Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 69369 keer)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #180 Gepost op: 13-04-2020, 00:04:56 »
3cl sterke drank is ongeveer dezelfde hoeveelheid alcohol dan 1 pintje/pilsje.
Dus 5 shots is 5 glazen bier, maar shots gaan wat sneller in je systeem komen. Bovendien hadden ze al gedronken bij de maaltijd.
Voor een licht iemand als Alina moet het wel wat effect gehad hebben, maar die balk leek niet te moeilijk eigenlijk.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #181 Gepost op: 13-04-2020, 01:12:37 »
Alina had toch gelijk de hamer gepakt als ze de mol was? De mol de hamer, dat is zeker.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #182 Gepost op: 13-04-2020, 01:13:57 »
Alina had toch gelijk de hamer gepakt als ze de mol was? De mol de hamer, dat is zeker.

Waarom? De mol wil toch misschien niet als laatste overblijven?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #183 Gepost op: 13-04-2020, 01:15:40 »
Waarom? De mol wil toch misschien niet als laatste overblijven?

Dat lijkt me wel. Dan pak je zeker de bankroet.
Waarom zou de mol dat niet doen?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #184 Gepost op: 13-04-2020, 01:17:00 »
Dat lijkt me wel. Dan pak je zeker de bankroet.

Ja, erg leuk is dat niet he  ::rofl::

Je wordt gigantisch verdacht en je kan geen mindfuck spelen met een kandidaat. Ik zou het zeker niet gedaan hebben.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #185 Gepost op: 13-04-2020, 01:20:37 »
Ja, erg leuk is dat niet he  ::rofl::

Je wordt gigantisch verdacht en je kan geen mindfuck spelen met een kandidaat. Ik zou het zeker niet gedaan hebben.

Ik denk het niet, maar ik zou het wel geweldig vinden als Alina de mol is en je gelijk hebt.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #186 Gepost op: 13-04-2020, 01:41:48 »
Ja, erg leuk is dat niet he  ::rofl::

Ook in onze Vlaamse versie doet de Mol al eens dingen die niet leuk zijn, maar wel op safe spelen. De Mol van vorig jaar deed voor mij vaker dingen die niet leuk zijn om naar te kijken, maar wel efficiënt waren om te mollen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #187 Gepost op: 13-04-2020, 02:30:36 »
De meest logische keuze als mol blijft toch Alina. Ze heeft haar hele leven al moeten liegen he..
Haar redenen bij het ouzo drinken vond ik ook wel erg makkelijk en ongeloofwaardig

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #188 Gepost op: 13-04-2020, 02:41:55 »
Ik vond Alina erg onmols deze aflevering (eindelijk!). Ik ga nu definitief voor Jolien.

Ik vond het lastig omdat Alina zo vaak opdrachten deed met Jolien, maar nu lijkt ze me gewoon een fanatieke kandidate.

Erg gelachen om haar opmerkingen over Russen en wapens  ;D
Graven, graven, graven...

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #189 Gepost op: 13-04-2020, 07:39:08 »
Ik ga er ook vanuit dat de mol niet als laatste wil overblijven in het diner met de mol, om dezelfde redenen die Convans aangeeft. Zelf bankroet nemen met voorkennis in alle proeven zou erg flauw zijn en ook nog eens heel opvallend, dat wil je niet als mol toch?
Jolien dus niet de mol volgens mij (ik heb haar eigenlijk nooit verdacht tot nu toe).

In de vijfkamp zijn er maar 2 mensen die de sleutelpositie proberen bemachtigen: Bart en Alina. Maar Bart als mol zou weten dat Alina tegen Salim geen kans maakt en haar laten lopen. Nu komt hij zelf echter in de picture. Bart dus ook niet de mol volgens mij.

Christian verdenk ik niet dus blijft er opnieuw maar 1 iemand over: steeds weer Alina.
Dat Dorien haar noemt vind ik ook een plus, maar of Alina echt haar hoofdverdachte was is niet eens zeker.
De andere drie zitten nu wel op haar denk ik.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #190 Gepost op: 13-04-2020, 11:13:03 »
Ik denk dat de mol juist wel als laatste wil overblijven. De zekerste manier om het geld uit de pot te halen/houden.

Dus Jolien niet de mol.
Graven, graven, graven...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #191 Gepost op: 13-04-2020, 11:16:49 »
Ik denk dat de mol juist wel als laatste wil overblijven. De zekerste manier om het geld uit de pot te halen/houden.

Dus Jolien niet de mol.

Alina bedoel je;)

Nu ja gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Mij lijkt het een veel sterkere sabotage als je hier zorgt dat er al niet veel geld overblijft (door als voorlaatste steeds mee te gaan) en dat je dan in een rechtstreeks duel een kandidaat een hak zet!

Daarnaast kan ik mij dan nog eens het hele gebeuren niet voorstellen als afgesproken. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat de mol als laatste overbleef en als dat wel het geval was, gaat de mol dit toch anders spelen?

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #192 Gepost op: 13-04-2020, 11:39:57 »
Alina bedoel je;)

Nu ja gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Mij lijkt het een veel sterkere sabotage als je hier zorgt dat er al niet veel geld overblijft (door als voorlaatste steeds mee te gaan) en dat je dan in een rechtstreeks duel een kandidaat een hak zet!

Daarnaast kan ik mij dan nog eens het hele gebeuren niet voorstellen als afgesproken. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat de mol als laatste overbleef en als dat wel het geval was, gaat de mol dit toch anders spelen?

Precies. Ik vind als laatste overblijven hier als mol van hetzelfde niveau als dat de mol het hoogste bedrag biedt op de vrijstelling in aflevering 1.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #193 Gepost op: 13-04-2020, 12:59:45 »
Oei, die Jolien toch.  ::rofl:: Net na de aflevering dacht ik zelfs aan overstappen, maar ik blijf toch hier.

Veel logischer dat Jolien oog in oog stond met de mol, in plaats van een toneelspel met zichzelf, denk ik...

De mol zei ook tegen haar: ‘We zijn vrienden’   ;D
Zou het niet zo kunnen zijn dat de mol haar echt beschouwt als een goede vriendin? Dat zou ik wel heel Alina-achtig vinden.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #194 Gepost op: 13-04-2020, 13:23:27 »
Wat mij opvalt is dat Alina door de productie bewust in de positie is gebracht van veeldrinker. Bij zo’n beetje elke vraag waar Bart de keuze uit had moest zij drinken. Hierdoor verdient ze automatisch minder geld. Dit kan gunstig zijn als mol, maar zou ook wel flauw zijn als ik eerlijk ben.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #195 Gepost op: 13-04-2020, 13:24:39 »
Wat mij opvalt is dat Alina door de productie bewust in de positie is gebracht van veeldrinker. Bij zo’n beetje elke vraag waar Bart de keuze uit had moest zij drinken. Hierdoor verdient ze automatisch minder geld. Dit kan gunstig zijn als mol, maar zou ook wel flauw zijn als ik eerlijk ben.

Die vragen hebben ze op voorhand ingevuld. Het is dus door Barts keuze dat zij zoveel moest drinken
klaar voor de strijd

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #196 Gepost op: 13-04-2020, 13:32:35 »
Die vragen hebben ze op voorhand ingevuld. Het is dus door Barts keuze dat zij zoveel moest drinken

Ik bedoel het anders. In het aanbod van vragen (waaruit Bart kon kiezen) waren maar een of twee vragen bij waarmee Alina niet hoefde te drinken. Dat is iets dat de productie in de hand heeft gehad.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #197 Gepost op: 13-04-2020, 13:36:01 »
Ik bedoel het anders. In het aanbod van vragen (waaruit Bart kon kiezen) waren maar een of twee vragen bij waarmee Alina niet hoefde te drinken. Dat is iets dat de productie in de hand heeft gehad.

Neen toch. Elk kandidaat heeft die vragenlijst ingevuld bij de selectie. Het waren  een tiental vragen die lukraak geselecteerd waren. Zij konden toch niet op voorhand weten welke vragen Alina wel of niet had.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #198 Gepost op: 13-04-2020, 13:44:02 »
Het waren wel matig gevulde glaasjes, daar word je echt niet dronken van. ;D
Ik had allang op de grond gelegen hoor ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #199 Gepost op: 13-04-2020, 13:57:45 »
Ja en tel daar nog de wijn bij op die ze eerder al hadden gedronken...

Had waarschijnlijk ook onder de evenwichtsbalk gelegen ipv er met een sierlijk Grieks pasje overheen te wandelen (ook nuchter trouwens  ::rofl::)