Ik verveel me dus even deze tunnel levend maken
De 2014 verwijzingenBuddy kiest het jaar 2014 bij Wijsheid en Geluk. Ik ben even kijken of er een bepaalde aantal zaken overeenkomen met dit seizoen.
Het begin van 2014 werd opgenomen in Speciale bestuurlijke regio Hongkong van de Volksrepubliek China. (
afgeschermd van China) Laat het nou heel toevallig zijn dat heel veel opdrachten die ze in Hongkong hebben gespeeld ook in dit seizoen in China terugkomen
Namelijk:- Chinese tekens op winkels herkennen om zo enveloppen te vinden. Vergelijkbaar met servies opdracht.
- De ronde draaitafel van de vrijstellingopdracht, gecombineerd met de zandloper van de opdracht "alles kenners"
- Beschrijven van de uiterlijke kenmerken van Buddhas -> precies dezelfde opdracht met de Chinese keizers. (deze is wat minder plausibel als wij moeten geloven dat deze opdracht inderdaad pas later op locatie is verzonnen).
- De mol is een vrouw" in een van de flessen - Precies hetzelfde wat ook op een van de rode waaiers stond in het park
Daarnaast nog een aantal andere opvallendheden:- In beide seizoenen ging er niemand naar huis toen er nog 5 kandidaten over waren.
- Susan Visser , Buddy Vedder. Beide voornamen en achternamen hebben 5 letters.
- Smol op de stoeprand naast Buddy. Susan mol. Verwijzing naar 2014?
- Tijdens de parkeeropdracht heeft Buddy twee auto's die hij goed moet zetten. Hij moet beide keren via de
Susan Visser straat.