Oké, ik ga Leonie serieus weer in overweging nemen. Al mijn casual vrienden verdenken Rob, de kijkers verdenken Rob, Rob staat hier met stipt op nummer 1. De montage geeft Rob zowat op een presenteerblaadje. Waarom lijkt het dit jaar zo makkelijk te zijn?
Mil en Buddy kunnen het niet meer zijn, want Jaike, Johan en Claes zijn er op hen uitgegaan. En dan kun je beargumenteren dat dat ook montagetrucs zijn, maar dat is wel een consistente verdenking geweest van die deelnemers.
Nathan? Het spijt me zeer, maar die jongen, naar wat ik heb gezien, kan niet acteren. Bovendien pakt hij 250 onnodig op.
Dan is er nog maar een mogelijkheid, als Rob te duidelijk is, en dat is Leonie. Zij is officieel afgestreept door mij omdat ze 500 euro pakte. Maar dat is enkel gezegd, door haar, in de aflevering genaamd 'Misleid'. Naar mijn weten is het nooit door de kandidaten onderling besproken wie wat heeft gepakt. Het zou heel goed kunnen dat Mil en Claes die 500 hebben gepakt en dat Leonie a la AM er met de winst vandoor gaat. Bovendien, waarom zou je als productie zo gemakkelijk een kandidaat vrijpleiten? Dit weten ze! En het ding is, trek je die 500 euro af bij Leonie in het FTM-schema, dan staat ze onderaan.
Dit is waarschijnlijk al vaak aangekaart en besproken, maar ik bedenk me nu dat dat eigenlijk de enige reden is dat ik Leonie heb afgestreept als Mol, waardoor ze een blinde vlek is geworden.
Nou zeg ik dit ook een beetje met de laatste opdracht in gedachten, waarin ik het heel raar vond dat ze met zoveel tijd over terug is gekomen en ook zo warrig was over haar ronde, om nog niet te spreken over haar ruis over de porto.