Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 66765 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #200 Gepost op: 8-10-2020, 12:19:12 »
Een vergelijking tussen Peggy en Tygo is prima on topic hoor, laten we even aardig tegen elkaar blijven en als een gesprek heel erg off-topic gaat zullen de moderators wel ingrijpen ;).

Terug naar Tygo ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 12:21:56 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Uil

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 8-10-2020, 12:31:05 »
Vond Tygo's trui in opdracht 5.1 wel leuk met 'believe that' erop :P Alsof we zijn eerdere overdreven gebaren moeten geloven als hint  ::rofl::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #202 Gepost op: 8-10-2020, 14:11:41 »
Ben benieuwd of hij nog meer van zijn voorkennis gaat laten zien. Is wel lachen, iedereen met de neus erbovenop hoe helderziend hij is en niemand die er argwaan bij krijgt, behalve Nikkie. Als hij het is, komt ie in aanmerking voor de meest brutale mol ooit.

Het viel me ook nog op dat hij bij de opdracht van de oud-mollen op het plein, moest lachen toen Nikkie niet meeging in zijn verhaal, je zag hem denken: potdomme, ze gelooft me niet.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 14:15:59 door Run »

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 10-10-2020, 21:30:11 »
Tygo heeft toch wel de supervette eer om als enige in maarliefst 16 afleveringen (!) van Wie is de mol te hebben gezeten. (laatste afleveringen niet meegerekend)

Zelfs Peggy redt het niet met 15 afleveringen.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline molE13

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 10-10-2020, 21:38:07 »
Tygo heeft toch wel de supervette eer om als enige in maarliefst 16 afleveringen (!) van Wie is de mol te hebben gezeten. (laatste afleveringen niet meegerekend)

Zelfs Peggy redt het niet met 15 afleveringen.
Hopelijk is hij nu de mol.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #205 Gepost op: 10-10-2020, 23:50:38 »
Wat zou dit toch een goede mol zijn. Niemand verdenkt hem in Nederland  ::oink::.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 11-10-2020, 00:00:56 »
Tygo is niet mijn MOL maar ik zou het hem wel gunnen. ::bravo::

Offline kevinnec20

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 11-10-2020, 00:47:48 »
Tygo is mij mol als hij het niet is  dan is het jeroen  Peggy kan het niet zijn  want Patrick zat ip haar en Nikki kan het niet zijn want  ron  zat op haar ze zijn er allebei eruit gegaan
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 00:53:39 door kevinnec20 »

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 11-10-2020, 16:30:50 »
Super veel gemold en nog steeds niet verdacht nou dat verdient een lintje vind ik. Dit zou één van de beste mollen ooit kunnen worden  ::bravo::.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 11-10-2020, 16:43:36 »
Super veel gemold en nog steeds niet verdacht nou dat verdient een lintje vind ik. Dit zou één van de beste mollen ooit kunnen worden  ::bravo::.
Hij is geknipt voor de taak.  ::jaja::

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 11-10-2020, 16:53:30 »
Ik heb Tygo al afleveringen lang op nr. 2, en hij is nog steeds mijn back-up mol. Maar bij het terugkijken van afleveringen vind ik dat superveel gemold wel tegenvallen. Er waren zeker opdrachten waarin hij verdacht was: Sleutel Bos, Stuk voor Stuk, Follow the Money, Groeten uit Florence. Maar te weinig voor mij om hem op nr. 1 te zetten. In de meeste opdrachten vond ik hem niet verdacht. En in sommige echt onmols. Het begon al in afl. 1 waar hij direct goed voor zijn spiegel ging staan. Hij stond op de uitkijk bij Meer of Min i.p.v. in het dorp, zijn en Nikkie's schilderij werden gevonden in Meesterwerken, en hij had in het grootste deel van afl. 5 en 6 helemaal niets in de pap te brokkelen.
Ik zou Tygo een leuke Mol vinden, maar ik geloof er niet in. Een geweldige deelnemer en fantastische cast voor het spel, dat wel! ::bravo::

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 11-10-2020, 16:58:55 »
Ik heb Tygo al afleveringen lang op nr. 2, en hij is nog steeds mijn back-up mol. Maar bij het terugkijken van afleveringen vind ik dat superveel gemold wel tegenvallen. Er waren zeker opdrachten waarin hij verdacht was: Sleutel Bos, Stuk voor Stuk, Follow the Money, Groeten uit Florence. Maar te weinig voor mij om hem op nr. 1 te zetten. In de meeste opdrachten vond ik hem niet verdacht. En in sommige echt onmols. Het begon al in afl. 1 waar hij direct goed voor zijn spiegel ging staan. Hij stond op de uitkijk bij Meer of Min i.p.v. in het dorp, zijn en Nikkie's schilderij werden gevonden in Meesterwerken, en hij had in het grootste deel van afl. 5 en 6 helemaal niets in de pap te brokkelen.
Ik zou Tygo een leuke Mol vinden, maar ik geloof er niet in. Een geweldige deelnemer en fantastische cast voor het spel, dat wel! ::bravo::

Ik ga mijn schoenen theorie nog even bijwerken vanavond en hopelijk gelooft iedereen er wel nu in  ::rofl::.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 11-10-2020, 17:00:56 »
Ik ga mijn schoenen theorie nog even bijwerken vanavond en hopelijk gelooft iedereen er wel nu in  ::rofl::.
Voor schoenentheorieën ben ik altijd in! ::ok:: ::rofl::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 11-10-2020, 17:04:49 »
Misschien komt de voorspelling van Tygo volgende keer uit dat al het geld uit de pot wordt gespeeld. En dat daarom dit keer zo gemakkelijk geld verdiend kon worden.
Heeft de titel 'OnvoorspELBAar er misschien mee te maken dat de mol nu niets kon voorspellen omdat hij niet wist wanneer en of ze zouden aankomen?
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 17:08:05 door Run »

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 12-10-2020, 10:40:45 »
Tygo had de omstandigheden niet mee. Patrick die Peggy schaduwde en Nikkie Jeroen. In afl. 5 mss wel Ron die per se bij Jeroen in de auto wilde. Peggy die dominant als een malle steeds voor sleutelposities koos. Ellie die Tygo in Florence indeelde in een groepje van 3 . Etc.

past bij Riks uitspraak dat het de mol lastig is gemaakt.

Lastig bij o.a. OnvoorspELBAar ...en de luikenopdracht, waar we de groepsindeling niet hebben gezien. Mss stond Tygo daardoor alweer bijna buitenspel, maar ik denk dat er nog te mollen was met de porto. Daar wel.

Bij OnvoorspELBAar weet ik het niet wat Tygo daar als mol zou kunnen doen. Bij de groepsindeling probeerde Tygo een ander duo te vormen, maar als je eenmaal in die positie zit, wat dan? Sta je bijna 2 afleveringen buitenspel, toch?

Lastig om hem dan als een van de beste ooit te zien, maar ik hoop dat ik iets gemist heb. Dat Tygo of Nikkie nog steeds iets konden doen behalve zichzelf bevrijden. Het lijkt op een niet goed uitgedachte deelopdracht ...hopen maar dat ik mis heb.

Heeft weinig om het lijf maar voor mij de aanwijzing dat Tygo het is is is het beïnvloeden van Patrick om Peggy te blijven verdenken. Past niet bij z'n mantra om als kandidaat de rest een voor een uit het spel te kegelen. Bij de test vult Tygo altijd op Peggy in, de hoofdverdachte van de groep.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #215 Gepost op: 12-10-2020, 10:47:55 »
Mijn mol vanaf aflevering 1 maar zonder enige rationele, objectieve verklaringen hiervoor.

Het enige wat mij zo opvalt is dat Tygo mega uit in de luwte (dank Michmol) wordt gehouden, net zoals Jeroen in eerdere afleveringen. EDIT: ik vind het ook na terugkijken nog steeds waar, weinig verdacht neergezet in montage. En daar bedoel ik niet de laatste aflevering mee, want dat is logisch dat hij daar minder zendtijd heeft. Dit kan uiteraard persoonlijk zijn, aangezien ik het geen 'irritante' kandidaat vind zoals hier soms wordt geopperd.

Inderdaad zeer vreemd deze laatste aflevering, ik verwacht geen mol in de positie van Nikkie en Tygo met zo weinig invloed mogelijkheden.

Interessant seizoen dit, dat wel!
« Laatst bewerkt op: 12-10-2020, 12:05:46 door Juuls247 »
Meer L

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #216 Gepost op: 12-10-2020, 11:38:47 »
Mijn mol vanaf aflevering 1 maar zonder enige rationele, objectieve verklaringen hiervoor.

Het enige wat mij zo opvalt is dat Tygo mega uit de luwte wordt gehouden, net zoals Jeroen in eerdere afleveringen.

Inderdaad zeer vreemd deze laatste aflevering, ik verwacht geen mol in de positie van Nikkie en Tygo met zo weinig invloed mogelijkheden.

Interessant seizoen dit, dat wel!

In of uit de luwte?

Tygo was deze aflevering inderdaad nauwelijks in beeld, maar dat mag gezien de opzet van de opdracht nauwelijks verbazen. Twee geketende mensen in een kooi levert nu eenmaal niet de meest - excusez le mot - boeiende televisie op. Maar vóór en zelfs tijdens zijn 'ontvoering' naar Elba was Tygo echt heel, heel prominent in beeld - m.i. op het irritante af (maar dat komt omdat ik Tygo als persoon en acteur een one trick pony vind).

Dat hij uit de wind dan wel in de luwte wordt gehouden is volgens mij dan ook beslist onjuist. Kijk maar eens hoeveel biechten er van hem zijn getoond vanaf aflevering 1.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2020, 11:41:46 door Michmol »
Woosie down?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #217 Gepost op: 12-10-2020, 12:58:31 »
Ik denk niet zozeer qua in beeld komen en biechten maar meer qua verdenkingen en besproken acties. Tygo wordt bijna nooit verdacht genoemd door andere kandidaten en de montage. Sowieso niet als je het vergelijkt met de andere kandidaten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 12-10-2020, 13:09:17 »
Ik vind hem nogal uitbundig reageren, bijvoorbeeld als je het GIF-topic bekijkt. Ellie krijgt een vrijstelling bij de executie en Tygo lijkt nog veel blijer daarmee als Ellie zelf.  ::rofl:: En tijdens de opdrachten zijn er meer van dat soort momenten. Hij kan natuurlijk ook mega-enthousiast zijn, maar ik vind het soms wat overkomen als 'over-acting'.

Af en toe zo lijkt het alsof hij zijn hoofd in de nek legt (uit enthousiasme?  ??? ) bij sommige kandidaten, bijvoorbeeld bij Peggy en Nikkie (na een opdracht). Ik merk dat ik daar een beetje kriebelig van word.

Lang verhaal kort: is hij van zichzelf zo enthousiast en wil hij ieder moment vieren? Of doet hij vooral enthousiast? Dat weet ik niet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 12-10-2020, 13:14:10 »
Lang verhaal kort: is hij van zichzelf zo enthousiast en wil hij ieder moment vieren? Of doet hij vooral enthousiast? Dat weet ik niet.

Hij draagt het label ADHD met trots. Dus hij is echt zo.  ::hyper::