Jammer dat Marlijn in Moltalk ook foutief sprak over de 'opdracht waarbij de kandidaten zoveel mogelijk namen' moesten opschrijven. Opdracht was: veelvoorkomende voornamen. Top tien mannen- en vrouwennamen als de opdracht goed was begrepen...
Mol kan even kijken hoe de kandidaten het oppakken en als het misloopt, lekker onopvallend meedoen met veel namen. Zo niet, dan beetje sturen op veel namen of idd alleen mannennamen maar dat lijkt mij voor de mol te opvallend. Anders molpunten voor Peggy.
Vervolgens geld inzetten op de kans dat een veelvoorkomende naam ook aan tafel zit; Patrick en Elly kunnen hier wel sturen en 2000 uit de pot vergokken, heel mols. Maar dat hebben ze niet gedaan, achteraf was de schade vond ik behoorlijk beperkt, 500 in de plus 750 in de min, dat scheelt niet zo veel. Onmols wat mij betreft.
Heel mols om met valse namen te gaan klooien, je weet natuurlijk dat dat niet gaat werken en dat dat geen geld oplevert! Maar zou de mol al zo opvallend doen? Meegaan met degene die hier het initiatief nam (Horace), denk ik dan, dan wil ik niet tunnelen maar molpunten voor Peggy en Patrick (zo lijkt het in de montage)...