Met die 1500 euro stond hij wel op een heel moeilijke plek, voor het oog van iedereen dan geld uit de pot houden... Dus ben wel bereid dat weg te strepen. Zijn genoeg momenten waar ik hem wel verdacht kan vinden, maar het zijn toch die kleine dingen tussendoor die ik dan te opmerkelijk vind.
- Hij opent met een bezemsteel een -200 luik: hier kan je veel meer tijd rekken door het van binnenuit te doen. Tenzij hij bang is dat hij te veel opvalt en zo de verdenkingen van zich probeert te laten (maar hij wordt weinig verdacht op dat moment?).
- Terwijl Peggy een luik opent, probeert Patrick snel even naar jokers te zoeken in de slaapkamer? Dit kan geacteerd zijn en zou ik wel behoorlijk next level vinden van de makers om dat te bedenken... Maar het leek heel erg oprecht: snel en stiekem. Peggy heeft duidelijk de leiding hier? (Past goed bij dat hij Peggy's gedrag als mogelijke Mol onderzoekt.)
- In het museum terwijl er nog weinig tijd is, toch bijna op de juiste plek in het museum gaan zoeken. Hij heeft wel altijd behoorlijk de leiding en is best verdacht, maar dan net weer dat op het eind...
- Als eerste, op eigen initiatief een bondje met Ellie proberen te beginnen.
- Kan buiten beeld gehouden zijn of het ging toevallig al goed, maar Ellie de leiding geven bij het verdelen van het in te zetten geld in het restaurant in opdracht 1.2.
- Ondanks dat hij niet los komt bij Sleutelbos, toch net de extra mile gaan om bij een koker te kunnen. Probeert hij zich toch nog wat onverdachter te maken?
- Die kaarten van 100 euro bij Groeten in Florence waar hij voor gaat. Met name Ponte Vecchio op het eind mag hij toch meer zijn best doen dit te verspelen. Of wordt hier gegokt dat dit mogelijk een makkelijke is voor andere groepjes? (gevaarlijke strategie). De Duomo aan de buitenkant, terwijl de binnenkant minder was en juiste perspectief niet heel makkelijk. (Moeilijker te herkennen waar het zou moeten zijn, en verdacht als hij met hulp van locals toch op deze kaart aanstuurt?)