Nathan of Buddy moet dus de mol zijn. Dan ga ik toch voor Nathan. Buddy was me te opvallend bezig in aflevering 1.
Ja, Buddy stond bij mij ook laag, maar is in aflevering 3 wel weer enorm mols.
Zit in opdracht 1 lekker in de flow en lost snel de puzzel op. Iedereen ziet hem hier als goede kandidaat. Maar het gaat wel finaal mis omdat ze geen rekening houden met dat het om 3 rondes gaat en je niet meteen goed moet zitten, want je moet elke keer wisselen. Ook zit ie zelf wel als 1 van de weinige op de goede lijn aan het eind, weer kandidaats overkomen maar de opdracht mis laten lopen. Hij krijgt ook nog een compliment van Rik.
Zit in opdracht 2 in het groepje met het minste geld en daar werd duidelijk de verkeerde envelop gepakt bij het hoofd, Buddy stuurde daar erg op aan.
Opdracht 3 meteen in het begin wijst de vrouw al het juiste potje aan, en uiteindelijk doen ze er enorm lang over en komt Johan met de juiste beslissing en een eindsprint nog net op tijd bij de kist aan. Buddy wil ook duidelijk voor de 1500 euro kiezen ipv de 2700
Lastig, Ik zat eerst heel erg op Leonie, die viel beetje af na overdreven mollige aflevering 2, toen zat ik op Rob en Mil, maar die stemmen nu weer voor 2700 euro en nu drijft Buddy weer boven, die ik helemaal niet mols vond in aflevering 1 en 2. En Nathan glipt er steeds een beetje tussendoor, behalve nu enorm molse actie met geld pakken, maar die is ook weer erg obvious. Kortom, geen idee