Er ligt nu erg veel focus op dat het goed ging tussen Rob en Nathan, maar eigenlijk is dit denk ik wel de grootste molactie! Waarom denk ik dat?
- Rob laat Nathan - de sportiefste en hyperactiefste van iedereen - de gemakkelijkste en meest dichtbijzijnde route nemen. Hierdoor moeten Leonie en Buddy, die veel minder sportief en hyperactief zijn, veel verder fietsen (waardoor de kans dat zij het nog gaan halen nihil wordt).
- Rob heeft Nathan vrijwel de hele tijd aan de lijn. Hierdoor wordt Rob onbereikbaar voor de andere twee deelnemers, waardoor Miljuschka hen allebei moest gaan aansturen. Op de momenten dat Rob toevallig wel een van de andere twee aan de lijn had, schuift hij de verantwoordelijkheid af en zegt hij 'hier Mil, voor jou'. Rob houdt zich hierdoor vrijwel alleen bezig met Nathan en maakt het voor de andere twee erg lastig.
Verder denk ik ook dat deze opdracht niet of nauwelijks haalbaar was, met die hitte én nog een politiecontrole. Hier hadden ze echt meer tijd voor moeten krijgen!