Ik begin ook steeds meer in de dirigentenhint te geloven.
Wat scherp van de mensen die dat is opgevallen.
Alle finalisten heb ik verdacht.
En nog steeds vind ik dat de overgebleven kandidaten zowel kandidaatse als molse dingen doen. In dat opzicht kan iedereen nog de mol zijn, met dank aan de montage.
Voor mij blijft Mil op 1 (nipt, want Rob vind ik ook ontzettend verdacht en zelfs Buddy zou nog kunnen), door haar bondje met Buddy. En dat ze daarbij tegen hem zei dat ze ook Nathan (toen een grote verdachte van haar) in de gaten moesten houden. Als kandidaat zou dat best naïef zijn om mede-kandidaten op jouw mol te krijgen. Buddy verdacht vooral Leonie... Dat was dus nergens voor nodig (als Nathan echt de mol is, verkleint Mil haar kansen als kandidaat, door Buddy wijzer te maken). Niemand verdacht Nathan namelijk.
Verder lijkt er best veel geknipt te zijn in haar biechten. En heb ik soms het gevoel dat ‘er nog wat achteraan komt’, zeker na dat theepot-moment als Nathan opeens de beslissing lijkt te nemen om voor de 1500 te gaan. Mil zegt dan iets van: ‘toen was het opeens beklonken’, met een vreemde blik. Dat soort momenten maakt haar verdacht, terwijl ze ondertussen ontzettend haar best lijkt te doen in het spel (wat weinig lijkt op te leveren)...
Verdachte nr. 1.