Afkomstig van wieisdemol.nl:
“Er zijn eigenlijk geen opdrachten waar ik niet naar uitkijk!” Lees meer over hoe deze kandidaat het spel instapte.
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?Hou op! Dit is een grap?! Dat meen je niet?! Ja, natuurlijk ga ik mee! Naar overal en nergens... Een tweede keer mee mogen doen is echt een droom!
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Ik heb ervoor gekozen me deze keer niet voor te bereiden en er vol in te gaan. Je weet toch niet wat er op je afkomt!
Wat ga jij anders doen?Ik ga proberen rustiger in het spel te staan.
Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?Bij Wie is de Mol? kan je alles verwachten! Ik dacht wel dat het deze tweede keer nog veel moeilijker werd, omdat iedereen het spel echt goed kent… En ik hoopte natuurlijk op leuke oud-deelnemers, maar wie? Dat kregen we niet te horen...
Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?Je hoopt altijd op een hele spannende, grote opdracht. Van een waterval af klimmen... Met een speedboot door een haven racen... En natuurlijk lasergamen! Er zijn eigenlijk geen opdrachten waar ik niet naar uitkijk! Want al is het rijtjes van een muur af leren, het spel van het zoeken naar de Mol speelt altijd mee... Dat maakt elke opdracht te gek!
Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?Ik heb dezelfde tactiek als de vorige keer: juist op de momenten dat iemand niet weet dat je diegene observeert, observeren. Zo leer je het meest van de Mol.
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Ik ontmasker de Mol door dichtbij te blijven. ‘Beter een goede buur dan een verre vriend’ is in Wie Is De Mol? soms wel handig.
Waarom zou jij een goede Mol zijn?Ik zou een goede Mol zijn omdat ik goed inlevingsvermogen heb.