Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 63925 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 9-03-2020, 00:05:26 »
Dorien of Christian, aangezien zij de parasailers waren, zij zich allebei aanboden voor die positie en ik denk dat dit de positie is die de mol zou willen hebben. Ik heb op Dorien gestemd nu omdat ik haar verdachter vind als ik alles wat zich in alle opdrachten afspeelde bij elkaar neem.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 9-03-2020, 00:10:56 »
Er is ook iets vreemds als Gilles zich losmaakt. Iemand zegt Gilles terwijl die zich nog gaat voorstellen . Dus voorlopig even extra letten op alina en jolien.

Ja dat meende ik ook te horen. Morgen even terugkijken, maar dat zou dan Alina, Dorien of Jolien geweest zijn? Was wel typisch.

En Bart ook opvallend. Leek over voorkennis te beschikken over Christian en diens lengte (wel heel toevallig anders dat hij een opmerking maakte over dat hij als een lange vent klonk), en Bart wist ook erg veel antwoorden bij het klokluiden. Dat een ezel een langere draagtijd heeft dan een nijlpaard bijvoorbeeld  :)

Blijf mn schot voor de boeg mollen Salem en Alina ook nogsteeds verdacht vinden.

Als Dorien het is, speelt ze de klunsmol..

Geweldige eerste aflevering, genoten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 9-03-2020, 00:15:55 »
En Bart ook opvallend. Leek over voorkennis te beschikken over Christian en diens lengte (wel heel toevallig anders dat hij een opmerking maakte over dat hij als een lange vent klonk)


Precies. En denk aan Christians opmerking dat mensen die hem voor de eerste keer zien meestal even gek kijken, maar dat er iemand was die hem voor de tweede keer zag. Als Christian ver komt, dan zou Bart wel eens de Mol kunnen zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2020, 00:21:22 »

Precies. En denk aan Christians opmerking dat mensen die hem voor de eerste keer zien meestal even gek kijken, maar dat er iemand was die hem voor de tweede keer zag. Als Christian ver komt, dan zou Bart wel eens de Mol kunnen zijn.

Ja, Christiaan liet niet het achterste van z'n tong zien, maar die had zeker iets afwijkends opgemerkt. En Bart die met de blinddoek nog op en vlak naast hem zei dat Christiaan als een lange vent klonk; zelfs Christiaans stemgeluid kwam van onder Bart, niet van boven hem. Typisch.. Inderdaad, als Christiaan ver komt dan kan dit wijzen op Bart

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2020, 00:23:58 »
Er is ook iets vreemds als Gilles zich losmaakt. Iemand zegt Gilles terwijl die zich nog gaat voorstellen . Dus voorlopig even extra letten op alina en jolien.

Of Dorien. Ik heb het een paar keer gekeken want het viel mij ook op, maar kan niet ontdekken wie het zegt. Ik ken de stemmen ook nog niet. Wellicht iets om later nog eens terug te kijken.
Ma how, zeg!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 9-03-2020, 00:32:09 »
Op mn radar

Dorien: goede molpositie en liep te vertragen

Els: het zien van hun schermen bij de executie ging op alfabetische volgorde en Els werd overgeslagen. Was opvallend

Laure maar weet nog niet waarom

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2020, 01:13:40 »
Els, Dorien, Bart en Bruno ga ik voor nu in de gaten houden ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2020, 01:19:03 »
Christian.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2020, 02:27:21 »
Complete tunnel op Els, ja, nu al

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2020, 05:50:42 »
Els, Dorien, Bart en Bruno ga ik voor nu in de gaten houden ::jaja::

Ook mijn lijstje!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 9-03-2020, 08:17:36 »
En Bart ook opvallend. Leek over voorkennis te beschikken over Christian en diens lengte (wel heel toevallig anders dat hij een opmerking maakte over dat hij als een lange vent klonk), en Bart wist ook erg veel antwoorden bij het klokluiden. Dat een ezel een langere draagtijd heeft dan een nijlpaard bijvoorbeeld  :)
Ja, exact waarom ik voor Bart ga. Die opmerking over Christian zette hij (nog geblinddoekt) bij door door zijn knieën te gaan.  ??? Ik ga dit nog terugkijken. Ook omdat ik dat specifieke moment over het noemen van Gilles naam niet heb gehoord. (Maar als iemand dat zegt zonder dat zijn naam al genoemd is, dan moet dat hem toch ook zijn opgevallen?)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 9-03-2020, 10:34:34 »
Els, Bruno, Dorien
Frankje Lapi

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 9-03-2020, 12:20:53 »
Ik ga voor Salim omdat hij heel onopvallend was. Een mol wil in het begin niet opvallen.
Hij stond ook met z'n handen over mekaar bij de klok. Hij deed niets.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 9-03-2020, 14:01:46 »
Els, Salim, Dorien, Bart

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 9-03-2020, 18:58:13 »
1. Els, 2. Salim, 3. Laure, 4. Alina.

Bruno lijkt me niet de mol. Te typisch.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 9-03-2020, 19:20:02 »
Voor nu: Christian.

EDIT: Oh nee, want hij maakte die opmerking over dat de mol hem al eens had gezien. Ik denk dat een mol dat niet zo snel zou verzinnen.

Dan ga ik ook maar voor Salim.

Wensmol = Jolien.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 19:23:29 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 9-03-2020, 19:22:53 »
Salim, Dorien of Bart

Lekker spreiden  ::tandpastasmiley::
Meer L

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 9-03-2020, 20:18:06 »
Mijn eerste ingeving is dat Bart de Mol is. Hij maakt zich enerzijds enorm verdacht door 10.200 euro uit de pot te spelen voor een vrijstelling, maar weet dat direct goed te maken door goed te presteren bij de tweede opdracht. Ook wel makkelijk natuurlijk om jezelf in de eenzame positie te plaatsen en daarmee dus keihard te buffelen als een fanatieke kandidaat (en zelfs 'applausje voor Bart')! Nog altijd een pot in de min, terwijl je niet eens verdacht wordt.

En bovendien: Bart maakte direct een opmerking over de lengte van Christian, terwijl hij zelfs nog geblinddoekt was. Voorkennis?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 9-03-2020, 21:25:47 »
En bovendien: Bart maakte direct een opmerking over de lengte van Christian, terwijl hij zelfs nog geblinddoekt was. Voorkennis?

Dát dus! Ik vond dat een niet erg slimme opmerking als hij de Mol is. Zou me niks verbazen als Chrisian hem nu al goed in de gaten houdt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 9-03-2020, 21:26:49 »
Christian