Ik snap wel dat men Bas verdacht vind (ik ook) maar Bas de mol? Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat hij alsnog de hoofdverdachte is geworden op het forum
- Hij wint de 2 vrijstellingen.
- Hij onderschept de briefing maar haalt daar als mol geen voordeel uit. Wel maximaal voordeel voor de kandidaten want het mollen mislukt vervolgens. Had een kandidaat de briefing onderschept dan hadden we hetzelfde resultaat gehad.
- Geeft bij de steen de juiste oplossing aan. Nog voordat er een tip komt.
- Maakt geen gebruik van het feit dat Eva en Axel de eerste vis meteen in een bak stoppen. Hij maakt goede afspraken met het andere team.
- Doet een uitstekende suggestie bij het boogschieten om de kans op het geld zo groot mogelijk te houden.
- Rent met vrijstelling en 4k voor de anderen uit, zo snel mogelijk naar de Jeep. Kwam in die positie door eerst 500 te verdienen.
- Hij vertraagd misschien wel wat in de tunnel maar maakt als mol geen gebruik van het feit dat de eerste de beste kandidaat meteen voor een boobytrap/pasvraag koker gaat.
Ik begrijp heel goed dat ik het blijkbaar allemaal heel anders ervaar dan een groot gedeelte hier