Voor mezelf probeer ik elke aflevering een molpunten lijst te maken , puur en sec op acties. Heeft deze deelnemer iets Ondernomen wat we direct kunnen leiden tot succes of dwarsbomen van de opdracht.
Hier bij probeer ik mijn gevoel dat ik heb bij bepaalde kandidaten en bepaalde molvibes niet mee te nemen.
Voor mijn gevoel staat leonie zeker niet in de top drie, maar op dat lijstje staat ze Met groot verschil op nummer 1. Als ik dat lijstje, naast het lijstje leg van zaken als keypositie , verdenking bij Anderen leggen en afwijkend gedrag ten opzichte van de opdracht of de groep, ( een veel subjectiever lijstje) blijft ze moeiteloos de koploper.
Echter echter, zou een mol de positie innemen die leonie in de control room heeft?
Het spel wordt gespeeld in een groot park Met Voldoende ruimte voor een mol om te werken en dan zou een mol in de controlroom gaan staan en dan ook nog eens niet achter de schermen? Alles wat Leonie doorgeeft aan de Porto is te horen door johan en kan dus simpel gecontroleerd worden.
Ik heb leonie hier serieus wat minpunten gegeven voor de positie. Een mol rijdt veel liever door dat park en wacht op niet te missen aanwijzingen als bij de bloemetjes op een bankje .