Ik heb gekozen voor de dikgedrukte fragmenten.
Battle 1 : 'Er is nog geen mol' - Mollicitatie (S9) --> Ik kan me nog herinneren hoe verbaasd ik was toen ik dit op tv zag. Wat! Geen mol? Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing. Ik vond dat de oude mollen op een leuke manier in het spel werden gebracht en ook het zien van de mollicitaties vond ik leuk.
Battle 1 : Ontknoping Seizoen 11 - Terugspoelen (S11) --> Met dit fragment heb ik nooit zoveel gehad.
Battle 2 : Marc-Marie op het strand (S5) --> legendarisch fragment, zelfs zoveel jaren later nog!
Battle 2 : Paulien en Carolien stelen het molboekje van Kees , en zetten zo mol Kees onder druk om de pot aan hun te geven (S13) --> mooi om Kees zo in een hoek gedreven te zien worden. Ook hadden Kees, Paulien en Carolien een fantastische chemie.
Battle 3 : 'Dit kan ook anders', tijdens de halve finale executie in Thailand (S7) --> Ik kan me dit fragment eigenlijk helemaal niet zo goed voor de geest halen.
Battle 3 : Videoboodschap van de mol waar de eerste noten van Für Elise in te ontdekken waren (S4) --> Die videoboodschappen van de mol vond ik zó gaaf. Bovendien was dit het eerste seizoen dat ik helemaal live heb gezien, dus voor mij extra belangrijk.