Bart: Die gaat ook op de sossen gestemd hebben he
Christian: Denk het niet
Bart: Denk het wel
Christian: denk het niet
Bart: Wel
Christian: niet
Bart: heeft ze al mogen stemmen?
Dorien: ze mag nog niet eens stemmen he
Bart dus juist eerst verdacht omdat hij deze vraag niet wil kiezen (hij denkt dat Alina al wel gestemd heeft en dus bij deze vraag gaat drinken), de mol weet van te voren wel of Alina wel of niet gestemd heeft denk ik. Maar dan vraagt hij zich af of ze al heeft mogen stemmen, een mol doet dat toch niet? Chrisian juist weel onverdacht?
Na de laatste 'niet' van Christian vroeg Bart hoe oud ze was, 20? Heeft ze al mogen stemmen? Hij wil het over leeftijd en verkiezingen hebben. Christian gaat daarin mee ('ja, 2x'), maar Dorien gooit roet in het eten, want Alina mag niet stemmen, ik denk vanwege haar status? Bart is dan niet zo amused, volgens mij. 'Oké, fine'. Bij de vraag ervoor (over een gerecht terugbrengen) krijgt hij wel zijn zin van Christian, en die levert 0 euro en 2x drinken op. Wie de laatste vraag voor Alina voorstelt is niet te zien, er zitten dan al 3 mensen in de auto.
Bart krijgt in elk geval zijn zin bij vraag 1, 2, 3 en 6. Vraag 1 en 2 leveren 3x50 en 2x50 euro op, als die later gesteld waren hadden ze meer opgebracht. Maar die konden dus niet meer gesteld worden. Vraag 3 levert niets op. Vraag 6 ook niet. Ik vind Bart toch behoorlijk verdacht in deze opdracht.