EE) waar Simone en Bella waren.
Simone wordt hier nadrukkelijk in beeld gebracht met het logo.
- Een verhaal apart is een boek over Simone de Beauvoir.
Aflevering 2: WISSELTRUC (kan meerdere betekenissen hebben)
- Simone zegt nog snel de biljetten die dubbel zijn gelegd moet verwisselen naar enkel. Hierbij kan ze iets hebben achtergehouden.
- Simone verwisselt Olcay met Loes door de portofoon bij de graafopdracht.
Aflevering 3: KREUPELSTRAAT
Spreekwoord: Lang genoeg in de Kreupelstraat gewoond hebben (=lang genoeg in de problemen gezeten hebben)
Ik denk niet dat dit sloeg op autopech bij de auto-opdracht, want dat had bijna iedereen.
Degene die precies lang genoeg problemen had met de portofoon (waardoor alles met kunst en cultuur niet doorkwam) was Simone.
Verder kan het ook slaan op Simone die Bella verliest nadat Bella langdurig in de problemen zat, omdat ze in één land en ook op één kamer zat met Simone.
Aflevering 4: VOORUITZICHT
Na de Niets-is-wat-het-lijkt-opdracht zegt Simone dat de vragen die ze kregen altijd ergens terugkomen om je te pijnigen. Hiermee beschrijft ze het vooruitzicht voor o.a. de opdracht die erna komt.
Aflevering 5: ZIENSWIJZEN
We zien letterlijk S(imone) wijzen naar het woord GEHEIM bij de woordzoeker. Hiermee geeft ze mogelijk aan dat ze een GEHEIM heeft.
Verder wijst ze nog wel meer dingen aan deze aflevering.
Het lukt me niet om bij een andere kandidaat alle titels te linken.
Mooi rijtje!!
Ik wil er aan toevoegen dat eerste aflevering ook Ee n verhaal apart was omdat Simone als enige de code vond zonder te bellen met Art om dit antwoord te krijgen.
Simone wijst M18, Mol 18.
In de EE rste aflevering al....Ee n verhaal apart.
En dat El Sky Bar als enige op een dak was en geen cafetaria is.
Aflevering de Wisseltruc heeft ook te maken met de opdracht Opscheppen.
De Lada en Simone hebben dezelfde kleur qua lak en kleding.
AIs je beide wisselt dan weet je dat Simone de Mol is want het kenteken is CC-180-II oftewel 200-180-2= 18
Aflevering 3 zoals Heinz het ook verwoord.
Aflevering 4 Vooruitzicht. In het Park krijgen we een Vooruitzicht op finale. Ben jij de Mol? Deze wordt aan Simone gesteld. Een Vooruitzicht op de finale van WID M18