Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 5614 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 5
« Gepost op: 5-04-2020, 19:52:07 »
Democratie en De Mol. Gaan die twee samen? Vorige week zagen we in ieder geval een poging. Op naar aflevering 5! Bespreek die hier. ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2020, 20:52:23 »
Ik hoop trouwens dat iedereen die uitgesteld kijkt ook de reclames van BMW kan bekijken. Die zijn wel on point vandaag. ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2020, 21:13:22 »
Weer een pareltje! Helemaal anders dan de vorige aflevering, maar nog veel spannender eigenlijk  ::oink::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2020, 21:14:57 »
Weer een pareltje! Helemaal anders dan de vorige aflevering, maar nog veel spannender eigenlijk  ::oink::

Ik vind die familie aflevering altijd wat minder. Nu ook wel. Iets minder gelachen en ook minder dingen gezien die me doen nadenken over de Mol denk ik.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2020, 21:16:13 »
Ik vind die familie aflevering altijd wat minder. Nu ook wel. Iets minder gelachen en ook minder dingen gezien die me doen nadenken over de Mol denk ik.

Maar je had maar 1 opdracht met familie eigenlijk en die executie maakt toch veel goed?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2020, 21:18:11 »
Maar je had maar 1 opdracht met familie eigenlijk en die executie maakt toch veel goed?

Ja, maar ik zoek naar andere dingen in dit programma. De foto opdracht was wel aangenaam, maar ik weet niet goed wat ik ermee moet. Ik ga er de Mol niet echt vinden of iemand uitsluiten. De auto opdracht is dan eigenlijk nog de enige met wat waarde, maar de verdachtste kandidaat voor mij daar was op het eerste zicht de afvaller.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2020, 22:33:36 »
Qua opdrachten wel heel origineel, maar niet heel spectaculair als vorige afleveringen. Maar dat einde! ::oink:: ::oink:: ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2020, 22:38:36 »
Niet spectaculair? Ik ga weer alleen maar tienen uitdelen in het opdrachtenoverzicht. Hoe doen ze het elke keer toch? :o ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 5-04-2020, 22:43:21 »
Er zat weinig spektakel in, hoewel de tweede opdracht best spannend was. Maar ze waren wel weer steengoed natuurlijk, knap gedaan met de bezoekers.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-04-2020, 23:06:55 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 5-04-2020, 23:04:33 »
Lekkere aflevering weer.
Dag mol!
Erg benieuwd wat voor rol Salim nog gaat spelen.
 ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 5-04-2020, 23:44:59 »
 ::oink:: dat einde. En toen dat schermpje oppopte in de auto dacht ik eerst aan nee he, geen bom... maar vooralsnog lijkt Salim dat bespaard :P

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2020, 23:53:44 »
 ::oink:: Salim (mijn mol) valt af en toch niet... af zo?? Wat was dat einde in de auto  ??? ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2020, 23:57:36 »
::oink:: Salim (mijn mol) valt af en toch niet... af zo?? Wat was dat einde in de auto  ??? ???
Nou hij is wel afgevallen want de mol zegt niks aan zijn eliminatie te kunnen doen, maar ben benieuwd wat voor opdracht er samen met de mol aan zit te komen...  ::vergroot::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2020, 00:01:47 »
Geweldig fijne aflevering weer.  ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2020, 00:10:17 »
Nou hij is wel afgevallen want de mol zegt niks aan zijn eliminatie te kunnen doen, maar ben benieuwd wat voor opdracht er samen met de mol aan zit te komen...  ::vergroot::

En jij gelooft wat de mol zegt?  ::rofl::  ;)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2020, 00:25:34 »
Bruut! Wat een vuurwerk inderdaad! Geweldige aflevering, wat een eliminatie! Driewerf hulde voor de makers ::art::

Waarom gebruiken wij NL'ers uitsmijter als je ook buitenwipper kunt zeggen  ::tandpastasmiley::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2020, 00:33:15 »
En jij gelooft wat de mol zegt?  ::rofl::  ;)
Uiteraard ;) :P nee het klonk best wel definitief... en in vind de mol er ook niet het programma naar om in deze fase iemand terug te brengen.

Bruut! Wat een vuurwerk inderdaad! Geweldige aflevering, wat een eliminatie! Driewerf hulde voor de makers ::art::

Waarom gebruiken wij NL'ers uitsmijter als je ook buitenwipper kunt zeggen  ::tandpastasmiley::
Ik dacht dat dat vreemdganger betekende  ::schaam:: ::rofl::

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 6-04-2020, 00:35:29 »
Pfff zeer heftige eleminatie dit keer. Overigens was dat een paar seizoenen geleden met Bertrand ook al gelukt, om te ontkomen.

Wat ik me vooral afvraag is of de mol weet wie eigenlijk het rode scherm hoort te hebben.
en of je daar dan ook op probeert te sturen vanuit rechtvaardiging of juist helemaal niet.

Persoonlijk vermoed ik dat het rode scherm bij Christian lag dit keer. Bart leek zeer evenwichtig en zich totaal geen zorgen te maken. Als Jolien het rode scherm blijkt te hebben gehad, dan heeft ze zich daar goed onderuit gepraat.
Christian probeerde vooral de druk bij zichzelf weg te halen door eerst naar Jolien te wijzen en vervolgens de vingers richting Alina te krijgen.

Stof tot nadenken zulke spelletjes.


Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2020, 00:39:10 »
Vooral bizar dat de afvaller met 5 vragen toch heeft weten te ontkomen aan zijn of haar rode scherm..
Dan toch helemaal geswitcht en zijn er niet veel andere mensen die op de juiste mol zitten? Kijk nu al uit naar de slotaflevering waar dit even haarfijn uitgelegd gaat worden.
Deze kandidaat heeft in ieder geval wel beter gehandeld dan Bertrand, die koos na zijn rode scherm nog steeds voor dezelfde kandidaat als mol  ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 6-04-2020, 00:54:46 »
Nou hij is wel afgevallen want de mol zegt niks aan zijn eliminatie te kunnen doen, maar ben benieuwd wat voor opdracht er samen met de mol aan zit te komen...  ::vergroot::
Salim kan blijkbaar wraak uitoefenen. Ik vermoed dat hij geld uit de pot kan spelen en dat hij dat krijgt. Misschien dat hij alsnog wordt gevraagd wie de mol is en als hij het goed heeft een flink bedrag uit de pot gaat. Of zoiets. Of misschien moet hij wel de winnaar aanduiden en als hij het goed heeft dat hij dan een bepaald bedrag uit die pot krijgt (misschien wel de helft, dat zou een stunt zijn).