Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 56296 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #60 Gepost op: 22-03-2020, 23:25:25 »
Is in zijn eentje verantwoordelijk voor 1000 euro bij de minotaurus . Als we de vrijstelling niet Hadden gehad in vilvoorde, had hij al Lang een pennestreep gehad, nu is het een dikke potloodstreep

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #61 Gepost op: 22-03-2020, 23:28:39 »
die 1000 euro zorgt er misschien wel voor dat er veel meer niet in de pot komt........ hoewel de andere kandidaten het sowieso niet hadden gekund denk ik (dus dan zou Bart als mol hier wellicht een verkeerde inschatting kunnen hebben gemaakt)

Wel zou ik het flauw vinden als de mol zelf de vrijstelling heeft gekocht en zo 2700 euro uit de pot heeft gespeeld (10200-7500)
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #62 Gepost op: 22-03-2020, 23:33:20 »
Vind hem deze aflevering toch best verdacht.

Raakt perfect de blinddoek-pot.
Vindt niks in een gat en ook geen gloeilamp.
Houdt de eerste keer bij de minotaurus zijn hartslag lekker laag en komt wel binnen met 1 bordje, maar pakt daardoor wel veel tijd van anderen, omdat hij nog een tweede keer wil. En dan gaat het natuurlijk wel mis.

Kan het me toch lastig voorstellen, maar volledig afstrepen doe ik hem nog niet. Wensmol.
En favoriete kandidaat.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #63 Gepost op: 22-03-2020, 23:42:39 »
Ja, ik vond hem ook juist erg verdacht deze aflevering. En 1000 euro is niet 1000 euro zoals bij WIDM. Hier valt het op een mogelijke winst van 6000 nog mee. Zeker als je meer winst kan voorkomen en toch als held uit de opdracht komt. Aan de andere kant is het opgeteld bij de 1000 van de truffel van vorige week misschien wel weer wat teveel van het goede.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #64 Gepost op: 22-03-2020, 23:42:56 »
Vind hem deze aflevering toch best verdacht.

Kan het me toch lastig voorstellen, maar volledig afstrepen doe ik hem nog niet. Wensmol.
En favoriete kandidaat.

Ja, dit. Maarja zo was Nathan dat voor mij bij WIDM dus mja..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #65 Gepost op: 22-03-2020, 23:58:17 »
Ja, ik vond hem ook juist erg verdacht deze aflevering. En 1000 euro is niet 1000 euro zoals bij WIDM. Hier valt het op een mogelijke winst van 6000 nog mee. Zeker als je meer winst kan voorkomen en toch als held uit de opdracht komt. Aan de andere kant is het opgeteld bij de 1000 van de truffel van vorige week misschien wel weer wat teveel van het goede.

Inderdaad is 1000 euro tov 6000 niet veel. Maar het is wel Bart 1000 en de rest niks .
Als hij n7 door zijn 2 e run hartslagen weg zou halen van iemand anders, die mogelijk wel een puzzelstuk binnen bracht dan werd het wat anders. Maar niemand anders leek me in staat om het in een 2 e run beter te doen .

Wel is het verschil in hartslag tussen de 1 e en 2 e run van Bart opvallend.

Maar 2000 euro in 2 opdrachten Waar rest niks deed? Hmm Toch niet zo verdacht

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #66 Gepost op: 23-03-2020, 00:09:47 »
Ik vond op één of andere manier zijn 'en ik was nog teleurgesteld over Griekenland'-opmerking des Mols.
Qua 'even willen laten blijken dat t voor mij nieuws was waar we heen gingen'.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #67 Gepost op: 23-03-2020, 00:22:07 »
Ik heb dat niet vaak bij de Vlaamse mol, maar ik vind hem echt niet leuk ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #68 Gepost op: 23-03-2020, 00:38:49 »
Ik heb dat niet vaak bij de Vlaamse mol, maar ik vind hem echt niet leuk ::ohno::

Ik vind hem erg aanwezig, dominant, sturend en wat manipulatief.
Als Mol logisch, maar alsnog niet sympathiek. Als kandidaat... niet mijn man.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #69 Gepost op: 23-03-2020, 00:49:54 »
 Ik vond hem deze aflevering zó verdacht dat ik het eigenlijk te verdacht vind. Iedereen opfokken bij de Mynotaurus, zelf gepakt worden, heel goed kunnen katapulten... de mol van vorig seizoen was wat mij betreft véél onverdachter. Ik vond zijn reactie op een mogelijke deelname ook extreem geacteerd. De mol was dit seizoen al eerder gekozen, het lijkt me dat ze iemand kiezen die dat ontzettend goed kan acteren.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #70 Gepost op: 23-03-2020, 01:08:44 »
Ik heb dat niet vaak bij de Vlaamse mol, maar ik vind hem echt niet leuk ::ohno::

Ik heb net het omgekeerde. Eindelijk eens een type die de groep op scherp zet, beetje arrogant overkomt, maar het dan ook wel helemaal waarmaakt, hij redt de helft van alle opdrachten.

Heel erg goede casting! Past perfect bij de andere karakters in de groep! Hij mag wel winnen van mij.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #71 Gepost op: 23-03-2020, 01:13:52 »
Van mij mag hij heel lang blijven  ::jaja::
Ma how, zeg!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #72 Gepost op: 23-03-2020, 01:35:51 »
Doet me een beetje denken aan Thibaut, on drugs  ::rofl::
Met dat biertje van m haha

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #73 Gepost op: 23-03-2020, 02:24:51 »
Ik vond hem deze aflevering zó verdacht dat ik het eigenlijk te verdacht vind. Iedereen opfokken bij de Mynotaurus, zelf gepakt worden, heel goed kunnen katapulten...

Ik had hem misschien nog verdacht ware het niet dat hij verantwoordelijk is voor het verdienen van 2500/3000 euro waarvan hij 1500/2000 euro individueel heeft verdiend en het overige bedrag in een duo.  ::rofl::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #74 Gepost op: 23-03-2020, 02:27:51 »
Ik vind hem ook helemaal geweldig. Ik hou wel van een beetje pittigheid in de groep.

Vooral in deze groep waar iedereen constant zegt hoe goed de sfeer wel niet is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #75 Gepost op: 23-03-2020, 07:33:57 »
Doet me een beetje denken aan Thibaut, on drugs  ::rofl::
Met dat biertje van m haha

Dit ;D

En toch zie ik nog wel mollenstreken bij hem.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #76 Gepost op: 23-03-2020, 09:01:05 »
Ik vind hem wel steeds een beetje leuker worden, ik heb veel om 'm gelachen deze aflevering ;D

Met dat pintje ook ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #77 Gepost op: 23-03-2020, 09:44:09 »
Ik had hem misschien nog verdacht ware het niet dat hij verantwoordelijk is voor het verdienen van 2500/3000 euro waarvan hij 1500/2000 euro individueel heeft verdiend en het overige bedrag in een duo.  ::rofl::

Hij heeft in totaal 10.200 goed te maken, dus hij staat nog altijd dik in de min. Vraag me af of hij aan het nepmollen is , want het ligt er nogal dik bovenop ( zowel met dat graven als met de hartslag). Maar bijv. de bril opgraven zou best een subtiele mollenstreek kunnen zijn omdat die moeilijk te plaatsen is in de tijd. En de gloeilamp missen leek ook express, je zag hem redelijk aan de oppervlakte liggen.

Dit lijkt me allemaal too much als je de mol bent ???. Een soort mol in een porseleinkast... ;)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #78 Gepost op: 23-03-2020, 10:16:46 »
Ik vond op één of andere manier zijn 'en ik was nog teleurgesteld over Griekenland'-opmerking des Mols.
Qua 'even willen laten blijken dat t voor mij nieuws was waar we heen gingen'.

Was dat niet Christian? Ik weet het niet zeker maar dat had ik in mijn hoofd zitten

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #79 Gepost op: 23-03-2020, 10:44:06 »
Voor mij iets teveel testosteron, misplaatst leiderschap opeisen, masculien initiatief, en bewijsdrang... Maakt de groepsdynamiek wel interessanter, maar ik vind het niet vaak interessante personen; beetje open boek. Dacht vorige week na de truffelvondst dat hij niet de Mol meer kon zijn, maar na afl.3 doet hij wel teveel en is hij wel sturend genoeg om hem niet af te schrijven. Na vorig jaar de subtiele Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
nu een lompe zou wel een leuke variatie zijn...