Als Leonie kandidaat is geloof ik wel dat ze moeite heeft met bepaalde opdrachten. Hier en daar wellicht aangezet en ze zal het absoluut niet erg vinden om verdenkingen op haar te laden. Maar ik geloof niet dat ze bewust opdrachten in de soep laat lopen als kandidaat (wat bij Nadja wel het geval was).
Mja als dat zo is moet ze de mol haast wel zijn, toch? Toen in de escape room met Rob, dat was te vaag. Zo dom kan ze niet zijn en dat was ook minder stressvol omdat er geen camera crew bij aanwezig was. Dat excuus kan ook de deur uit.
Interessant trouwens wel dat de ze de enige is in het Molboekje die het over winnen heeft.
Vorig jaar was de enige die dat deed heel toevallig ook meteen de kandidaat die won. Maar kan een mind fuck zijn door het nu de mol te laten zeggen.
Dat ze mijn #1 vreesmol is is een understatement, maar moet wel toegeven dat ze het dan veel beter doet dan Merel. Ze kan de druk prima aan, en hoe ze toegaf dat ze had gelogen over haar vrijstelling (extra beeldmateriaal afl. 1) deed ze dan heel goed.