Op zich interessant, maar ik weet niet of het heel veel zegt. En we hebben pas 5 afleveringen gehad he. Tenzij ze nu alledrie afvallen, zullen Buddy, Leonie en Mil nog wel een aantal keer worden genoemd, dan wordt hun aantal wel erg hoog. En Rob en Nathan kunnen nog wel een paar keer worden genoemd, dan komen ze ook al gauw aan 8.
Ook al wordt er misschien veel in gestuurd door de regie, uiteindelijk is het wel berust op waarheid. Margriet, Klaas en Merel werden vaak genoemd, omdat ze ook wel redelijk opvielen en bij veel mensen daadwerkelijk verdacht waren. Bij Jan en vooral Thomas was dit minder.
Hetzelfde zou nu kunnen gelden. Als Buddy, Leonie of Miljuschka de mol is, werd hij of zij blijkbaar veel verdacht, en als Nathan, Rob of zelfs Claes de mol is, was hij blijkbaar niet zo verdacht.
Ik vind het dan wel interessanter om niet alleen naar de namen die we horen, maar ook de argumenten. Bijvoorbeeld: Mil's naam wordt even vaak genoemd als Buddy en Leonie, maar ik hoor eigenlijk bijna niemand echt over haar van "Zo, wat ze nóu weer heeft gedaan! Dat was echt verdacht!" Voor mijn gevoel worden Buddy en Leonie veel meer in de kijker gezet, en zijn zij ook de twee hoofdmollen, en is Mil meer een 'bijmol'.