Heinz hangt dat poortje door en dan rechts op een andere deur.
Nadat Rob hem had verplaatst dan zeker
Nee, ik durf in deze opdracht niet met zekerheid te zeggen of Rob of Nathan heeft gemold. Maar het viel me op dat de montage zo op die deur inzoomde nadat Nathan er voorbij liep, dat leek toch sterk te suggereren dat dat de juiste deur had moeten zijn. Vreemd.
Dat er tijdens de opdracht kaartjes zijn verschoven kan natuurlijk heel goed. Ik zie niet waarom dat zou uitsluiten dat de shots voor aanvang van de opdracht zijn gemaakt.
Verder is de mol doorgaans vrij om te mollen hoe hij dat wil en zijn er voor de mol geen spelregels. Als de mol dus een kaartje zou willen weghalen dan kan de mol dat doen.
Ik zeg ook niet dat ze niet voor aanvang zijn gemaakt, alleen dat je er niets uit af kan leiden. Zoals eerder gezegd: als je de envelop van Daisy ziet, ligt mijn envelop er ineens ook niet meer naast, maar tijdens de opdracht wel. Het zijn dus sfeershots die niet per se de situatie tijdens de opdracht weergeven.
Daarnaast zijn er zeker soms wel acties die de mol moet doen van de productie, en dit lijkt me nou typisch iets waar de mol geen kaartjes moet kwijtmaken