Hey heel stom maar kan misschien die alfabettheorie uit het molboekje alsnog met de kennis die we nu hebben?
1. Ellie Lust
2. Horace Cohen
3. Nadja Hüpscher
4. Nikkie de Jager
5. ?
6. Patrick Martens
7. Peggy Vrijens
8. Ron Boszhard
9. ?
10. Tygo Gernandt
Nummer 9 lijkt me dan een man, en dan zou dus Sebastiaan alsnog heel goed kunnen passen (al zie ik hem ook nog wel aan voor nummer 7).
In dit geval doet Sigrid ten Napel dan
niet mee, waar we al meerdere vermoedens van hebben.
Voor nummer 9 zijn de opties dan verder:
- Ron (S4)
- Roos Schlikker
- Rop Verheijen
- Ruben Hein
- Sander de Heer
- Sander Lantinga
- Sandy (S1)
- Sanne Vogel
- Sanne Wallis de Vries
- Sarah Chronis
- Sebastiaan Labrie
- Simone Weimans
- Sigrid ten Napel
- Sigrid (S2)
- Sinan Can
- Sofie van den Enk
- Soundos El Ahmadi
- Stine Jensen
- Susan Visser
- Taeke Taekema
- Tania Kross
- Thomas Cammaert
- Tim Akkerman
- Tim Haars
- Tim Hofman
- Tim Kamps
- Tina de Bruin
- Toine van Peperstraten
Voor kandidaat 5 houden we dan echter dit lijstje over:
- Olcay Gulsen
- Owen Schumacher
- Paméla (S3)
- Patricia (S4)
En dan blijft dus alleen Olcay eigenlijk over als we de OBN'ers weg gaan strepen én de mannen want in het geval van Sebastiaan hebben we al 5 mannen. Ron komt echter al uit het BN'er seizoen.
Máár... in het geval nummer 9 toch een vrouw is, dan zou nummer 5 Owen zijn. Dat kan niet want Owen zat in het zelfde seizoen als Tygo.
Nu wil ik eigenljk heel erg out of the box gaan denken. Paméla uit seizoen 3. Het klopt, ze is van de onbekende seizoenen, maar staat zelf vaak op de planken als actrice. In 2018 had ze ook in Flikken Maastricht nog een bijrol. Als ze iemand uit de onbekende seizoenen meewilden, kunnen ze waarschijnlijk dan toch het beste kiezen voor een actrice? Op haar Facebook post ze tussen 25 september en 20 november niks, dus dat is moeilijk te peilen. Instagram heeft ze ook niet. Sorry, en ik weet het is een stretch. Waarschijnlijk kan deze post ook heel snel de prullenbak in. Maar denk even aan mij als we binnenkort tóch een interview zien met de foto van een Portugees landschap