Ik zie maar geen mol in axel. Alles wat hij doet is overdreven, en slecht geacteerd.
Enige wat mij wel doet twijfelen is hoe hij in dat camerashot uit de grond kwam, precies zoals een mol. Leuke hint om in de laatste aflevering te doen.
Uit de 4 resterende kandidaten zou Axel de minst leuke/goede mol zijn (persoonlijk)
Ben ik het helemaal niet mee eens. Overdreven vind ik hem zeker niet. eerder rustig. Hoe hij zich nu weer meteen in het juiste groepje weet te kletsen (niemand gaat er tegenin), de manier waarop hij met dat Koreaans praten omgaat. Meteen de zin vrijwel correct uitspreken om vervolgens tijdje later te zeggen dat ie hem vergeten is. En ook zeggen het is niet zo moeilijk. En ook Elisabet en Bas afleiden door te laten zien hoe makkelijk hij woorden achterstevoren zegt. Met dat schilderij kiezen ook toch subtieler dan Bas die uitgebreid aangeeft waarom het schilderij van de mol moet zijn. Axel gaat daar natuurlijk uiteindelijk in mee, maar niet in eerste instantie.
Bij de tunnels staat hij weer meteen met de portofoon (beste molpositie opnieuw), waar hij natuurlijk Elisabet langs de pasvraag laat gaan (want die gaat gaat hij zelf later halen). Ik denk dat hij in zijn vuistje lacht als Elisabet de boobytrap openmaakt
.
Dat hier wel geld wordt binnengehaald zie ik meer als noodzaak. Als je als mol mensen voorbij het geld laat lopen of een boobytrap laat pakken dan valt dat wel enorm op. En er is opdracht 1 is toch al 4000 euro verloren gegaan mede door toedoen van Axel. Hij probeert nog even te 'rusten' en iedereen moet zelfs stil zijn dat is wel opvallend (tijd rekken, denk ik) aan de andere kant gingen de anderen ook niet in één ruk door, behalve Joeri die razendsnel was. Denk dat Axel nog had gehoopt dat de tijd overschreden zou worden en dat al het geld verloren was gegaan.
Ik zie i.v.m Axel het woord nepmollen af en toe voorbijkomen. Ik vind juist dat er niet zo gek veel wordt genepmold deze serie. Waardoor ik juist de echte mol sneller kon ontdekken (dat hoop ik althans). Iemand die nepmolt doet dat af en toe eens , maar de lijst van Axel is te lang om alles maar als nepmollen af te doen. En hoe hij er voor zorgt meteen in de beste molpositie te komen (opdracht 1) lijkt me ook gewoon heel mols. De mol moet er hier voor zorgen dat hij niet op de speelplaats terechtkomt en dus meteen handelen (dat doet Axel).
Ik moet de aflevering nog een keer zien want er waren nog wel wat verdachte Axelmomentjes
.
Elisabet en Joeri zijn het voor mij niet. Bas, vond ik vergeleken met Axel deze aflevering te passief. Amper de porto gehad dus geen invloed, alleen het schilderij verkeerd beoordeeld, maar ja dat was ook best een aardig schilderij van de mol
Nee, het moet Axel zijn
.