Ik ben het ermee eens dat dit anders te interpreteren is. Maar heeft iemand kunnen verstaan wat ze daarna nog zegt?
Nathan valt ook al af.
Rob.............Mil
Wat ze daar tussenin nog zegt versta ik echt niet.
Even teruggelezen en het lijkt er op dat ze ''Rob....en heel erg Mil'' o.i.d. zegt, wat een paar posts geleden al is genoemd (had nog niet teruggebladerd). Begint toch wel op een montagefout te lijken, zou je zeggen.
Toch zit dit me niet lekker. Dat er zoals in 2018 een testbeeld uit een volgende aflevering in is geslopen kan natuurlijk gebeuren, daar kijk je zo overheen. Maar dit is een testbiecht (geluid) en daar is het zoveel duidelijker om welke aflevering/moment dit gaat. Ik kan me echt niet voorstellen dat de makers hiermee de fout in zijn gegaan, zeker niet na de montagefout bij Stine. Sterker nog: Welke biecht moeten ze dan gebruiken in de aflevering waarin dit eigenlijk had moeten zitten?
Bovendien, als ze inderdaad ''heel erg Mil'' zei, is het logisch dat ze veel op Mil inzet. Toch zien we bij haar biecht de vraag ''Gaf de mol de eerste wagenkleur door bij de opdracht Kleur rijk?'' en ze vulde nee in. Mil gaf de eerste kleur door, dus het is dan wel heel toevallig dat de montage precies een van de vragen laat zien die niet op Mil beantwoord is. Niet waterdicht, maar wel iets om over na te denken.
Het blijft hoe dan ook een vreemde biecht, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit een fout is. Echter kan ik het ook wel begrijpen als mensen dit wel zo interpreteren.