Ik ben echt verbaasd over de reacties over de live ontknoping
Ik vind het juist fantastisch dat zelfs de finalisten niet weten hoe en wat. Enorm frustrerend voor hen, maar wel fantastisch dat zij net zoveel weten als alle andere aanwezigen (muv de Mol, Art en de productie). Geweldig toch!
Stel dat Olcay de Mol is, dan slaan Jan en Ruben toch steil achterover? En dat live!
Het terugblikken op alle molacties vind ik wel leuk, maar alle tijd die wordt verspild aan het uitleggen van hints kan mij gestolen worden. Voor beide zaken geldt dat dat prima online kan, met veel meer tijd per opdracht dan in de uitzending op tv.
Even terug naar deze aflevering (daar ging dit topic toch over
: Het lijkt me altijd lastig om in de laatste aflevering, met maar 3 kandidaten, en een enorme verdenking op 1 daarvan, goeie opdrachten te maken. Dat zag je in andere seizoenen ook, de Mol doet voor spek en bonen mee aan de opdrachten, wordt nergens in vertrouwd. Deze keer was dat een stuk minder. Ze gingen individueel op pad, weinig controle op elkaar. Heel mooie beelden van 3 fantastische locaties. Ik vond het een heel mooie aflevering 9, mooier dan het vele keren is geweest.