Dat penningmeesterschap is voor mij ook een reden om Patrick (voor nu tenminste) op 1 te zetten.
Vooral zijn droge reactie op de vraag (van Peggy?) waarom hij de pot kreeg: "Vraag het maar aan Rik!"
Zou best wel een (brutale) hint naar Patrick kunnen zijn. Normaal zou je zeggen (denk ik) als kandidaat: "Ehm tja, dat weet ik ook niet?"
Maar goed, het blijft natuurlijk wel Patrick
(die wel vaker anders reageert dan anders), dus ik ben er absoluut niet zeker van! Maar verdacht is hij zeker, vind ik...
Dat zou leuk zijn ja, als de Mol Rik gezegd heeft het geld aan Patrick te geven.
Ik vond het wel leuk bedacht zo dat geld schijnbaar zomaar naar Patrick. Het was denk ik een experiment om de kandidaten op scherp te zetten. Want met tien door de mol wol geverfde kandidaten zou je verwachten dat dit niet zomaar voor lief zou worden genomen. Dat het geld dan toch makkelijk bij Patrick blijft is dan eigenlijk net zo "teleurstellend" als de uitkomst van de bakjesopdracht.
Daar ben ik het ook mee eens. Misschien geven ze de pot (zonder reden) gewoon aan de mol. Gewoon omdat het kan.
En het is inderdaad wel wonderlijk dat er bijna niemand tegenstribbelt. Patrick staat nou eenmaal niet bekend om zijn handigheid ofzo, ik zou hem om die reden niet de pot willen laten bewaken.