Poll

Wie is niet de Mol?

Alina
28 (25.5%)
Bart
48 (43.6%)
Jolien
34 (30.9%)

Totaal aantal stemmen: 77

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 9147 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 5-04-2020, 16:19:49 »
Wie is de Mol NIET? - Aflevering 4

Voor iedere actie die voor mij 'kandidaats' lijkt, ga ik een kandidaatspunt geven. Wie op het einde het minst aantal punten heeft, zou dan de Mol moeten zijn. Dit puntensysteem heb ik nog nooit toegepast, dus het is nog de vraag of het effectief gaat werken.

Opdracht 1 - Wissel van de wacht
-  MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,... Je kan hier sowieso twee tactieken toepassen:
1. Veel geld verdienen, maar te laat aankomen
2. Weinig geld verdienen, maar op tijd aankomen.
Ik ga dus bij dit onderdeel halve kandidaatspunten uitdelen aan Christian, Alina en Laure.
Gaan jullie akkoord met dit idee?
- Bart neem heel veel goede beslissingen bij het golfen, dus een kandidaatspunt voor hem.
- Alina beslist na het foute antwoord (Balalaika) om naar Bouzouki te gaan en dit verliep heel goed. Een kandidaatspunt voor Alina.
- Laure komt met het goede antwoord 'Demis Roussos'. Dit wist niemand anders, dus dit is zeker een kandidaatspunt waard.
- Alina en Christian komen samen tot het goede antwoord 'Kelly Clarkson'. Christian zei al snel iets met Kelly en zo kwamen ze samen tot het goede antwoord.
- Christian kwam regelmatig alleen met goede antwoorden: het goede antwoord 'Blue' en het goede antwoord op de vraag zodat ze meteen door kunnen naar de juiste halte. Een kandidaatspunt voor Christian.
- En nog eens Christian komt met een goed idee, want bij het touwtjespringen zegt hij dat Laure zich moet omdraaien zodat ze het touw beter kan zien. Het lukt hen om de opdracht tot een goed einde te brengen, dus verdienen Laure, Alina en Christian een kandidaatspunt.
- Christian beslist om te vertrekken na het zingen, want anders zouden ze te laat zijn. Hier een kandidaatspunt voor Christian.
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro. Omdat hier samenwerking heel belangrijk is, krijgen Bart, Salim, Jolien en Dorien ieder een kandidaatspunt.

Opdracht 2 - Kilocalorieën
- MOLPOSITIE: maakt hier niet veel uit. Je kan in beiden groepen makkelijk mollen.
- Christian ontdekt de reclamefilmpjes en zo springt Alina meteen op het toestel om energie op te wekken zodat ze de telefoon kunnen gebruiken. Kandidaatspunten voor Christian en Alina.
- Christian vond de pincode en dat zou een Mol niet doen.
- Dorien voelt de telefoon trillen, dus een kandidaatspunt voor Dorien.

Geen makkelijke opdracht, omdat alles hier eigenlijk wel redelijk goed ging.

Opdracht 3 - Skydivers verhoor
Het wordt er niet makkelijker op, want hier is het niet makkelijk om kandidaatspunten uit te delen.

Follow the Money

Deze week ga ik voor het eerst kandidaatspunten uitdelen op basis van Follow The Money. Dorien heeft al heel veel geld voor de pot verdient en ook Bart ga ik een kandidaatspunt geven, want als je zijn 10.200 euro niet meetelt, staat hij boven Dorien. Kandidaatspunten voor Bart en Dorien.

De "Wie is de Mol NIET?"-tussenstand na aflevering 4

Suggesties en bedenkingen zijn zoals altijd weer welkom!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 5-04-2020, 19:49:54 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 6-04-2020, 09:13:36 »
Dorien en Christian finaal geschrapt. Geloof ik nooit dat één van hen de mol is.
Bart kan nog.
Waarschijnlijk Jolien of Alina.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 6-04-2020, 12:20:30 »
Ik heb Dorien, Bart en Christian afgestreept.

Ik tunnel helemaal op Alina. Maar als ik beter nadenk, zou Jolien ook nog de mol kunnen zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 6-04-2020, 12:32:55 »
Lastig dit jaar!

Ben alleen van Christian 99% zeker dat hij niet de mol is

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2020, 12:39:46 »
Christian

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2020, 12:14:30 »
Citaat van: Vermoljoen
Opdracht 1 - Wissel van de wacht
- MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,... Je kan hier sowieso twee tactieken toepassen:
1. Veel geld verdienen, maar te laat aankomen
2. Weinig geld verdienen, maar op tijd aankomen.
Ik ga dus bij dit onderdeel halve kandidaatspunten uitdelen aan Christian, Alina en Laure.
Gaan jullie akkoord met dit idee?
- Bart neem heel veel goede beslissingen bij het golfen, dus een kandidaatspunt voor hem.
- Alina beslist na het foute antwoord (Balalaika) om naar Bouzouki te gaan en dit verliep heel goed. Een kandidaatspunt voor Alina.
- Laure komt met het goede antwoord 'Demis Roussos'. Dit wist niemand anders, dus dit is zeker een kandidaatspunt waard.
- Alina en Christian komen samen tot het goede antwoord 'Kelly Clarkson'. Christian zei al snel iets met Kelly en zo kwamen ze samen tot het goede antwoord.
- Christian kwam regelmatig alleen met goede antwoorden: het goede antwoord 'Blue' en het goede antwoord op de vraag zodat ze meteen door kunnen naar de juiste halte. Een kandidaatspunt voor Christian.
- En nog eens Christian komt met een goed idee, want bij het touwtjespringen zegt hij dat Laure zich moet omdraaien zodat ze het touw beter kan zien. Het lukt hen om de opdracht tot een goed einde te brengen, dus verdienen Laure, Alina en Christian een kandidaatspunt.
- Christian beslist om te vertrekken na het zingen, want anders zouden ze te laat zijn. Hier een kandidaatspunt voor Christian.
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro. Omdat hier samenwerking heel belangrijk is, krijgen Bart, Salim, Jolien en Dorien ieder een kandidaatspunt.
Ik ben er net achtergekomen dat ik bij de molpositie van opdracht 4.1 de punten aan de verkeerde groep heb gegeven. Ook besef ik dat ik de muzikale groep in verhouding met de golfers wel een pak meer punten heb gegeven, terwijl het ook zo zou kunnen zijn dat de Mol hier veel kandidaatspunten heeft gehaald en om dan te laat te komen. Ik merk dat ik hier veel te veel kandidaatspunten heb uitgedeeld doordat er heel veel goede dingen werden gedaan, maar als de tactiek van de Mol was om alles goed te doen, maar te laat te komen, dan is hier heel veel fout gelopen.
Daarom ga ik alleen deze punten behouden:

- MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,... Je kan hier sowieso twee tactieken toepassen:
1. Veel geld verdienen, maar te laat aankomen
2. Weinig geld verdienen, maar op tijd aankomen.
Ik ga dus bij dit onderdeel halve kandidaatspunten uitdelen aan Salim, Bart, Jolien en Dorien.
- Bart neem heel veel goede beslissingen bij het golfen, dus een kandidaatspunt voor hem.
- Christian beslist om te vertrekken na het zingen, want anders zouden ze te laat zijn. Hier een kandidaatspunt voor Christian.
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro. Omdat hier samenwerking heel belangrijk is, krijgen Bart, Salim, Jolien en Dorien ieder een kandidaatspunt.[/quote]
- De muzikale groep komt ook op tijd aan, dus Christian, Alina en Laure verdienen ook allemaal een kandidaatspunt.

De dingen die ik heb weggelaten zullen niet meer meetellen in de rangschikking.

Er is ook iets uit aflevering 2 dat ik wil veranderen:
Citaat van: Vermoljoen
- Armworstelen: Bruno stelt voor om dit door 1 persoon te laten doen. Alina zegt meteen dat het er minstens twee moeten zijn. Een kandidaatspunt voor Alina, want als Mol ga je hier meegaan met Bruno.
Deze ingreep van Alina lijkt goed, maar het resultaat is dat er wel 2 kandidaten zijn gekozen waarvan je op voorhand wist dat ze het niet zouden kunnen halen. Een heel vreemde beslissing en daarom neem ik Alina dit kandidaatspunt toch weer af.

Dit brengt de rangschikking tot het volgende:

Opmerkingen en suggesties zijn zeker welkom, maar mij lijkt het dat deze aanpassingen allemaal wel terecht zijn. Dit is het eerste seizoen dat ik met punten werk, dus dit jaar ben ik vooral aan het leren :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 8-04-2020, 12:23:01 »
Alina begint hier toch ook het slechtst te scoren ;)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 10-04-2020, 16:08:53 »
Wie is de Mol NIET? - Aflevering 5

Voor iedere actie die voor mij 'kandidaats' lijkt, ga ik een kandidaatspunt geven. Wie op het einde het minst aantal punten heeft, zou dan de Mol moeten zijn. Dit puntensysteem heb ik nog nooit toegepast, dus het is nog de vraag of het effectief gaat werken.

Opdracht 1 - De paparazzi
- MOLPOSITIE: als Mol ben je het liefst een verkenner. Je kan dan makkelijk de schuld op de fotograaf steken en je kan op voorhand al een slechte positie uitkiezen. Een kandidaatspunt voor Bart, Dorien en Salim.
- Christian maakt Dorien heel duidelijk dat ze moet bukken.
- Bart doet hetzelfde bij Alina.
- Jolien heeft er als verkenner voor gezorgd dat Salim een goede foto kon maken.

Opdracht 2 - Wagens op het Tarmac
- MOLPOSITIE: in de auto kan je makkelijker geld kwijtspelen in het tweede deel en dan de schuld op Bart en Christian steken. Die twee verdienen hier dus een kandidaatspunt.
- Bart leidt Jolien door het duurste poortje en zei dat ze haar spiegels moest inklappen.
- Bart en Christian hebben een heel goede tactiek bepaald, alleen hebben Salim en/of Alina niet de juiste informatie doorgegeven waardoor het plannetje niet slaagde. Toch krijgen ze allebei kandidaatspunten van mij.

Opdracht 3 - De eliminatie die voor vuurwerk zorgt
Moeilijk om hier kandidaatspunten uit te delen, maar er is wel één ding:
- Jolien liet haar pijl niet meteen afschieten. Als Mol zou je jezelf minder goed verdedigen.

Follow the Money

Dorien en Bart krijgen hier weer kandidaatspunten.

De "Wie is de Mol NIET?"-tussenstand na aflevering 5

Deze aflevering was het alweer niet gemakkelijk. Ik heb mijn best gedaan en eigenlijk geeft het totaaloverzicht hetzelfde lijstje als mijne. Bart steekt er met 17,5 punten bovenuit en met 4,5 punten minder staat Christian tweede. Jolien heeft 11,5 punten. Dat is er één meer dan Dorien die er 10,5 heeft. Alina staat onderaan met 8 punten.
Tips en suggesties zijn zoals altijd weer welkom en als cadeautje heb ik hieronder nog een overzicht van alle kandidaatspunten per kandidaat!

Alina
Aflevering 1:
- MOLPOSITIE: Gilles komt hier in de vrije positie en dat zou ik als Mol niet willen. Als je hier molt, dan valt het te veel op. Ook zou ik hier niet bij de opdracht 'logisch denken' willen zijn. Als hier één iemand de oplossing weet, is het een kwestie van het goed uit te voeren en dan heb je geen invloed als Mol. Daarom zou ik liever bij de oriëntatie of mensenkennis willen staan. Bij deze opdrachten is het makkelijker om tijd te rekken.
- Alina haar reactie toen Gilles het had over een vlag lijkt mij ook heel spontaan. Ook hoe ze de dingen over het paard en de gitaar was aan het door roepen vond ik heel kandidaats.
- MOLPOSITIE: Als Mol zit ik liever in de lucht, want dan heb je de controle over de snelheid door het geven van juiste of foute antwoorden.
- Ze kon heel moeilijk aan het touwtje van de bel. Als zij de Mol is, dan valt het totaal niet op als het haar niet lukt om de bel te luiden. (Dit doet me soms nog altijd zo hard twijfelen aan Alina als Mol)
Aflevering 2:
- MOLPOSITIE: als je aan het spelbord staat, kan je bepalen hoeveel geld er wordt verdient, maar ik denk dat je liever bij de groep zou willen blijven om ervoor te zorgen dat er geen geld in de pot komt door tijde te rekken, ervoor te zorgen dat je weer naar beneden moet gaan,...
- MOLPOSITIE: bij de champagneglazen heb je invloed op 2 opdrachten, je eigen opdracht en de opdracht van Alina en Laure waar ze de juiste taart moeten kiezen.
Aflevering 3:
- Ze merkt de vlechten op en zo werd snel duidelijk dat dat haar beeld is.
Aflevering 4:
- De muzikale groep komt ook op tijd aan.
Aflevering 5:
/
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 10-04-2020, 16:09:39 »
Bart
Aflevering 1:
- MOLPOSITIE: Ik denk dat de Mol hier niet te veel wil opvallen en dat hij/zij daarom niet als hoogste of als laagste zal bieden. Ook een veel te opvallend laag bod, zoals 400 euro, heeft totaal geen zin en is heel raar.
- MOLPOSITIE: Als Mol zit ik liever in de lucht, want dan heb je de controle over de snelheid door het geven van juiste of foute antwoorden.
- Bart heeft het heel goed gedaan. Hij was heel snel bij het eiland om zo de kandidaten die in de zee waren beland te brengen naar het eiland en hij zorgde er in de laatste minuut voor dat er nog 800 euro bij kwam door Els en zichzelf nog op tijd naar het eiland te brengen. Als Mol had hij hier gerust nog wat kunnen vertragen.
Aflevering 2:
- Wanneer Bart daar staat met die watermeloen, lijkt hij echt schrik te hebben. Als dit geacteerd is...
- MOLPOSITIE: bij de champagneglazen heb je invloed op 2 opdrachten, je eigen opdracht en de opdracht van Alina en Laure waar ze de juiste taart moeten kiezen.
- Het zoeken van de truffels: hier verdient Bart zeker een kandidaatspunt! Dorien ga ik er geen geven, want ik vind dat ze hier niet veel invloed heeft gehad op deze opdracht
Aflevering 3:
- Hij neemt het voortouw bij het identificeren van de beelden en duidt er meteen twee goed aan.
- Bart is voor mij de enige kandidaat die dit de Minotaurus-opdracht juist heeft aangepakt. Een kandidaatspunt voor Bart.
Aflevering 4:
- MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,...
- Hij neem heel veel goede beslissingen bij het golfen.
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro.
- Scoort goed in FTM.
Aflevering 5:
- MOLPOSITIE: als Mol ben je het liefst een verkenner. Je kan dan makkelijk de schuld op de fotograaf steken en je kan op voorhand al een slechte positie uitkiezen.
- Bart maakt Alina heel duidelijk dat ze moet bukken.
- MOLPOSITIE: in de auto kan je makkelijker geld kwijtspelen in het tweede deel en dan de schuld op Bart en Christian steken.
- Hij leidt Jolien door het duurste poortje en zei dat ze haar spiegels moest inklappen.
- Bart en Christian hebben een heel goede tactiek bepaald, alleen hebben Salim en/of Alina niet de juiste informatie doorgegeven waardoor het plannetje niet slaagde.
- Scoort goed in FTM

Christian
Aflevering 1:
- MOLPOSITIE: Ik denk dat de Mol hier niet te veel wil opvallen en dat hij/zij daarom niet als hoogste of als laagste zal bieden. Ook een veel te opvallend laag bod, zoals 400 euro, heeft totaal geen zin en is heel raar.
- Christian roept als eerste om hulp en dat zou ik niet doen als Mol.
Aflevering 2:
- Hij maakte de bedenking dat de tenten heel zwaar waren en na afloop van de proef zagen we dat de tenten heel groot waren en dus één al meer dan genoeg was. Christian maakte de bedenking, maar het was Bart die er bij bleef dat er 2 mee moesten.
- De boogschutter: Bart. Hier zegt Christian dat het niet om die 500 euro gaat, maar om het feit dat ze niet naar beneden willen. Dit lijkt me een goede motivatie van Christian.
Aflevering 3:
- Christian stelt voor dat zijn team gaat voor de winst, maar dat ze er wel voor moeten zorgen dat het geld in de pot zal komen. Later, wanneer ze duidelijk een grote voorsprong hebben, zegt hij dat ze moeten vertragen om het geld te kunnen verdienen.
- MOLPOSITIE: de Mol zit het liefst bij de archeologische opgravingen, want zo kan je ook invloed hebben op de andere opdracht.
- Hij komt met het idee om bij iedereen één ding uit te vergroten zodat het duidelijk is wie welk beeld is. Dit was een heel goede tactiek!
Aflevering 4:
- Christian beslist om te vertrekken na het zingen, want anders zouden ze te laat zijn.
- De muzikale groep komt ook op tijd aan.
- Hij vond de pincode en dat zou een Mol denk ik niet doen.
Aflevering 5:
- Christian maakt Dorien heel duidelijk dat ze moet bukken.
- MOLPOSITIE: in de auto kan je makkelijker geld kwijtspelen in het tweede deel en dan de schuld op Bart en Christian steken.
- Bart en Christian hebben een heel goede tactiek bepaald, alleen hebben Salim en/of Alina niet de juiste informatie doorgegeven waardoor het plannetje niet slaagde.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2020, 16:11:49 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 10-04-2020, 16:12:41 »
Dorien
Aflevering 1:
- MOLPOSITIE: Gilles komt hier in de vrije positie en dat zou ik als Mol niet willen. Als je hier molt, dan valt het te veel op. Ook zou ik hier niet bij de opdracht 'logisch denken' willen zijn. Als hier één iemand de oplossing weet, is het een kwestie van het goed uit te voeren en dan heb je geen invloed als Mol. Daarom zou ik liever bij de oriëntatie of mensenkennis willen staan. Bij deze opdrachten is het makkelijker om tijd te rekken.
Aflevering 2:
- MOLPOSITIE: bij de champagneglazen heb je invloed op 2 opdrachten, je eigen opdracht en de opdracht van Alina en Laure waar ze de juiste taart moeten kiezen.
Aflevering 3:
- Dorien en Laure hebben geen moeite gedaan om de steen met het nadeel er tussen te steken. Als Mol kan je dat beter wel doen, want dan is het andere team kansloos.
- MOLPOSITIE: de Mol zit het liefst bij de archeologische opgravingen, want zo kan je ook invloed hebben op de andere opdracht.
- Zij en Els hebben zonder fouten de informatie die de kandidaten nodig hadden correct doorgegeven.
Aflevering 4:
- MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,...
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro.
- Dorien voelt de telefoon trillen, dus een kandidaatspunt voor Dorien.
- Scoort goed in FTM
Aflevering 5:
- MOLPOSITIE: als Mol ben je het liefst een verkenner. Je kan dan makkelijk de schuld op de fotograaf steken en je kan op voorhand al een slechte positie uitkiezen.
- Scoort goed in FTM

Jolien
Aflevering 1:
- MOLPOSITIE: Ik denk dat de Mol hier niet te veel wil opvallen en dat hij/zij daarom niet als hoogste of als laagste zal bieden. Ook een veel te opvallend laag bod, zoals 400 euro, heeft totaal geen zin en is heel raar.
- MOLPOSITIE: Gilles komt hier in de vrije positie en dat zou ik als Mol niet willen. Als je hier molt, dan valt het te veel op. Ook zou ik hier niet bij de opdracht 'logisch denken' willen zijn. Als hier één iemand de oplossing weet, is het een kwestie van het goed uit te voeren en dan heb je geen invloed als Mol. Daarom zou ik liever bij de oriëntatie of mensenkennis willen staan. Bij deze opdrachten is het makkelijker om tijd te rekken.
- Jolien haar reactie op de vraag van Gilles "Is er iemand van jullie die aan paardrijden doet?" lijkt mij heel spontaan, want ze denkt dat ze iets met een paard moeten doen. Ook reageert ze heel spontaan dat zij bij de mellowcakes hoort.
- Jolien komt met de juiste oplossing bij het 'logisch nadenken'.
- MOLPOSITIE: Als Mol zit ik liever in de lucht, want dan heb je de controle over de snelheid door het geven van juiste of foute antwoorden.
Aflevering 2:
- MOLPOSITIE: bij de champagneglazen heb je invloed op 2 opdrachten, je eigen opdracht en de opdracht van Alina en Laure waar ze de juiste taart moeten kiezen.
- Jolien zegt tegen Salim dat hij natuurlijker moet draaien bij de repetitie van de special act.
- Het bewaken van de doos van Pandora. Dit zou ik als Mol niet doen.
Aflevering 3:
/
Aflevering 4:
- MOLPOSITIE: omdat de beslissingen deze aflevering niet in groep werden genomen, maar door twee volksvertegenwoordigers, zal ik voor het eerst met halve punten werken. Ik denk dat je als Mol het liefst bij de muzikale groep zit, want hier kan je makkelijker tijd verspillen, verkeerde route nemen,...
- De golfers slagen in hun opdracht en verdienen 3.000 euro.
Aflevering 5:
- Jolien heeft er als verkenner voor gezorgd dat Salim een goede foto kon maken.
- Ze liet haar pijl niet meteen afschieten. Als Mol zou je jezelf minder goed verdedigen.

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 10-04-2020, 16:40:40 »
Ik durf Christian en Dorien af te strepen.
Graven, graven, graven...

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 12-04-2020, 15:40:28 »
Ik streep Christian en Bart door, en zet alvast voorzichtig een potloodstreep door Dorien.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 12-04-2020, 15:59:59 »
Voor mij zijn Dorien en Christian afgeschreven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 12-04-2020, 18:00:40 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 12-04-2020, 19:05:26 »
Voor mij zijn Dorien en Christian afgeschreven.
Idem
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 12-04-2020, 22:33:00 »
Er kan weer gestemd worden. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 13-04-2020, 01:44:47 »
Christian.

Als de andere drie de finalisten zijn nu dan heb ik een lastige keuze op het laatst ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 13-04-2020, 01:50:38 »
Bart, Christian en Alina zijn niet de mol.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 13-04-2020, 03:37:36 »
Bart en Christian zeker niet