We zien Mil naast het eerste tafeltje staan voordat ze begint, vervolgens loopt ze een stukje en zien we haar een kistje openmaken. Er staan 2 tafeltjes voordat je een trapje op moet en we zien Mil maar 1 kistje openmaken, we hebben dus 1 kistje niet gezien.
Ik heb het nog eens teruggekeken, en ik denk dat dat je haar eerst voor het tafeltje ziet staan en dan ziet lopen een montagedingetje is. Ze staat als ze het kistje openmaakt bij een kistje aan de rechterkant van het pad, en dat was toch echt het eerste kistje. Het tweede kistje staat aan de linkerkant. Vandaar dat ik er toch vanuit ga dat dat het eerste kistje was.
Daarnaast lijkt het er sowieso sterk op dat ze werden bijgevuld, omdat je niemand over lege kistjes hoort praten. En anders moeten er 7 groepsvrijstellingen liggen op 14 kistjes. Dat is misschien toch wat overdreven voor de eerste persoon
Edit: oh, en als de bakjes niet werden bijgevuld zou elke persoon natuurlijk kunnen zien hoeveel groepsvrijstellingen er al weg waren, en dan is het geen gok meer. Het moet dus wel dat ze bijgevuld werden.